تعمیر مایکروفر در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی تعمیر مایکروفر در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر مایکروفر در تبریز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر

نوع خدمات تعمیرات مایکروفرهزینه خدمات تعمیر مایکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفراز ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفراز ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفراز ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفراز ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفراز ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفراز ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

مراحل-انجام-کار-در تعمیر مایکروفر تبریز-امداد55

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر مایکروفر را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر مایکروفر خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر مایکروفر در تبریز

سرویس و تعمیر مایکروفر در تبریز

پخت پز غذا جزء کار‌های زمان بر و بسیار وقت گیر است به خصوص اگر شاغل باشید و خستگی و کمبود وقت همواره گریبان گیر شما باشد. در این زمینه مایکروفر به کمک شما آمده و به همراه سرعت بالایی که دارد، این دغدغه شما را برطرف کرده است. اما در بسیاری از مواقع دستگاه مایکروفر شما ممکن است به برخی از مشکلات برخورد کند و دچار خرابی‌هایی شود که شما مجبور به تعمیر مایکروفر در تبریز خود شوید.

خرابی مایکروفر در زندگی روزمره شما، ممکن است اختلالاتی ایجاد کند و عمل پخت غذا را برای شما دشوار‌تر کند. اما نیازی نیست نگران باشید، تبریز امداد با متخصصین مجرب در زمینه تعمیر مایکروفر در تبریز، به همراه سابقه‌ی زیاد و تجربه‌ی بالایی که دارند این دغدغه‌ی شما را برطرف کرده و تعمیرات مایکروفر شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و به نحو احسن به انجام می‌رسانند.

تعمیر مایکروفر در تبریز

متخصصین با تجربه‌ی تبریز امداد در خدمت شما هستند

ماکروفر دستگاهی است که  ممکن است در طول روز استفاده، از گرم کردن غذا تا پخت و پز و … می‌توانیم از آن استفاد کنیم. اما در برخی مواقع ممکن است این دستگاه‌ها با مشکلات متعددی رو به رو شده و نیاز به انجم تعمیرات داشته باشند.

برخی از مشکلات رایج جهت تعمیر مایکروفر و سولاردوم عبارتند از:

1- گرم نکردن مواد غذایی
2- سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
3- معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
4- باز نشدن درب مایکروفر
5- عدم چرخش سینی ماکروفر
6- خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
7- جرقه زدن به هنگام کار کردن
8- روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
9- روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
10- جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
11- روشن شدن خودکار مایکروفر
12- بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ‌ها
13- مشاهده پیغام خطا و یا ارور داد.

تعمیرات مایکروفر در تبریز

چرا تبریز امداد را جهت تعمیر مایکروفر در تبریز انتخاب کنیم؟

تمامی تعمیرات مایکروفر انجام شده در این مرکز دارای گارانتی بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل مجدد در بازه‌ی زمانی مشخص می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی ثبت شده در سایت تماس گرفته تا تکنسین جهت تعمیر مجدد دستگاه شما بدون دریافت هزینه‌ای در محل مورد نظر شما حضور یابد.

در صورت خرابی قطعه‌ای از دستگاه شما اولویت اول تعمیر آن است تا هزینه‌ی تعمیرات مایکروفر شما کاهش یابد. تنها در صورتی قطعه‌ی آسیب دیده تعویض می‌شود که قابل تعمیر نباشد. (قابل توجه است در صورت تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه شما تمامی قطعات استفاده شده فابریکی و اورجینال بوده و به هیچ وجه از قطعات استوک و چینی استفاده نمی‌شود.)

مرکز تعمیر مایکروفر در تبریز

کدام برند‌ها در تبریز امداد قابل تعمیر هستند؟

تمامی برند‌های مایکروفر در تبریز امداد قابل تعمیر بوده و تعمیرات آن پذیرفته می‌شود. برخی از برند‌هایی که در مرکز تخصصی تبریز امداد پذیرفته می‌شوند عبارتند از: ال جی، پاناسونیک، سامسونگ، بوتان، فلر، مدیا، بلک‌اند دکر، دوو، سوپرا، کنوود،  بوش ، الکترولوکس، آاگ، شارپ، اسمگ، گرنیه، لتوپلاس، تکنوگاز، بلومبرگ، ویرپول و …

در صورتی که برند مایکروفر شما در برند‌های ذکر شده نبود نگران نباشید دستگاه شما با هر برند و مدلی که هست  تعمیرات آن در مرکز تبریز امداد قابل تعمیر می‌باشد. جهت ثبت درخواست تعمیرات می‌توانید با شماره‌های ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مرکز تعمیرات مایکروفر در تبریز

تعمیر مایکروفر در تبریز

با گسترش دنیای فناوری، صنعت لوازم خانگی نیز با انقلابی گسترده روبرو شد. مایکروویو سومین روش گرمایش مواد غذایی و یک وسیله رایج برای گرم کردن غذا است. فناوری که صرف پخت، خشک کردن و طبخ غذا می؜شود، گرمایش حاصل از مایکروفر، است. از مایکروفر می؜توان جهت پاستوریزه کردن و استریل کردن بعد از غذاها استفاده نمود.  

در بسیاری از موارد استفاده نادرست و فرسایش بر اثر گذر زمان سبب خرابی مایکروفر می؜ شود که عیب؜ یابی این دستگاه نیاز به علم سطحی در این زمینه و تعمیر آن نیاز به دانش فنی گسترده در ارتباط با مایکروفر دارد. پیدایش ایرادات و مشکل؜هایی در این دستگاه موجب این می؜ شود که شما از یک تعمیرکار متخصص و مجرب در زمینه تعمیر مایکروفر در تبریز کمک بگیرید. در این مطلب به بررسی ایرادات و مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه پیش آید صحبت می ؜کنیم.

مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر در تبریز

مشکل جرقه زدن مایکروفر

در راستای رفع مشکل جرقه زدن مایکروفر به موارد زیر پرداخته شده است.در صورت مواجه با این مشکل بهتر است هر چه زودتر به فکر تعمیر مایکروفر در تبریز باشید.

  • بررسی کنید که دهانه سر لامپ مگنتران خراب یا دهانه آن گشاد نشده باشد. این مشکل سبب جرقه زدن مایکروفر است.
  • به بررسی خود لامپ مگنترون بپردازید. ممکن است مشکل جرقه زدن به علت خرابی این لامپ باشد.
  • خرابی ورق میکا یا ورق نسور در وجود این مشکل بی تاثییر نیست. این قطعات را بررسی و در صورت نیاز تعمیر و تعویض نمایید.

روشن نشدن مایکروفر

مشکل روشن نشدن مایکروفر از مشکلات ناراحت کننده برای شما است که در این بخش به بررسی نحوه رفع این مشکل پرداخته شده است. در صورت عدم رفع مشکل باید به تعمیر مایکروفر در تبریز فکر کنید. به بررسی ولتاژ پریز و از از برق کشیدن مایکروفر بپردازید و همچنین کابل برق و همه وسایل ایمنی را نیز بررسی کنید و قبل از آن بدنه خارجی مایکروفر را جدا نمایید. پیچ های مایکروفر را از زیر و پشت ان باز کنید و همچنین موارد زیر را طی کنید.

  1. فیوز را چک کنید. ولت-اهم سنج را که روی RX1 تنظیم شده، بر انتهای فیوز قرار دهید. ولت-اهم سنج باید عدد صفر را نشان دهد. اگر صفر نبود، فیوز را تعویض کنید.
  2. ممکن است مشکل از کلید سنسور باشد. آن را بررسی کرده و سیم هایش را جدا نمایید. با ولت-اهم سنج تنظیم شده روی RX1 پایانه ها را چک کنید. عدد نمایش داده شده در حالت در باز بی نهایت و در حالت در بسته صفر است. در غیر این صورت، آن را تعویض نمایید. هر دو کلیدهای در را بررسی نمایید.
  3. احتمال دارد مشکل در موتور فن باشد. فن را بررسی کنید و سیم هایش را جدا نمایید. سپس با ولت-اهم سنج تنظیم شده روی RX1 پایانه ها را چک کنید. اگر عدد بی؜نهایت مشاهده شد، آن را تعویض نمایید برای تعمیر مایکروفر در تبریز با یک متخصص در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر در تبریز

مشکل خاموش شدن مایکروفر بعد از چند ثانیه

در این بخش به بررسی دلایل مشکل خاموش شدن مایکروفر پرداخته شده است. در صورت نیاز به تعمیر مایکرفر از یک تعمیرکار در این زمینه کمک بگیرید.

  • خرابی و سوختگی کلید درب مایکروفر
  • خرابی برد کنترل
  • خرابی صفحه لمسی و پنل کنترل

باز نشدن درب مایکروفر

باز نشدن درب مایکروفر یکی از مشکلاتی است که می؜ تواند به دلیل خرابی و آسیب دیدن ضامن درب مایکروفر اتفاق افتاده باشد وهمچنین ممکن است که این مشکل مربوط به خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر باشد. بهتر است جهت تعمیر مایکروفر در تبریز با یک متخصص مجرب در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

مرکز نمایندگی تعمیرات مایکروفر در تبریز

در نتیجه

در این مطلب به بررسی دلایل خرابی مایکروفر از جمله و جرقه زدن مایکروفر و موارد دیگر پرداخته شد و شما به دانش سطحی جهت عیب یابی این دستگاه رسیدید. بهتر است جهت تعمیر مایکروفر در تبریز با یک تعمیرکار در این زمینه تماس برقرار کنید.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر و سولاردام | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر و سولاردام در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Call Now Buttonتماس با ما: 04191011297