تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی اسنوا را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

همان طور که می دانید لباسشویی ها جز مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایل در خانه ها و آشپزخانه ها می باشند. شستشوی لباس ها با استفاده از این وسایل بسیار ساده تر و سریع تر صورت می گیرد. بدون استفاده از لباسشویی ها لازم است افراد وقت و زمان زیادی را صرف شستن لباس ها با دست کنند که این امر بسیار آزار دهنده است. لباسشویی اسنوا یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در فروشگاه های فروش لوازم خانگی می باشد. با این که این لباسشویی دارای کیفیت بالایی می باشد اما ممکن است در برخی مواقع دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرند تا دچار ضرر ها یا زیان های بیشتری نشوند. کاربران و دارندگان می توانند برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز کمک بگیرند. تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

نمایندگی لباسشویی اسنوا در تبریز

خرابی ها و نقص های لباسشویی اسنوا

همان طور که بیان شد این امکان وجود دارد که ایراد و نقصی در لباسشویی اسنوا به وجود آید. در صورتی که مشکل به وجود آمده جزیی باشد کاربران قادر هستند خودشان نیز این مشکل را بر طرف کنند اما اگر مشکل تخصصی باشد لازم است از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کنند.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز در صورت از کار افتادن موتور پس از چند دقیقه کار کردن

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در ماشین لباسشویی اسنوا به وجود آید این است که موتور بعد از چند ثانیه کار کردن از کار بیافتد. به طور معمول این مشکل زمانی به وجود می آید که موتور ماشین لباسشویی نیم سوز شده باشد. بنابراین لازم است موتور دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار دهید. از آنجایی که بررسی موتور ماشین لباسشویی امری تخصصی می باشد لازم است از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرید. همچنین در صورتی که بار ماشین لباسشویی زیاد باشد نیز ممکن است این مشکل به وجود آید. بنابراین از متوازن بودن بار داخل دستگاه اطمینان حاصل فرمایید. تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کند.

تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز در صورت وارد شدن آب به مخزن در هنگامی که دستگاه خاموش است

یکی از ایراد هایی که ممکن است در لباسشویی اسنوا به وجود آید این است که در هنگامی که دستگاه خاموش است، آب وارد مخزن شود. به طور معمول این مشکل زمانی به وجود می آید که شیر الکتریکی دستگاه دچار نقص و خرابی شده باشد. بنابراین لازم است این شیر برقی را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود ایراد یا نقص در آن، آن را تعمیر یا تعویض کنید. برای رفع این ایراد لازم است از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرید. تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله لباسشویی کمک می کند. تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در تبریز

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز در صورت نشتی آب از دستگاه

یکی از ایراد ها و نقص های رایجی که ممکن است در لباسشویی اسنوا به وجود آید، وجود نشتی آب از دستگاه می باشد. به طور معمول این ایراد زمانی به وجود می آید که لاستیک دور درب و یا حتی مخزن لباسشویی سوراخ شده باشد. بنابراین لازم است این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده ایراد و نقص در آن ها، آن ها را تعمیر یا تعویض کنید. همچنین لازم است شلنگ خروجی دستگاه را نیز چک نمایید زیرا ممکن است ایرادی در شلنگ خروجی آب وجود داشته باشد. برای رفع این مشکل لازم است از متخصصان و کارشناسان با تجربه ای کمک بگیرید. تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله لباسشویی کمک می کند.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر اسنوا در تبریز در صورت آب گیری نکردن ماشین لباسشویی

ممکن است کاربران در حین استفاده از دستگاه خود متوجه شوند با این که دستگاه روشن است اما آبگیری به خوبی صورت نمی گیرد. به طور معمول این ایراد زمانی به وجود می آید که ایراد و نقصی در فیلتر ورودی آب و یا هیدروستات دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین لازم است فیلتر ورودی آب و هیدروستات را با دقت مورد بررسی قرار دهید. تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله لباسشویی کمک می کنند.

تعمیر لباسشویی اسنوا در صورت کار نکردن دستگاه هنگامی که برق دارد

ممکن است دارندگان و کاربران متوجه شوند با این که ماشین لباسشویی برق دارد اما هیچ عملکردی ندارد. به طور معمول این مشکل زمانی به وجود می آید که موتور تایمر دستگاه دچار خرابی و نقص شده باشد. برای رفع این ایراد لازم است این قطعه را با دقت مورد بررسی قرار دهید. تعمیر  لباسشویی اسنوا در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله لباسشویی کمک می کند.

تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز در صورت گرم نشدن آب داخل دستگاه

ممکن است کاربران متوجه شوند آب داخل دستگاه گرم نمی شود. این مشکل به سبب وجود ایراد و نقص در ترموستات و المنت حرارتی لباسشویی به وجود می آید. بنابراین برای رفع این ایراد لازم است این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهید. نمایندگی لباسشویی اسنوا به کاربران در تعمیر لباسشویی در تبریز  کمک می کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در تبریز

برند اسنوا، یکی از برندهای نام آشنای داخلی است که در سالهای اخیر به تولید دستگاههای نسبتا باکیفیتی پرداخته است. اما دستگاههای این برند نیز ممکن است بعد مدتی نیاز به تعمیر داشته باشند. برای این منظور لازم است با نمایندگی لباسشویی اسنوا در تبریز تماس بگیرید. در این مطلب، به بررسی دلایل خرابی این دستگاه‌ها و راهکار تعمیر آن‌ها پرداخته ایم. اگر به دنبال تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز، در محل خودتان هستید، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در تبریز

دلایل ایراد در لباسشویی اسنوا در تبریز

دلایل ایراد در ماشین لباسشویی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برای مثال آبگیری نکردن دستگاه می‌تواند به دلیل ایراد در شیر برقی، هیدروستات، آب ورودی به دستگاه و… باشد. البته اگر ایراد باز بودن درب را بگیرید و مطئن باشید که آن را بسته اید، میکرسوئیچ درب لباسشویی اسنوا ایراد پیدا کرده است. همچنین ایراد در سیستم‌های شستشو به خاطر مشکلات ناشی از برد دستگاه باشد یا آب به دمای مناسب برای شستشو نرسد. این مورد عمدتا به دلیل مشکل در المنت‌های دستگاه است. همین طور ایراد در تخلیه آب از دستگاه، عمدتا ناشی از بسته شدن راه خروج آب از لباسشویی و یا مشکل در پمپ تخلیه دستگاه است. برای حل تمام این مشکلات و تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز، با کارشناسان مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید.

مراقبت از دستگاه و تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز امداد

رعایت نکاتی مانند باز گذاشتن درب دستگاه پس از شستشو، تمیز کردن مرتب دستگاه و چک کردن فیلتر تخلیه آن، پر نکردن بیش از حد ماشین لباسشویی، استفاده از محافظ جریان برق، تراز نصب کردن ماشین لباسشویی و… از مهم‌ترین نکاتی هستند که باید در دستگاه خود رعایت کنید تا نیازی به تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز پیدا نکنید.
در پایان اگر نیاز به حضور فوری تکنسین متخصص و مجرب داشتید، کافیست با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکاران لباسشویی در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

جمع بندی

همان طور که در متن بالا ذکر شد لباسشویی ها در جوامع امروزی بسیار پرکاربرد هستند به طوری که امروزه در هر خانه ای حداقل یک عدد ماشین لباسشویی وجود دارد و کاربران و دارندگان، برای شستشوی لباس های خود از این دستگاه ها استفاده می کنند. همان طور که بیان شد لباسشویی اسنوا دارای کیفیت بالایی می باشد اما این امکان نیز وجود دارد که در برخی مواقع دچار ایراد یا نقص شود، که در این صورت لازم است کاربران از تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز کمک بگیرند. تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

برنامه شست و شوی لباسشویی اسنوا



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی اسنوا در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی اسنوا | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

اگر شیلنگ ها مشکلی ندارند، به احتمال زیاد علت خرابی به دلیل درام ماشین لباسشویی شماست. ممکن است در دیگ به دلیل فرسودگی سوراخ یا شکستگی ایجاد شود. در این صورت وضعیت خارج از کنترل شماست و از خدمات فنی خود کمک بخواهید.

سنسور فشار آب یا سطح آب ممکن است معیوب باشد. می توانید فشار آب را در اینجا بررسی کنید، اگر فشار کاهش نیافته باشد ممکن است سنسور مشکل داشته باشد.

ممکن است خرابی کمک فنر وجود داشته باشد. ممکن است نیاز به تعویض کمک فنر باشد.

صدای جیغ / صدای سوت: اگر هنگام نوشیدن آب با این صدا مواجه شدید، ممکن است ناشی از فشار بالای آب شما باشد.

گاهی اوقات ممکن است ماشین لباسشویی به دلیل مشکلات سطحی حرکت کند یا پاهای ماشین شما خاصیت خود را از دست بدهد. پای ماشین لباسشویی را بررسی کنید، اگر همه چیز عادی به نظر می رسد، می توانید به گزینه هایی مانند قالب های ضد لغزش پای روی بیاورید.

شیری که اجازه ورود آب را می دهد بسته است. گاهی ممکن است فراموش کنیم که ندانسته یا برای کار شیر آب را بسته ایم. بنابراین از باز بودن شیرهایی که اجازه ورود آب به دستگاه را می دهد، اطمینان حاصل کنید.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297