نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر مایکروفر در تبریز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

نوع خدمات تعمیرات مایکروفرهزینه خدمات تعمیر مایکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفراز ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفراز ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفراز ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفراز ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفراز ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفراز ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر مایکروفر دوو را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر مایکروفر دوو در تبریز انتخا کنیم

نصب ، سرویس و تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

پس از پیشرفت در دنیای فناوری و تکنولوژی، صنعت لوازم خانگی نیز با انقلابی گسترده روبرو شد. مایکروفر سومین روش گرمایش مواد غذایی و یک وسیله رایج برای گرم کردن غذا است. فناوری که صرف پخت، خشک کردن و طبخ غذا می؜شود، گرمایش حاصل از مایکروفر است. از مایکروفر می؜توان جهت پاستوریزه کردن و استریل کردن بعد از غذاها استفاده نمود. 

در بسیاری از موارد استفاده نادرست و فرسایش بر اثر گذر زمان سبب خرابی مایکروفر می؜شود که عیب؜یابی این دستگاه نیاز به علم سطحی در این زمینه و تعمیر آن نیاز به دانش فنی گسترده در ارتباط با مایکروفر دارد. پیدایش ایرادات و مشکل؜هایی در این دستگاه موجب این می؜شود که شما از یک تعمیرکار متخصص و مجرب در زمینه تعمیر مایکروفر دوو کمک بگیرید. در این مطلب به بررسی ایرادات و مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه پیش آید صحبت می؜کنیم. در صورت نیاز به تعمیر مایکروفر در تبریز با نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

کار نکردن گریل مایکروفر دوو چه علت است؟

جهت بررسی این مشکل به موارد زیر پرداخته شده است. در صورت بروز این مشکل بهتر است به فکر تعمیر مایکروفر باشید. جهت تعمیر نیز با نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز در ارتباط باشید.

  • اختلال در هیتر مایکروفر (المنت) سبب این خرابی شده است.
  • خرابی ترموستات باعث این خرابی است.
  • خرابی برد الکترونیکی در این مشکل نقش بسزایی دارد.

کار نکردن لامپ مایکروفر

وضعیت لامپ مایکروفر در صورت خرابی ممکن است خاموش، کم نور و یا چشمک زن باشد که روش های برطرف شدن هر یک متفاوت است. به عنوان مثال، اگر لامپ روشن نمی؜شود به معنای سوختن کامل آن است و باید تعویض شود. علت خراب شدن مایکروفر در برخی از مواقع ممکن است به معنای کار نکردن لامپ درونی دستگاه است. اگر لامپ کم نور باشد، باید تنظیمات دستگاه مجدد انجام گردد. در شرایطی که لامپ چشمک زن است باز هم به معنای مشکل از لامپ بوده و بهتر است تعویض گردد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

خاموش شدن ناگهانی

در اغلب زمان ها مایکروفر در موقع کار به طور ناگهانی خاموش خواهد شد که این مشکل نگران کننده است. برای عیب یابی مایکروفر در این شرایط بایستی چند قطعه را بررسی نمایید تا دلیل آن مشخص گردد. بزرگترین دلیل و رایج ترین مورد در این شرایط، خراب بودن میکروسوئیچ های درب مایکروفر است. دلیل بعدی خرابی برد الکترونیکی است که در این مشکل نقش دارد. بهتر است برد دستگاه توسط یک تعمیرکار در این زمینه بررسی گردد. جهت نیاز به تعمیر و تعویض برد با نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز در ارتباط باشید.

عوامل موثر در نچرخیدن سینی مایکروفر دوو بر اساس برآورد نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز

مایکروفرها دارای قسمتی به نام سینی گردان هستند که غذا بر روی آن قرار می‌گیرد و با روشن شدن دستگاه سینی می‌چرخد تا گرما در سرتاسر غذا به طور یکنواخت پخش شود. گاهی ممکن است مواردی باعث شوند که سینی نچرخد. در این مبحث علت های نچرخیدن سینی ماکروویو را بررسی می‌کنیم. در زیر به موارد موثر در رفع این مشکل پرداخته شده است.

مرکز تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

·       خرابی کوپلینگ مایکروفر دوو

از موارد مهم در نچرخیدن سینی مایکروفر خرابی کوپلینگ است. کوپلار یک قطعه‌ی پلاستیکی است که به شفت موتور وصل می‌شود. سینی روی این قطعه کاملاً قفل می؜گردد. وظیفه‌ی کوپلار انتقال نیروی چرخش از موتور به سینی می؜باشد. کوپلار جلوی انتقال لرزش‌ها و صدای موتور به سینی را می‌گیرد و باعث می‌شود سینی خیلی نرم و بدون صدا بچرخد. با تماس با نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز از راهنمایی بیشتر برخوردار شوید.

·       خرابی غلتک های زیر سینی

غلتک های زیر سینی به آن کمک می‌کنند که صفحه به هنگام چرخش، در مسیر خود باقی بماند. هرگونه آسیب به غلتک‌ می‌تواند موجب نچرخیدن سینی مایکروفر شود. در صورت وجود چنین مشکلی با یک تعمیرکار نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز در ارتباط باشید.

سینی مایکروفر وظیفه‌ی چرخاندن غذا برای پخت یکنواخت را دارد. به غیر از خود سینی سه قطعه دیگر یعنی موتور، کوپلار و ریل در این چرخش نقش دارند. اگر هر کدام از این‌ها اختلال داشته باشد سینی دیگر نمی؜چرخد و یا چرخش به سختی انجام می؜گیرد. جهت تعمیر با نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز در ارتباط باشید

مشکل نچرخیدن ظرف درون مایکروفر

در این قسمت به شرح دلایل مشکل  عدم چرخیدن ظرف قرار گرفته در درون مایکروفر دوو خواهیم پرداخت. قطعا مشکل از موتور گردان است که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. جهت تعمیر مایکروفر با نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز در ارتباط باشید.

ولتاژ را در پریز چک کنید. جهت رفع این مشکل به بررسی ولتاژ پریز بپردازید. چنانچه میزان ولتاژ کمتر از میزان ولت مورد نیاز که 115 است، ایراد در سرویس برقی و یا مدار شکن است. ایراد در موتور صفحه گردان باعث بروز این مشکل شده است که برای بررسی آن مایکروفر را برگردانید و گریل زیرین را جدا نمایید و ولت اهم متر را تنظیم نمایید. یک سیم را از پایانه های موتور صفحه گردان جدا کرده و سپس به وسیله پروب پایه ها را بررسی نمایید. اگر عدد نشان داده شده بی؜نهایت بود، موتور بایستی تعویض شود.

مرکز تعمیرات مایکروفر دوو در تبریز

دلایل سوختن غذا

تنظیم اشتباه زمان در مایکروفر باعث سوختگی غذا خواهد شد و  اگر شما متوجه آن نشوید که این مشکل پیامدهای خطرناکی در پیش دارد.  بهتر است در صورت مشاهده این اختلال مایکروفر را از برق جدا کرده و غذا را خارج نمایید. در صورت عدم رفع مشکل و نیاز به تعمیر با نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

دوو یکی از برند‌های خوب کشور کره جنوبی بود که کار دستگاه‌های ساخت این کشور به ندرت به تعمیر و خرابی می‌کشید. اما اگر مشکلی برای دستگاه‌های دوو به وجود بیاید، استفاده از قطعات فابریک یدک برای تعمیر دستگاه، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین، کمک گرفتن از افراد باتجربه و دارای تخصص در زمینه تعمیر مایکروفر دوو در تبریز، لازمه بعدی در تعمیر این دستگاههاست. برای این دو منظور، می‌توانید در تمام ایام هفته با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید. اما در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از دلایل خرابی این دستگاه‌ها بپردازیم.

گرم نشدن غذا در مایکروفر

در بسیاری از موارد، ممکن است مقدار غذا تغییر کرده باشد یا برنامه اشتباهی را برای مایکروفر خود انتخاب کرده باشید. در این صورت اصلاً ایراد از قطعات داخلی دستگاه نیست. با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه، می‌توانید بهترین برنامه‌ها برای گرم کردن یا پخت هر غذا را نیز، پیدا کنید. اگر این موارد را رعایت کرده بودید، مگنترون مایکروفر ایراد پیدا کرده و باید برای تعمیر مایکروفر دوو در تبریز اقدام نمایید.

مشکل در سینی گردان و تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

مشکل در سینی گردان مایکروفر دوو، یکی دیگر از مشکلاتی است که سبب تماس برای تعمیر مایکروفر دوو در تبریز می‌شود. اگر قسمت‌های مختلف این سینی شامل شفت، ریل زیر سینی و سینی مشکلی داشته باشد، چرخیدن غذا در دستگاه با مشکل روبه‌رو خواهد شد و باید برای تعمیر مایکروفر دوو در تبریز اقدام نمایید.

تعمیر مایکروفر دوو در تبریز امداد

تبریز امداد، علاوه بر انجام آموزش‌های به روز برای تعمیرکاران مجرب خود، قطعات فابریک یدک را برای تعمیر مایکروفر دوو در تبریز، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. به این ترتیب، خیال مصرف‌کنندگان از کیفیت انجام این تعمیرات راحت شده و دیگر نگرانی بابت کاهش راندمان دستگاه خود نخواهند داشت. شما نیز، برای تعمیر مایکروفر دوو در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در تبریز

در پایان

در این مطلب با مشکلات و معایب پیش آمده  برای مایکروفر دوو آشنا شدید. در صورت نیاز به تعمیر با نمایندگی مایکروفر دوو در تبریز در ارتباط باشید. تعمیر مایکرووفر نیاز به دانش تخصصی داشته که از عهده شما خارج است پس از تعمیر خود سرانه آن پرهیز نمایید. عیب یابی و پیدا کردن مشکلات مایکروفر را با مطالعه این مقاله یادگرفتید و به دانش سطحی جهت عیب یابی دست پیدا کردید. مایکروفر به دلیل استفاده از برق و گرما یک وسیله خطرناک است. در هنگام استفاده از آن دقت نمایید.

اجزا به کار رفته در مایکروفر دوو

مگنترونپنل جلوریل سینی
موج برکیس خارجیسینی
فن خنک کنندهفن همزنلامپ محفظه داخلی
کیس آشپزیکلید ها، رله ها و موتور هاموتورگردان
صفحه گرداندیودکوبل
صفحه کنترلخازن ولتاژ بالافیوز
سیم برقبرد الکترونیکیشیشه درب
ترانسمیکروسوئیچزبانه درب
زبانه دربتاچ پدسنسور حرارتی
ترانس تغذیهپشت دربالمنت کف
المنت بخارترانزیستوردرپوش و پایه ساپورتر
ترانسفورماتور ولتاژ بالادرب

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر و سولاردام | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر و سولاردام در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

تماس با ما: 04191011297