تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی مایکروفر ناسیونال در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر مایکروفر در تبریز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز

نوع خدمات تعمیرات مایکروفرهزینه خدمات تعمیر مایکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفراز ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفراز ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفراز ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفراز ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفراز ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفراز ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر مایکروفر ناسیونال را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز

نصب ، سرویس و تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز

تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز

برندهای مختلف ژاپنی، شهرت فراوانی بابت کیفیت فوق العاده بالای قطعات و دوام تولیدات خود دارند. یکی از این برندها، برند ناسیونال است که توسط ماتسوشیتا کونوسوکه ژاپنی در سال 1920 تاسیس شد. کسی که در همان سالها برند پاناسونیک را نیز به بازار معرفی کرد. برندی که در نهایت شهرت بیش تری از ناسیونال پیدا کرد و باعث شد تا سر انجام در سال 2004 میلادی، ماتسوشیتا برندهای دیگر مانند ناسیونال را حذف کرده و تمام تولیدات خود را با نام پاناسونیک به فروش برساند. به همین دلیل است که، در حال حاضر پیدا کردن نمایندگی مایکروفر ناسیونال در تبریز یا سایر شهرها، امکانپذیر نیست. اما برای تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز، می توانید با مجموعه تبریز امداد تماس بگیرید. این مجموعه با استفاده از قطعات فابریک یدک، دستگاه شما را با بهترین کیفیت تعمیر می‌نماید.

نمایندگی مایکروفر ناسیونال در تبریز

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی مایکروفر ناسیونال در تبریز

دستگاههایی که با برند ناسیونال تولید شده اند، عمر طولانی دارند و به همین دلیل است که گاها ایراد پیدا کرده و نیاز به تعمیر دارند. برخی ایراداتی که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی مایکروفر ناسیونال در تبریز می‌کند، عبارتند از ایراد در لامپ اشعه یا مگنترون دستگاه، خرابی ترانس افزاینده که وظیفه رساندن ولتاژ برق شهری به ولتاژ مورد نیاز مگنترون را دارد، ایراد در برد الکترونیکی که وظیفه برق رسانی و تنظیم مراحل کار دستگاه را دارد، مشکل در سینی مایکروفر که می تواند به دلیل خرابی موتور کف یا کوپلینگ سینی مایکروفر باشد و …. توضیح دقیق این موارد برای تعمیرکار دستگاه، به او کمک می کند تا قطعه مورد نیاز برای تعمیرات را به همراه داشته باشد و کار تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز، در همان مراجعه نخست، انجام شود. در ادامه این مطلب می توانید با برخی ایرادات این دستگاهها به صورت کامل تر آشنا شوید.

مرکز تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز

خاموش شدن دستگاه در میانه کار

اگر باز کردن در مایکروفر قبل از اتمام کار را امتحان کرده باشید، متوجه می شوید که این کار باعث خاموش شدن دستگاه در همان ثانیه می‌شود. در این مواقع برای جلوگیری از خروج امواج از بدنه دستگاه و حفظ ایمنی کاربر، مایکروفر بلافاصله خاموش می‌شود. حالا در این مورد هم اتفاق مشابهی رخ می‌دهد. میکرو سوییچ مایکروفر ایراد پیدا کرده و به اشتباه با تصور باز بودن درب، مدار را قطع می‎کند. برای رفع این مشکل، لازم است میکروسوئیچ مایکروفر، در نمایندگی مایکروفر ناسیونال در تبریز، تعمیر شود.

مرکز نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در تبریز

مایکروفر ناسیونال غذا را گرم نمی‌کند

ممکن است از برنامه اشتباهی برای گرم کردن غذا استفاده کرده باشید. از دکمه مایکرو و پیچ تایمر و دکمه استارت برای این کار استفاده کنید. اگر غذا گرم نمی‌شد ممکن است ایراد از خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز های ولتاژ، ترانس، برد الکترونیکی، تایمر و خرابی میکروسوییچ در مایکروفر باشد. برای تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز و استفاده از خدمات عیب یابی این دستگاهها با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، تماس بگیرید.

مایکروفر ناسیونال روشن نمی‌شود

اگر به یکباره متوجه شدید، دستگاه شما به طور کلی روشن نمی‌شود، پیش از تماس با ما، ابتدا مطمئن شوید دو شاخه سالم است و از پریز برق جدا نشده است. وقتی از وصل بودن جریان برق مطمئن شدید اگر دستگاه کار نمی‌کرد، ممکن است ایراد از فیوز روی برد باشد. این فیوزها بر اثر اتصالات داخلی دستگاه می سوزند و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. خرابی برد الکترونیکی نیز ممکن است از دیگر عوامل روشن نشد دستگاه باشد. برای تشخیص ایراد و تعمیر مایکروفر در تبریز، با نمایندگی مایکروفر ناسیونال در تبریز تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در تبریز

تعمیر در نمایندگی مایکروفر ناسیونال در تبریز

اگر نیاز به تعمیر این دستگاهها داشیتد، با شماره بالای صفحه تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل تبریز امداد، با استفاده از قطعات اصلی و فابریک نمایندگی مایکروفر ناسیونال در تبریز و به کمک تعمیرکاران حرفه ای و با سابقه، کار تعمیر این دستگاهها را با کیفیت عالی و به صورت تضمین شده، انجام می‌دهد.

تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز

کار تعمیر مایکروفر، یکی از کار‌های پیچیده و سختی است که باید توسط فرد متخصص و مجرب انجام شود. اگر ساکن شهر تبریز هستید، می‌توانید برای تعمیر مایکروفر در شهر خود به مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص تعمیر فوری دستگاه خود، می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید. تعمیرکاران تبریز امداد، بلافاصله پس از ثبت درخواست شما، برای تعمیر دستگاه در محل حاضر خواهند شد. با ارائه اطلاعات دقیق در خصوص دلایل و نشانه‌های خرابی دستگاه خود، مطمئن شوید که تعمیرکار قطعه مورد نیاز شما را به همراه دارد.

مرکز تعمیرات مایکروفر ناسیونال در تبریز

دلایل ایراد در مایکروفر

دلایلی که سبب تماس با نمایندگی مایکروفر ناسیونال در تبریز می‌شود، متفاوت است. یکی از این موارد گرم نشدن غذا در دستگاه است. این ایراد به دلیل مشکل در مگنترون‌های مایکروفر رخ می‌دهد. هر چند در بسیاری از موارد، ممکن است مقدار غذا تغییر کرده باشد یا برنامه اشتباهی را انتخاب کرده باشید.

دلیل دیگری که سبب بروز این خطا می‌شود، مشکل در سینی گردان مایکروفر است. اگر قسمت‌های مختلف این سینی شامل شفت، ریل زیر سینی و سینی مشکلی داشته باشد، چرخیدن غذا در دستگاه با مشکل روبه‌رو خواهد شد و باید برای تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز اقدام نمایید.

سر و صدای زیاد در دستگاه نیز، می‌تواند به دلیل مشکل در سینی یا قرار گرفتن غذا یا شی خارجی در مسیر حرکت سینی باشد. همچنین، اگر مگنترون دستگاه مشکل پیدا کرده باشد و جرقه بزند، شاهذ بروز این خطا خواهید بود.

تعمیر مایکروفر در تبریز امداد

تعمیر مایکروفر در مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، با استفاده از بهترین قطعات و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود. در صورتی که نیاز به تعمیر فوری دستگاه خود به کمک تکنسین متخصص تعمیر مایکروفر ناسیونال در تبریز دارید، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید.

اجزا به کار رفته در مایکروفر ناسیونال

مگنترونپنل جلوریل سینی
موج برکیس خارجیسینی
فن خنک کنندهفن همزنلامپ محفظه داخلی
کیس آشپزیکلید ها، رله ها و موتور هاموتورگردان
صفحه گرداندیودکوبل
صفحه کنترلخازن ولتاژ بالافیوز
سیم برقبرد الکترونیکیشیشه درب
ترانسمیکروسوئیچزبانه درب
زبانه دربتاچ پدسنسور حرارتی
ترانس تغذیهپشت دربالمنت کف
المنت بخارترانزیستوردرپوش و پایه ساپورتر
ترانسفورماتور ولتاژ بالادرب

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر و سولاردام | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر و سولاردام در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

تماس با ما: 04191011297