تعمیر یخچال در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی تعمیر یخچال در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال در تبریز را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال در تبریز

تبریز امداد مرکز تخصصی تعمیر یخچال در تبریز

بی شک ضروری‌ترین دستگاه برای هر خانه‌ای یخچال است که در صورت خرابی مشکلات بسیاری برای زندگی روزمره ما بوجود آورده و زندگی ما را دچار مشکل می‌کند. اگر چند روز دستگاه یخچال و یا فریزر شما دچار مشکل شده و از کار بی‌افتد بی‌شک مقادیر زیادی از مواد غذایی شما خراب شده و هزینه‌ی بالایی به دوش شما می‌گذارد.

مرکز تبریز امداد این نگرانی شما را برطرف کرده است، این مرکز کاملاً متوجه این است که چقدر خرابی یخچال امری مهم و تعمیر سریع آن ضروری است، فلذا پس از تماس با مرکز تبریز امداد و ثبت درخواست تعمیر یخچال در تبریز، تکنسین‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شده و اقدام به مرتفع کردن مشکل دستگاه شما می‌کنند.

نمایندگی نمایندگی تعمیر یخچال در تبریز

تعمیر یخچال در تبریز را به ما بسپارید

این روز‌ها با بالاتر رفتن قیمت لوازم خانگی ارزش مالی یخچال شما بسیار بالا‌تر رفته است فرقی ندارد که برند دستگاه شما ایرانی و یا خارجی باشد، به همین دلیل باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد کسی که یخچال و فریزر شما را مورد تعمیر قرار می‌دهد از سابقه کاری و تجربه‌ی فنی بالا برخوردار باشد و فردی مورد اطمینان باشد که به بهترین نحو تعمیرات دستگاه شما را انجام دهد و مشکل آن را یک بار برای همیشه برطرف کند.

مرکز تبریز امداد با برخورداری از بهترین و مجرب‌ترین متخصصین مختص تعمیرات برند یخچال شما این نگرانی شما را برطرف کرده است و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر یخچال در تبریز را به مرکز تبریز امداد بسپارید.

تعمیر یخچال در تبریز

مشکلات رایجی که ممکن است برای یخچال شما پیش آید

◊ یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می‌دهد.

◊ واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.

◊ یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی‌کند.

◊ یخچال فریزر برق زیادی مصرف می‌کند.

◊ کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.

◊ یخچال دچار برفک زدگی شده است.

◊ و…

چنانچه مشکل دستگاه شما در لیست بالا وجود ندارد اصلاً نگران نباشید تمامی مشکلات یخچال و ساید بای ساید پذیرفته شده و تعمیرات بر آن‌ها انجام می‌شود، کافی است جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال در تبریز با شماره‌های ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات یخچال در تبریز

در تبریز امداد قطعات دستگاه هم مورد تعمیر قرار می‌گیرد؟

باید گفت که اولویت اصلی تعمیرکاران ما در وهله‌ی اول تعمیر قطعات دستگاه شما است تا هزینه‌ی تعمیر یخچال و ساید در تبریز کاهش یافته و به افزایش عمر دستگاه کمک کند. چنانچه قطعه دستگاه شما قابل تعمیر نباشد و باید تعویض شود، مرکز تبریز امداد از قطعات فابریکی و اصلی خود دستگاهتان استفاده می‌کند و به هیچ وجه از قطعات تقلبی و درجه دو استفاده نمی‌شود. برای ثبت درخواست تعمیر یخچال در تبریز با شماره های درج شده در داخل سایت تماس حاصل بفرمایید.

برخی از قطعاتی که قابل تعمیر در مرکز تبریز امداد می‌باشند عبارتند از:

◊ فن کندانسور و اواپراتور
◊ هیتر دیفراست
◊ ترموستات
◊ کندانسور
◊ کمپرسور
◊ سوئیچ و قفل درب
◊ فیلتر آب
◊ و بسیاری از قطعات دیگر…

مرکز تعمیر یخچال در تبریز

تعمیرات چه برند‌هایی را می‌توانیم به مرکز تبریز امداد بسپاریم؟

مرکز تبریز امداد به دلیل دارا بودن تکنسین‌های مختلف برای هر برند تمامی برند‌های یخچال و ساید بای ساید را مورد تعمیر قرار می‌دهد. برخی از آن‌ها عبارتند از: سامسونگ، ال جی، دوو، زیمنس، جنرال الکتریک، فریجیدر، ویرپول، آرچلیک، الکترواستیل، آدمیرال، اسنوا و … جهت ثبت درخواست با مرکز تعمیر یخچال در تبریز امداد تماس حاصل فرمایید.

تعیر یخچال در تبریز

در پاسخ این سوال که کدام مدل یخچال را بخرید که خراب نشود؟ باید گفت با توجه به تجربیات متخصص تعمیر یخچال در تبریز این سوال اشتباهی است باید بپرسید چه کارهایی انجام بدهیم که یخچالمان خراب نشود. امروزه با پیشرفت صنعت لوازم خانگی یخچال ها در قرن 21 با چشم؜گیری مواجه بوده ؜اند، در بازار داخلی برندهای مختلفی برای انتخاب مشتری وجود دارد. انتخاب هر یخچال نیاز به نگهداری، استفاده درست و مراقب دارد. داشتن علم و آگاهی برای این امر لازم است. که بدانیم کدام زمان نیاز به بررسی و پیدا کردن مشکل یخچال و عیب؜ یابی آن داریم و چه وقتی با متخصص و تعمیرکار در این زمینه ارتباط برقرار کنیم.

مرکز تعمیرات یخچال در تبریز

 دلایل روشن نشدن یخچال

خراب بودن اورلود یخچال

 در مسیر کمپرسور یخچال اورلود قرار دارد؛ خرابی اورلود سبب خاموشی یخچال می؜شود. برای رفع این عیب به احتمال زیاد شما دانش کافی را ندارید؛ جهت رفع این مشکل با متخصص تعمیر یخچال در تبریز تماس برقرار کنید.

پاره شدن سیم های داخلی مدار یخچال

 درون یخچال سیم ؜های متعددی در مدار قرار دارد که در صورت آسیب دیدن، پارگی و قطع شدن سیم ؜ها یخچال روشن نمی ؜شود. پس از یکی از دلایل روشن نشدن یخچال پاره شدن سیم؜ های داخلی مدار یخچال است.

پریز برق و جریان برق در محافظ یخچال

یکی از دلایل دیگر روشن نشدن یخچال دلیل ساده پریز برق و خرابی محافظ یخچال است.

معیوب بودن ترمواستات یخچال

یکی از عمل؜ های ترموستات صادر کردن دستور شروع کار و دستور قطع کار به کمپرسور است. اگر ترموستات آسیب ببیند کمپرسور نیز کار نمی ؜کند و باعث خاموش ماندن یخچال می؜شود. جهت راهنمایی بیشتر با متخصص تعمیر یخچال در تبریز تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی تعمیر یخچال در تبریز

دلایل صدای زیاد یخچال

ما در اینجا به دلایل صداهای گوش خراش یخچال می ؜پردازیم که ممکن است از یخچال شما شنیده شود . جهت راهنمایی بیشتر با متخصص تعمیر یخچال در تبریز تماس بگیرید.

1- ایراد در موتور فن اپراتور باعث ایجاد صدای زیاد است. وظیفه فن اپراتور این است که جریان هوا را بر روی کویل؜ های اپراتور تنظیم کند. در صورت شنیدن صدای زیاد ممکن است مشکل از موتور فن اپراتور باشد.

2- ایراد در موتور فن کندانسور نیز سبب ایجاد صدا است. وظیفه فن کندانسور تنظیم هوا برروی کویل؜ های کندانسور است. خرابی این موتور یکی از دلایل سروصدا است.

3- تراز نبودن یخچال سبب اختلال در عملگرد گاز داخل لوله های دستگاه می؜شود که این عمل سبب سرو صدای زیاد یخچال است. یخچال خود را با شاقول تراز و صحیح نصب کنید.

4- دیگر اجزای یخچال مانند بست و لرزه گیر در صورت شل و خرابی باعث تولید صدای زیاد هستند.

5- فرسودگی لوله ها نیز دلیل ایجاد صدای زیاد است.

6- خوردگی های موتور توسط گاز مبرد درون لوله ها سبب ایجاد صدای زیاد می؜شود. جدا شدن لوله های یخچال از فومی که به آن چسبیده ؜اند.

7- نشتی آب و چکه کردن آب داخل سینی نیز سبب ایجاد صدا می؜شود.

8- نزدیک بودن یخچال به درب، دیوار و کابینت؜ سبب صدای ویبره بلند می؜شود بهتر است یخچال را با فاصله از درب، دیوار و کابینت قرار دهیم تا هوا به خوبی رد و بدل شود.

9- وجود روغن داخل کمپرسور سبب تولید صدای قل قل می ؜شود. جهت رفع این مشکل؜ ها با متخصص تعمیر یخچال در تبریز تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی تعمیرات یخچال در تبریز

سخن پایانی

امروزه یخچال یکی از لوازم ضروری منزل است که بدون آن شما حتی از نوشیدن یک لیوان آب خنک محروم خواهید بود. با پیشرفت تکنولوژی یخچال نیز رشد بسزایی داشته است و سبب در اختیار قرار دادن امکانات بیشتر به زنانه خانه؜ دار شده است اما با پیچیده تر شدن نگهداری و مواظبت از این یخچال؜ ها سخت؜ تر شده و نیاز به دانش و تخصص در این زمینه دارد. ما در این مقاله به بررسی مشکلات یخچال و راه حل؜هایی برای تعمیر یخچال در تبریز پرداختیم. برای بهره گیری با افراد متخصص تعمیر یخچال در تبریز ارتباط برقرار کنید.

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

وقتی هوای مرطوب به داخل یخچال وارد می‌شود، رطوبت هوا به صورت تبخیر به دیوارهای داخلی یخچال رسیده و به صورت یخ روی آن ها رسوب می‌شود. این روند به مرور زمان باعث شده که یخچال با کارکرد معمولی خود، یخ بزرگی روی دیوارهای داخلی به وجود آورد. برای رفع این مشکل، باید یخ روی دیوارهای داخلی یخچال را به صورت دوره‌ای پاک کنید. این کار باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر یخچال می‌شود.

 

دلایل عدیده‌ای می‌تواند باعث عدم داشتن سرمای کافی در یخچال شود. این دلایل شامل موارد زیر می‌شود:

  1. ممکن است که درب یخچال دچار نقص شده و نتواند به خوبی بسته شود. در این صورت، هوای سرد بیرون به داخل یخچال نفوذ کرده و باعث کاهش دمای داخلی آن می‌شود.

  2. برخی مدل‌های یخچال از سیستم خنک کننده مناسبی برخوردار نیستند و یا سیستم خنک کننده آن‌ها دچار نقص شده است. در این صورت، یخچال نمی‌تواند به خوبی حرارت داخلی را به بیرون منتقل کند و دمای داخلی آن بالا می‌رود.

در هر دو حالت فوق، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشید تا یخچال به درستی کار کند و دمای سرد خود را حفظ کند.

  1. لوله‌های خروجی آب ممکن است مسدود شده باشند: هنگامی که یخ در فریزر تولید می‌شود، آبی که در آن وجود دارد به لوله‌های خروجی آب هدایت می‌شود. در صورتی که این لوله‌ها مسدود شوند، آب به داخل یخچال جاری می‌شود و باعث آبریزی می‌شود.

  2. خنک‌کننده هوا درون یخچال دچار نقص شده باشد: در بعضی موارد، خنک‌کننده هوا درون یخچال دچار نقص شده و نتواند به خوبی حرارت را جذب کند. در این صورت، رطوبت هوا به صورت بارشی روی دیوارهای داخلی یخچال رسیده و باعث آبریزی می‌شود.

در هر دو حالت فوق، باید لوله‌های خروجی آب یا خنک‌کننده هوا را بررسی و اطمینان حاصل کنید که به درستی کار می‌کنند. در صورت وجود نقص، باید آن را تعمیر کنید تا آبریزی یخچال شما متوقف شود.

بله، بهتر است قبل از بررسی لوله‌های خروجی آب یخچال را خاموش کنید. بطور کلی، برای انجام هرگونه کار تعمیراتی در یخچال، شما باید آن را از برق بکشید تا از خطرات برق‌گیری جلوگیری شود.

همچنین، قبل از خاموش کردن یخچال، بهتر است مطمئن شوید که محتویات داخل آن را به مکانی مناسب منتقل کرده‌اید. ممکن است در صورت خاموش کردن یخچال برای مدت طولانی، مواد غذایی داخل آن خراب شود و باعث ضایعات مالی شود.

همچنین، قبل از شروع به بررسی لوله‌های خروجی آب، باید مطمئن شوید که لوله‌ها خالی از آب هستند تا از آسیب دیدن الکتریکی جلوگیری شود. در صورتی که نمی‌دانید چگونه لوله‌های خروجی آب را بررسی کنید، بهتر است از کارشناسان تعمیراتی کمک بگیرید.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما: 04191011297