تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی دوو را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

در صده اخیر لباسشویی ها بسیار کاربردی شده اند به طوری که امروزه در هر خانه ای حداقل یک عدد لباسشویی وجود دارد‌. کاربران و دارندگان لباسشویی ها می توانند با استفاده از این وسایل کار های مربوط به خانه و آشپزخانه را ساده تر و کم زحمت تر انجام دهند. به طوری که با استفاده از لباسشویی ها شستشوی لباس ها و پارچه ها به امری ساده و راحت بدل می شوند. کارخانه دوو یکی از کارخانه هایی است که به تولید انواع اقسام لوازم خانه و آشپزخانه می پردازد که از جمله آن ها می توان به لباسشویی دوو اشاره کرد. لباسشویی دوو یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در بازار های فروش لوازم خانگی می باشد که بسیاری از کاربران ترجیح می دهند این وسیله را برای خانه خود خریداری نمایند. با این که این دستگاه دارای کیفیت بالایی می باشد اما ممکن است در برخی مواقع دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند. تعمیرات لباسشویی دوو در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کند. تعمیر لباسشویی دوو در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز

خرابی ها و نقص های لباسشویی دوو

همان طور که بیان شد با این که لباسشویی دوو دارای کیفیت بالایی می باشد اما با این حال این امکان وجود دارد که ایراد و نقصی در لباسشویی دوو به وجود آید. در صورتی که مشکل به وجود آمده جزیی باشد کاربران قادر هستند خودشان نیز با اندکی تلاش این مشکل را بر طرف کنند اما اگر مشکل به وجود آمده در لباسشویی دوو تخصصی باشد لازم است از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. تعمیرات لباسشویی دوو در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کنند و کاربران می توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به این نمایندگی بسپارند. تعمیر لباسشویی دوو در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی دوو در تبریز در صورت بروز ارور کد خطا LE

به طور معمول این ارور و کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود که ایراد یا نقصی در بسته شدن درب دستگاه وجود داشته باشد ممکن است شیئ مانع بسته شدن درب دستگاه شده باشد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که ایراد و نقصی در میکروسوئیچ درب وجود داشته باشد. بنابراین این قطعه را با دقت مورد بررسی قرار دهید و همچنین ممکن است برد الکترونیکی دستگاه دچار نقص یا ایراد شده باشد. بنابراین پیشنهاد می شود برد الکترونیکی را نیز با دقت مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی دوو در تبریز کمک بگیرید. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیرات لباسشویی دوو در تبریز

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی دوو در تبریز در صورت بروز ارور کد خطا IE

این ارور و کد خطا نشانگر و بیانگر ایراد و نقص در آبگیری ماشین لباسشویی دوو می باشد. ممکن است شیر آب بسته باشد یا ایراد یا نقصی در فیلتر تخلیه آب وجود داشته باشد. همچنین پیشنهاد می شود برای رفع این ارور، فیلتر تخلیه و سنسور سطح آب را با دقت مورد بررسی قرار دهید. زیرا در صورتی که ایراد و نقصی در این قطعات وجود داشته باشد نیز این ارور بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود. شما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از تعمیر لباسشویی دوو در تبریز کمک بگیرید. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای در خصوص تعمیر لوازم خانگی می باشد.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی دوو در تبریز در صورت بروز ارور کد خطا OE

این ارور و کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر لباسشویی شما نمایش داده می‌ شود که ایراد و نقصی در تخلیه آب دستگاه وجود داشته باشد. به منظور رفع این ارور لازم است قطعاتی همچون پمپ تخلیه و فیلتر تخلیه آب را با دقت مورد بررسی قرار دهید و همچنین پیشنهاد می‌ شود هیدروستات و موتور دستگاه را نیز چک نمایید. زیرا در صورتی که ایرادی در این قطعات وجود داشته باشد نیز این ارور بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می‌ شود. تعمیر لباسشویی دوو در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله ماشین لباسشویی کمک می کند.

تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

تعمیر لباسشویی دوو در صورت بروز ارور و کد خطا UE

این کد خطا و ارور بیانگر و نشانگر این موضوع باشد که لباسشویی بر روی سطح زمین به صورت تراز قرار نگرفته است. برای رفع این ارور لازم است ماشین لباسشویی خودتان را به صورت بالانس و تراز بر روی سطح زمین قرار دهید. همچنین ممکن است بار لباس های داخل دستگاه از حد معمول و رایج بیشتر باشد. بنابراین سعی کنید لباس ها را به صورت متوازن و با وزن متعادل داخل دستگاه قرار دهید. شما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از تعمیرات لباسشویی دوو در تبریز کمک بگیرید. تعمیر لباسشویی دوو در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی می باشد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در تبریز

لباسشویی، یکی از کارآمدترین لوازم آشپزخانه است که کار سخت و زمان بر شستشن لباس ها را در زمانی کوتاه انجام می دهد. کیفیت بالای کار این دستگاه و همچنین قابلیت شستن لباس های زیاد در هر بار استفاده از سبب شده تا در سالهای اخیر تقاضای روزافزونی برای استفاده از این دستگاهها وجود داشته باشد. تعمیر لباسشویی در برندهای مختلف، باید به وسیله فرد متخصص همان برند و با استفاده از قطعات فابریک یدک همان برند انجام شود. اگر به دنبال تعمیر لباسشویی دوو در تبریز هستید، با شماره تلفن مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز

ارورهای لباسشویی دوو

لباسشویی دوو یکی از دستگاههایی است که از سیستم عیب یابی خودکار استفاده می‌کند. در این قسمت به بررسی معنای ارورهای لباسشویی دوو پرداخته ایم.

خطای IE: خطای IE به معنای مشکل در سیستم آبگیری دستگاه است. انسداد فیلتر ورودی آب، خرابی شیر برقی، مشکل در پمپ تخلیه آب و ایراد در سنسور سطح آب از دلایل اصلی این ارور است.

خطای OE: این خطای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز، به دلیل گرفتگی شلنگ تخلیه، مشکل در پمپ تخلیه و یا معیوب شدن هیدروستات ماشین لباسشویی دوو رخ می‌دهد.

خطای UE: این ارور به دلیل تراز نبودن دستگاه رخ می دهد. اگر با این خطا روبه‌رو شدید و نتوانستید آن را رفع کنید باید برای تعمیر لباسشویی دوو در تبریز با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید.

خطای LE: این خطا حاکی از مشکل در میکروسوئیچ درب لباسشویی شماست. اول درب دستگاه را دوباره ببندید و اگر از بسته بودن درب اطمینان پیدا کردید اما این خطا همچنان پابرجا بود، برای رفع مشکل و تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

تعمیر لباسشویی دوو در تبریز امداد

تبریز امداد، آماده اعزام تکنسین های متخصص و مجرب به محل شما برای تعمیر باکیفیت و فوری ماشین لباسشویی شماست. برای این منظور و تعمیر لباسشویی دوو در تبریز با کیفیت بالا و قیمت های مصوب اتحادبه با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

جمع بندی

همان طور که در متن بالا نیز بیان شد لباسشویی ها کاربرد های بسیاری در بین کاربران و دارندگان دارند. کاربران می توانند با استفاده از این وسایل در کمترین زمان و با کم ترین زحمت لباس های خود را بشویند. بدون استفاده از این وسایل لازم است کاربران زمان زیادی را صرف شستشوی لباس های خود کنند. امروزه در هر خانه ای حداقل یک عدد ماشین لباسشویی وجود دارد و انجام کار های مربوط به شستشو بدون این وسیله بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. لباسشویی دوو نیز بسیار با کیفیت می باشد اما در برخی مواقع ایراد ها و نقص هایی در آن به وجود می آید. کاربران می توانند برای تعمیر لباسشویی خود از تعمیرات لباسشویی دوو در تبریز کمک بگیرند. تعمیر لباسشویی دوو در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد که کاربران می توانند با خیال آسوده تعمیر لباسشویی در تبریز خود را به این نمایندگی بسپارند.

برنامه شست و شوی لباسشویی دوو



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی دوو در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی دوو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی دوو در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

ممکن است به دلیل مشکلات در بارینگ ها یا سیستم مکانیکی باشد. ابتدا بررسی کنید که آیا هیچ شیء غیرمعمولی درون ماشین نیست و سپس به متخصص های تعمیر لباسشویی دوو در تبریز مراجعه کنید.

قبل از هر چیز، دلیل تعویض را مشخص کنید. سپس با تعمیرکاران مرکز تعمیر لباسشویی دوو در تبریز تماس بگیرید و جزئیات تعویض را بررسی کنید.

بله، می توانید از ابزار تمیزکاری های خود برای ماشین لباسشویی استفاده کنید. از مواد ضدعفونی کننده مناسب استفاده کنید و برنامه تمیزکاری را اجرا نمایید.

بر اساس مدل ماشین لباسشویی دوو، فیلترها ممکن است متفاوت باشند. دفترچه راهنما را مطالعه کنید و دستورالعمل های تمیزکاری و تعویض فیلترها را دنبال کنید.

مطمئن شوید که ماشین لباسشویی بر روی سطح صاف و استوار قرار گرفته باشد. همچنین بررسی کنید که آیا لباس ها به تعادل هستند و ممکن است لباس ها باعث لرزش ناشی از ترازو شوند.

اطمینان حاصل کنید که برنامه شستشو به درستی انتخاب شده است. همچنین مطمئن شوید که فیلتر خشک کن تمیز است و لباس ها به تعادل در داخل ماشین دوو قرار گرفته اند.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297