تعمیر یخچال دوو در تبریز

تعمیر یخچال دوو در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال دوو را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال دوو در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز

امروزه یخچال‌ها یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی هستند. ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه یخچال خود را در حالتی عالی نگه دارید و به طور بالقوه عمر آن را با نکات زیر بتوانید افزایش دهید.
به طور متوسط ومعمول طول عمر یک یخچال بین ۱۰ تا ۱۸ سال است. البته میزان عمر یک یخچال ممکن است متناسب به نوع یخچالی که دارید و نحوه نگهداری و استفاده آن متفاوت باشد. یخچال فریزر یکی از معدود لوازم خانگی است که به طور مداوم مشغول کار است، بنابراین نگهداری و مراقبت از یخچال دوو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مراقبت و استفاده بهینه و اصولی و تعمیر به موقع یخچال دوو کمک می‌کند تا یخچال دوو شما کارآمدتر کار کند، و در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی کرده و فرسودگی و آسیب را به حداقل می‌رساند. فرسودگی و نیاز به تعمیر انواع یخچال فریزر اجتناب ناپذیر است، زیرا یخچال شما یکی از لوازم کلیدی است که هر روز و ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته از آن استفاده می‌کنید. تعمیر یخچال دوو در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی یخچال دوو در تبریز انجام خواهد شد.

تعمیر-یخچال-دوو-در-تبریز

کویل‌ها را تمیز کنید

تمیز کردن کویل‌ها و عاری بودن از گرد و غبار، مواد زائد و مو‌های حیوانات خانگی به یخچال کمک می‌کند تا به بهترین حالت کار کند. کویل‌ها معمولاً در پایین یا پشت یخچال دوو قرار دارند. می‌توانید از ابزار مخصوص و یا جاروبرقی برای تمیز کردن کویل‌ها استفاده کنید. بهترین حالت این است که سالی یک یا دو بار کویل‌های یخچال دوو خود را پاکیزه و از گرد و غبار پاک کنید تا یخچال دوو شما بتواند با حداکثر کارآیی کار کند.. تعمیر یخچال دوو در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی یخچال دوو در تبریز انجام خواهد شد

حواستان به دمای یخچال باشد

یکی از فاکتور‌های مهم سلامت یا عدم سلامت یخچال دوو بررسی دما یخچال می‌باشد. دما را در هر دو بخش یخچال و فریزر دوو خود بررسی کنید. دمای مناسب یخچال فریزر دوو برای حفظ سلامت و تازگی مواد غذایی بسیار مهم است. دمای یخچال باید حدود ۲ تا ۵ درجه سلیوس باشد و دمای فریزر باید روی -۱۷ درجه سلسیوس یا کمتر تنظیم شود. اگر یخچال مدل قدیمی دارید که دمای یخچال را نشان نمی‌دهد می‌توانید برای مشخص کردن دمای آن از دماسنج استفاده کنید. چنانچه احساس می‌کنید دمای یخچال شما مناسب نیست کافیست با کارشناسان نمایندگی یخچال دوو در تبریز حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به حل مشکل شما اقدام لازم انجام گردد.. تعمیر یخچال دوو در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی یخچال دوو در تبریز انجام خواهد شد

لاستیک درب یخچال را بررسی کنید

اگر لاستیک درب یخچال دوو شما به خوبی تنظیم نشده باشد، هوای سرد یخچال می‌تواند به راحتی خارج شود و این باعث می‌شود یخچال برای سرد نگه داشتن مواد غذایی سخت‌تر کار کند و انرژی بیشتری برای حفظ دمای مناسب مصرف کند. واشر درب یخچال دوو را مرتباً از نظر ساییدگی و پارگی بررسی کنید. اگر ترک خوردگی یا خراب شدگی در لاستیک درب یخچال دید، باید آن را تعویض کنید تا از مشکلات بزرگتر جلوگیری شود. به عنوان بخشی از روال تعمیر و نگهداری یخچال، حتماً واشر را به طور مرتب با آب گرم و صابون تمیز کنید تا از آسیب دیدگی آن جلوگیری شود.

خدمات تعمیر یخچال دوو در تبریز

تعویض فیلترها در نمایندگی یخچال دوو در تبریز

بسیاری از مردم نمی‌دانند که یخ ساز‌های یخچال و تصفیه آب معمولاً فیلتر‌هایی دارند که نیاز دارند بعد از مدتی تعویض شوند تا بتوانند مثل قبل به خوبی و بهینه کار کنند. تعویض به موقع این فیلتر‌ها به عملکرد بهینه یخ ساز و آب سرد کن یخچال دوو شما کمک می‌کند تا به طور مؤثر کار کنند. بهترین زمان تعویض فیلتر‌های یخچال فریز‌های دوو هر ۶ ماه یکبار می‌باشد که بهتر است توسط کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال دوو در تبریز انجام شود. تعمیر یخچال دوو در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی یخچال دوو در تبریز انجام خواهد شد.

درب یخچال را زیاد باز نگه ندارید

سعی کنید تا آنجا که امکان دارد کمتر درب یخچال را باز و بسته کنید، خیلی از ما‌ها وقتی حوصله‌امان سر رفته اولین کاری که می‌کنیم بدون دلیل و از سر بی‌حوصلگی مدام درب یخچال را باز و بسته می‌کنیم. وقتی درب مکرر باز می‌شود، یخچال باید برای حفظ دمای صحیح بیشتر کار می‌کند که این امر سبب کوتاه شدن عمر یخچال دوو می‌شود. قبل از باز کردن درب، به وسایلی که از یخچال نیاز دارید فکر کنید و همه آن‌ها را به یکباره بردارید. هنگام عبور مطمئن شوید که درب محکم بسته شده باشد. این نکته نگهداری از یخچال نه تنها برای یخچال شما مفید است، بلکه یک راه عالی برای صرفه‌جویی در انرژی است. برای تعمیر یخچال در تبریز شما عزیزان می‌توانید از تکنسین‌های متخصص ما، در نمایندگی یخچال دوو در تبریز کمک بگیرید.

یخچال دوو را تراز نگه دارید

اگر یخچال دوو شما تراز نباشد، ممکن است درب‌ها به طور کامل بسته نشوند یا به درستی آب‌بندی نشوند و این موضوع سبب می‌شود فشار زیادی بر روی موتور یخچال دوو وارد شده و سبب کاهش عمر یخچال شود. برای بررسی تراز یخچال خود از یک ابزار تراز استفاده کنید. در صورت لزوم و عدم تراز یخچال سعی کنید پایه‌های یخچال را تنظیم کنید تا دستگاه از همه طرف تراز شود.

غذا‌ها را درون ظرف دربسته بگذارید

مواد غذایی را هنگام قرار دادن در یخچال دوو به درستی در ظروف استاندارد و درب بسته و یا با فویل یا پوشش پلاستیکی نگهداری کنید. این کمک می‌کند تا غذای شما برای مدت طولانی‌تری تازه بماند و رطوبت یخچال شما به حداقل برسد. رطوبت می‌تواند به یخچال دوو شما آسیب وارد کند بنابراین مهم است که هر زمان که می‌توانید رطوبت را کنترل کنید تا به مراقبت و نگهداری از یخچال خود کمک کنید. برای تعمیر یخچال در تبریز شما عزیزان می‌توانید از تکنسین‌های متخصص ما، در نمایندگی یخچال دوو در تبریز کمک بگیرید.

یخچال دوو خود را تا جایی که می‌توانید پر نگه دارید

در حالی که نباید به هیچ عنوان یخچال یا فریزر خود را بیش از حد استاندارد پر کنید، اما از طرفی پر نگه داشتن هر دو قسمت یخچال و فریزر در واقع به خنک شدن بهتر دستگاه و عملکرد مؤثرتر کمک می‌کند. هنگام پر کردن یخچال و فریزر، از مسدود کردن هر گونه دریچه یا کنترل خودداری کنید.

نمایندگی-یخچال-دوو-در-تبریز

تعمیر یخچال دوو در تبریز

نمایندگی یخچال دوو در تبریز با بهره‌گیری از کارشناسان خبره و بهره‌گیری از آخرین سخت‌ افزار‌های روز دنیا آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان در زمینه تعمیر یخچال در تبریز می‌باشد. چنانچه نیاز به تعمیر یخچال دوو خود دارید کافیست با کارشناسان و متخصصان فنی ما در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تبریز تماس بگیرید تا کارشناسان ما اقدامات لازم را برای شما عزیزان انجام دهند. با ما در تماس باشید.

تعمیر یخچال دوو در تبریز

بعید است بتوانید وسیله ای به جز یخچال را در خانه پیدا کنید که به صورت دائم و شبانه روزی مشغول کار باشد. این دستگاهها، به کمک انجام یک چرخه تبرید و تراکم، به صورت دائم گرمای داخل کابین را جذب و آن را از دستگاه خارج می‌کنند. سرمای ایجاد شده از این طریق، به کمک عایق بندی های قوی تا چند ساعت در دستگاه باقی خواهد ماند. اما اگر یخچال ایراد پیدا کند، یکی از قسمت های این چرخه با مشکل روبه‌رو خواهد شد و احتمالا نیاز به تعمیر دستگاه پیدا خواهید کرد. تعمیر برندهای مختلف یخچال، باید توسط تکنسین همان برند انجام شود. برای اعزام فوری تکنسین تعمیر یخچال دوو در تبریز، می‌توانید درخواست خود را در همین صفحه ثبت کنید یا با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید تا تکنسین متخصص و مجرب در کوتاهترین زمان، به منزل شما اعزام شود.

تمیز کردن یخچال

یکی از مواردی که می‌تواند شما را از تعمیر دستگاه در نمایندگی یخچال دوو در تبریز، بی نیاز کند، تمیز کردن مرتب یخچال است. برای این منظور، قفسه ها از داخل دستگاه خارج کرده و با اسکاچ بشویید و بگذارید تا خشک شود. همین طور، برای از بین بردن لکه های سخت، خمیردندان انتخاب مناسبی است. بهتر است کویل کندانسور را، سالانه یک یا دو بار تمیز کنید. این قسمت از دستگاه، مسئول خارج کردن گرما از دستگاه است و خاک گرفتن زیاد آن می‌تواند به مرور روی عملکرد یخچال دوو تاثیر بگذارد. همین طور، بهتر است واشر مهر و موم لاستیکی است که بیرون درب یخچال و فریزر است نیز، به صورت مرتب تمیز شود. پاک کننده های مخصوص مانند اسپری غلیظ شده گوگان، می‌تواند بهترین انتخاب برای تمیز کردن این قسمت باشد. شل شدن، پوسیده شدن و یا پاره شدن این قسمت بعد از چند سال، یکی از دلایل اصلی ایراد در یخچال و نیاز به تعمیر یخچال دوو در تبریز است.

تعمیر یخچال دوو در تبریز امداد

برای تعمیر فوری یخچال دوو در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید. تعمیرکاران این مجموعه حداقل 8 سال سابقه تعمیر یخچال را دارند و به کمک قطعات فابریک یدک، در کوتاهترین زمان ممکن بهترین کیفیت تعمیر یخچال دوو در تبریز را به شما ارائه خواهند کرد. برای انجام هماهنگی های بیش تر در این خصوص با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در تبریز

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال دوو در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال دوو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال دوو در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297