تعمیر مایکروفر فلر در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر مایکروفر در تبریز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر فلر در تبریز

نوع خدمات تعمیرات مایکروفرهزینه خدمات تعمیر مایکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفراز ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفراز ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفراز ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفراز ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفراز ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفراز ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر مایکروفر فلر در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر مایکروفر فلر را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر مایکروفر فلر در تبریز انتخاب کنیم

نصب ، سرویس و تعمیر مایکروفر فلر در تبریز

تعمیر مایکروفر فلر در تبریز

با گسترش دنیای فناوری، صنعت لوازم خانگی نیز با انقلابی گسترده روبرو شد. مایکروویو سومین روش گرمایش مواد غذایی و یک وسیله رایج برای گرم کردن غذا است. فناوری که صرف پخت، خشک کردن و طبخ غذا می؜شود، گرمایش حاصل از مایکروفر، است. از مایکروفر می؜توان جهت پاستوریزه کردن و استریل کردن بعد از غذاها استفاده نمود. در صوت نیاز به تعمیر با نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز در ارتباط باشید.

نمابندگی تعمیر مایکروفر فلر در تبریز

در بسیاری از موارد استفاده نادرست و فرسایش بر اثر گذر زمان سبب خرابی مایکروفر می؜شود که عیب؜یابی این دستگاه نیاز به علم سطحی در این زمینه و تعمیر آن نیاز به دانش فنی گسترده در ارتباط با مایکروفر دارد. پیدایش ایرادات و مشکل؜هایی در این دستگاه موجب این می؜شود که شما از یک تعمیرکار متخصص و مجرب در زمینه تعمیر مایکروفر کمک بگیرید. در این مطلب به بررسی ایرادات و مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه پیش آید صحبت می؜کنیم. با ما همراه باشید.

خرابی کوپلار یا کوپلینگ مایکروفر باعث چه مشکلی می؜شود؟

کوپلار جلوی انتقال لرزش‌ها و صدای موتور به سینی را می‌گیرد و باعث می‌شود سینی خیلی نرم و بدون صدا بچرخد. در صوت نیاز به تعمیر با نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز در ارتباط باشید. بیشتر مایکروفرها دارای کوپلار هستند. کوپلار یک قطعه‌ی پلاستیکی است که به شفت موتور وصل می‌شود. سینی روی این قطعه کاملاً قفل می؜گردد. وظیفه‌ی کوپلار انتقال نیروی چرخش از موتور به سینی می؜باشد.

خرابی ریل زیر سینی مایکروفر در عدم چرخیدن سینی مایکروفر چه نقشی دارد؟

نچرخیدن سینی یکی از مشکلات مایکروفر است که سبب عدم کارکرد درست آن می؜شود، در بسیاری از مواقع این خرابی مرتبط باعث خرابی ریل زیر سینی است. خرابی ریل زیر سینی یکی از مشکلات پنهان مایکروفر است که متخصصان در عدم چرخش سینی به آن پی خواهند برد. علت عدم چرخش مایکروفر ، ریل زیر سینی است.

 این ریل برای حفظ تعادل سینی و کمک به چرخش راحت آن می‌باشد. سینی را در آورید و ریل و چرخ‌های آن‌ها را برای شکستگی، ساییدگی یا خرابی بررسی کنید. تنها راه تعمیر این ریل، تعویض آن است. در صورت نیاز به تعمیر مایکروفر با نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز در ارتباط باشید.

خرابی غلتک های زیر سینی مایکروفر

غلتک؜های زیر سینی به آن کمک می‌کنند که صفحه به هنگام چرخش، در مسیر خود باقی بماند. هر گونه آسیب به غلتک‌ می‌تواند موجب نچرخیدن سینی مایکروفر شود. در صورت وجود چنین مشکلی با یک تعمیرکار در این زمینه در ارتباط باشید. در صورت نیاز به تعمیرکار با نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز در ارتباط باشید.

عوامل موثر در خرابی مگنترون مایکروفر بر اساس تجربیات نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز

مگنترون از طریق دریافت ولتاژ بسیار بالای 3 تا 5 هزار ولت با کمک قطعاتی مانند ترانس؜های ولتاژ ، دیود و خازن در یک میدان الکترومغناطیسی، انرژی الکتریکی را تبدیل به امواج می؜کند که این امواج طی برخورد با سطوح با افزایش جنبش بین مولوکول ها باعث ایجاد گرما در غذا یا نوشیدنی شما می؜شود. در این بخش به بررسی دلایل موثر در خرابی و راه خرید مگنترون مایکروفر خواهیم پرداخت. در صورت نیاز به تعمیر و کسب راهنمایی با نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز تماس بگیرید.

مرکز تعمیر مایکروفر فلر در تبریز

استفاده نادرست

ممکن است به دلیل استفاده ناصحیح،  این قطعه دچار خرابی شود. گذاشتن ظروف فلزی و براق درون ماکروویو باعث این خرابی است. عملکرد مایکروفر بوسیله مگنترون انجام می؜گیرد. امواج رادیوی فرکانس بالا با برد خیلی کم از جریان AC استاندارد تولید می؜شود.

قرار دادن مواد غیر ارگانیک نظیر ظروف غیر فلزی و غیر واکنشی سرامیکی، پلاستیک و شیشه امواج رادیویی را در این فرکانس جذب نمی؜کنند و باعث خرابی مگنترون می؜شوند. جهت نگهداری از مگنترون مایکروفر به مواردی که اشاره شد، دقت کنید و از نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز در صورت نیاز کمک بگیرید.

ایجاد جرقه

جرقه زدن در حین کار ماکروویو یکی از دلایل خرابی مگنترون است. در بسیاری از مواقعع عدم توجه به این جرقه سبب خرابی مگنترون می؜شود. استفاده از ظروف فلزی و براق، کثیف بودن دیواره؜ها و سقف ماکروویو، از بین رفتن لعاب رنگی داخل دستگاه و خرابی مگنترون باعث ایجاد جرقه است. در این بخش با ایجاد جرقه در مگنترون مایکروفر و دلایل آن آشنا شدید. در صورت نیاز به تعمیر با نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز در ارتباط باشید.

تعمیر مایکروفر فلر در تبریز

کثیف بودن دیواره؜ها سقف ماکروویو

یکی از مشکلاتی که سبب خرابی مگنترون نیز است. تمیز نکردن دیواره؜ها و سقف مایکروفر است. عدم تمیز کردن این کثیفی؜ها سبب خرابی مگنترون است و در نتیجه شما مجبور به تعویض مگنترون هستید. در صورت نیاز به تعمیر با متخصص نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز ارتباط برقرار کنید.

عوامل موثر در خرابی پوشش هادی در امواج مگنترون

در قسمت خروجی امواج رادیویی در مگنترون پوشش خاصی وجود دارد، وظیفه آن هدایت اشعه به شکل متمرکز درون مایکروویو است. این قسمت مهم که در پشت فیلتر میکا قرار دارد؛ فیلتر از وارد شدن عوامل بیرونی نظیر چربی و مواد غذایی به داخل مگنترون اجتناب می؜کند.

مشاهده کرده؜اید که حین گرم کردن غذا بر اثر گرمای متمرکز بر روی چربی مقداری از آن پاشیده می؜شود و محتمل است که به هادی امواج چسبیده شود که علت جرقه زدن مایکروفر می باشد .ادامه روند جرقه زدن باعث خرابی این پوشش و مگنترون می شود. در صورت عدم رفع مشکل با خرید مگنترون مایکروفر این قطعه را تعویض نمایید. جهت تعویض از تعمیرکار نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز کمک بگیرید.

مرکز تعمیرات مایکروفر فلر در تبریز

عوامل موثر درخرابی درزگیر و پایه مگنترون مایکروفر فلر

در زیر موج؜بر مگنترون قسمت پایه قرار دارد و قسمتی طلای دور پایه به اسم درزگیر وجود دارد که از نشت اشعه به بیرون و کابین جلوگیری می کند. با نشت اشعه به قسمت؜های بیرونی و کابین از درزگیر و پایه این قسمت؜ها جرقه می؜زند و دچار سوختگی خواهند شد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر فلر در تبریز

فلر، یکی از برند‌های جوان‌تر آلمان است که از سال ۱۹۹۴ به تولید لوازم منزل پرداخته است. این برند باکیفیت، انواع لوازم منزل را تولید کرده و در اختیار مشتریان در سرتاسر جهان قرار می‌دهد. یکی از تولیدات این برند، مایکروفر است که جز لوازم ضروری در آشپزخانه‌های مدرن و امروزی به شمار می‌رود. وسیله‌ای که در شیوه پخت و پز تحولات بزرگی را به وجود آورده و سبب راحت‌تر شدن این کار شده است. هر چند مایکروفر فلر از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. اما؛ اگر این دستگاه‌ها به مشکل بخورند و نیاز به تعمیر مایکروفر فلر داشته باشید، لازم است از قطعه فابریک یدک دستگاه خود استفاده کنید تا مشکلی برای سایر قطعات دستگاه به وجود نیاید. برای تعمیر مایکروفر فلر در شهر تبریز، می‌توانید از طریق شماره‌های بالای صفحه با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید.

برنامه‌های مختلف مایکروفر فلر

مایکروفر فلر، از برنامه‌های مختلفی برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این مطلب، به معرفی این برنامه‌ها خواهیم پرداخت. با مطالعه دفترچه راهنمایی که در نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز به شما داده شده است، می‌توانید این برنامه‌ها را به صورت دقیق‌تر بشناسید.
– برنامه Preheat: این برنامه برای پخت غذا‌هایی مانند پیتزا کاربرد دارد و فضای داخلی دستگاه را از قبل گرم می‌کند.
– برنامه Mix: از این برنامه کاربردی، عمدتاً برای گرم کردن غذا‌ها استفاده می‌شود.
– برنامه Defrost: از این برنامه برای یخ زدایی از مواد غذایی استفاده می‌شود.
– برنامه Convection: این برنامه، برای گرمایش یکسان در دستگاه استفاده می‌شود و برای بسیاری از پخت و پز‌ها مانند پخت کیک بسیار کاربردی است و سبب یکدست شدن کامل بافت کیک می‌شود.
در صورتی که هر کدام از این برنامه‌ها به درستی انجام نمی‌شد، باید برای تعمیر مایکروفر فلر در تبریز، اقدام نمایید.

مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر فلر در تبریز

تعمیر مایکروفر فلر در تبریز امداد

تبریز امداد، مرکزی تخصصی برای تعمیر وسایل منزل از جمله مایکروفر است. استفاده از قطعات یدک فابریک دستگاه و تعمیرکاران مجرب برای تعمیر مایکروفر فلر در تبریز، از ویژگی‌های تعمیر در این مرکز است. شما نیز برای تعمیر مایکروفر فلر در تبریز، به صورت فوری و در محل خودتان، می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

در نتیجه

در این مطلب به بررسی موارد مشکل در سینی گردان مایکروفر فلر و شرح آن؜ پرداخته شد و همچنین شما را با دلایل خرابی مگنترون مایکروفر فلر آشنا کردیم. با مطالعه این مقاله به سطح اولیه دانش عیب یابی این دستگاه رسیدید و در صورت نیاز به تعمیر بایستی از تعمیر خودسرانه پرهیز کنید. در صورت نیاز به تیم متخصص در زمینه تعمیر مایکروفر در تبریز با نمایندگی مایکروفر فلر در تبریز تماس برقرار کنید.

اجزا به کار رفته در مایکروفر فلر

مگنترونپنل جلوریل سینی
موج برکیس خارجیسینی
فن خنک کنندهفن همزنلامپ محفظه داخلی
کیس آشپزیکلید ها، رله ها و موتور هاموتورگردان
صفحه گرداندیودکوبل
صفحه کنترلخازن ولتاژ بالافیوز
سیم برقبرد الکترونیکیشیشه درب
ترانسمیکروسوئیچزبانه درب
زبانه دربتاچ پدسنسور حرارتی
ترانس تغذیهپشت دربالمنت کف
المنت بخارترانزیستوردرپوش و پایه ساپورتر
ترانسفورماتور ولتاژ بالادرب

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر و سولاردام | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر و سولاردام در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

تماس با ما: 04191011297