تعمیر ظرفشویی در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی تعمیر ظرفشویی در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر ظرفشویی در تبریز

لیست قیمت تعمیر ظرفشویی در تبریز

نوع خدمات تعمیرات ظرفشوییهزینه خدمات تعمیر ظرفشویی
تعویض جت پمپ ماشین ظرفشوییاز ۳۳۰۰ الی ۵۵۰۰ هزار تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشوییاز ۱۳۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشوییاز ۹۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشوییاز ۷۵۰ الی ۱۶۰۰ هزار تومان
سرویس کامل ماشین ظرفشویی۷۰۰ هزار تومان
تعویض بازوی آب پاش ماشین ظرفشوییاز ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ هزار تومان
رفع نشتی لگنچه ماشین ظرفشوییاز ۷۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعویض موتور مقسم ماشین ظرفشوییاز ۸۰۰ الی ۱۳۰۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر ماشین ظرفشویی

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر ماشین ظرفشویی را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا برای تعمیر ماشین ظرفشویی تبریز امداد را انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز

نصب ، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز

این روزها به دلایل مختلفی مانند شاغل بودن و نداشتن وقت کافی شستن ظرف ها کاری خسته کننده و وقت گیر است.ماشین ظرفشویی یک وسیله کارامد و ضروری برای خانه شماست که آسایش شما را به همراه دارد.اما اگر ماشین ظرفشویی شما ظروف را به درستی تمیز نکند و یا دچار مشکل شود آسایش و راحتی شما را سلب نموده و شما را دچار دردسر می کند.

تهیه ماشین ظرفشویی هزینه بالایی دارد و همه تمامی آن ها دارای تکنولوژی های پیشرفته و ساختار پیچیده ای هستند.این مسایل باعث شده است که  هر تکنسینی توانایی تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز را نداشته باشد و امکان خسارت بیشتر به دستگاه شما وجود دارد.بنابراین مراجعه شما به متخصص مربوط به دستگاهتان که از مهارت و دانش کافی برخوردار است بهترین انتخاب است. تبریز امداد برای ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه به شما کمک می کند.

 

خدمات تبریز امداد برای تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز

از آنجایی که برند های مختلفی برای ماشین ظرفشویی وجود دارد ، نصب هر برند باید توسط تکنسین حرفه ای و طبق استاندارد انجام شود. قابل ذکر است که نصب درست و اصولی ماشین ظرفشویی ، می تواند از برخی مشکلات پیشگیری کند.

مراقبت و نگهداری های دوره ای از دستگاه می تواند از مشکلات جزئی و ایرادات دستگاه پیشگیری کند و به عمر مفید آن اضافه کند.برای تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز در زمان بروز مشکل ، می توانید با تماس به شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم های موجود در هر سایت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی خود را ثبت کنید . تعمیر به موقع ، از بروز مشکلات جدی تر پیگیری شود و توسط تکنسین انجام شود.

تبریز امداد دارای خدمات حرفه ای برای نصب , سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز ،  تعمیر تمامی مدل های ماشین ظرفشویی را پذیرفته و کلیه تعمیرات انجام شده توسط متخصصین ماهر برند دستگاهتان است.ما تضمین میدهیم که متخصصین ما پس از عیب یابی دستگاه شما آن را تعمیر کرده و به شما این اطمینان را می دهند که دستگاه شما به زودی دچار مشکل نمی شود.

◊ پرصدا بودن ماشین ظرفشویی

◊ خرابی تایمر ماشین ظرفشویی

◊ خشک نکردن ظروف

◊ نشت آب از درب ظرفشویی

◊ پخش نشدن مایع شوینده داخل دستگاه

◊ بوی بد دستگاه

◊ جمع شدن کف در دستگاه

و …

مشکلات رایج ماشین های ظرفشویی بسیار متفاوت و مختلف اند.اگر هر یک از موارد بالا را در ماشین ظرفشویی خود مشاهده کردید برای تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز با ما تماس بگیرید.

 

تبریز امداد تعمیر ماشین ظرفشویی در چه برندها و مدل هایی را می پذیرد؟

تبریز امداد با ارائه خدمات تعمیر انواع ماشین ظرفشویی مانند رومیزی و ایستاده و در تمامی برندهای خارجی و ایرانی موجود مانند: سامسونگ , بوش , مجیک , دوو , زیمنس , مدیا , آآگ و … تعمیرات شما را به وسیله تکنسین های ماهر انجام می دهد.

تبریز امداد تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی را هم انجام می دهد؟

تکنسین های ما در وهله اول قطعات معیوب را تعمیر می کنند تا منجر به کاهش هزینه ها و افزایش طول عمر دستگاه شود و اگر قطعه مورد نظر قابل تعمیر نباشد آن را با قطعات اورجینال که از مراکز معتبر تهیه شده است جایگزین می کنند.برخی از قطعات مهم ماشین ظرفشویی که شرکت تبریز امداد آن ها را تعمیر و یا تعویض می کند عبارت است از:

◊ برد الکترونیک

◊ جت پمپ دایرکت درایو

◊ پمپ تخلیه

◊ المنت کف

◊ هیتر لوله ای

◊ هیدروستات

◊ جت پمپ

◊ شیربرقی شیلنگ دار

◊ شیر برقی

◊ تایمر

◊ محافظ دیجیتالی سیم دار

◊ محافظ دیجیتالی دوشاخه ای

◊ مواد شوینده ماشین ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی در تبریز

خرابی ماشین ظرفشویی ناراحت کننده است. استفاده ناصحیح و زیاد از ظرفشویی سبب خرابی و اختلال در آن است. در این مطلب به بررسی دلایل موثر در خرابی ظرفشویی خواهیم پرداخت و شما را در نحوه رفع مشکلات راهنمایی خواهیم کرد تا با دانش سطحی عیب یابی این ظرفشویی آشنا شوید. جهت هرگونه نیاز به تعمیرکار متخصص تعمیر ظرفشویی در تبریز ارتباط برقرار کنید.

فرض کنید در بسیاری از مواقع بعد از رفتن مهمان؜ ها از منزل شما بسیاری از ظروف نشسته شده باقی بماند. شست و شوی دستی آن؜ها برای شما طاقت فرسا است. استفاده از ظرفشویی در این مواقع به شما کمک می؜ کند که بدون اتلاف توان و عدم اتلاف وقت به راحتی از پس شست و شوی این ظروف برآیید.

خرابی برد الکتریکی

 در این بخش به شرح عوامل موثر در این خرابی خواهیم پرداخت. برد الکتریکی ظرفشویی از جمله قطعات مهم این دستگاه است. جهت تعمیر با متخصص تعمیر ظرفشویی در تبریز در ارتباط باشید.

  • مشکل در سیم پیچی ظرفشویی سبب اختلال در برد الکترونیکی است.
  • ایجاد نوسان درقسمت برق دستگاه سبب خرابی برد الکترونیکی می؜ شود.
  • اختلال در عملکرد برنامه ظرفشویی نشان دهنده خرابی برد است.
  • خرابی و مشکل در پنل جلوی ظرفشویی نیز یکی از نشانه های خرابی برد است. در این زمان احتمالا پنل کاملا خاموش شود.
  • در خوشبینانه ؜ترین حالت سوختن خازن برد سبب اختلال در این قطعه است. بعد از بررسی خازن توسط افراد متخصص در این زمینه تعویض می ؜شود.
  • خرابی فیوزها سبب اختلال در این قطعه است. در صورت خرابی فیوزها باید برد الکترونیکی تعویض گردد.

اختلال در سیم کشی ظرفشویی

این مشکل به دلیل احتمال برق گرفتی هر یک از افراد در محل ظرفشویی، بسیار خطرناک است. پس بهتر است در مواجه با این مشکل ابتدا در هر صورتی برق ظرفشویی را قطع کنید. در ادامه به بررسی موارد نقش آفرین در این اختلال خواهیم پرداخت و همچنین جهت دریافت کمک با متخصص تعمیر ظرفشویی در تبریز در ارتباط باشید.

 اختلال در سیم اتصال به زمین

ظرفشویی دارای یک سیم کشی مخصوص به نام اتصال به زمین می ‌باشد که باید آن را به لوله فاضلاب یا ستون آهنی خود ساختمان متصل کرد. در صورت عدم اتصال به زمین ممکن است سبب ایجاد مشکل در سیم کشی کلی ظرفشویی شود.

 خرابی هیتر ظرفشویی

وظیفه هیتر در ظرفشویی تولید گرما است و در صورت فرسوده شدن با آب دچار اتصالی خواهد شد. در نهایت سبب مشکل در اتصالات سیم کشی ظرفشویی خواهد شد. هیتر را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.

 نشتی

عدم حل مشکل نشتی یکی از دلایل بزرگ در پیدایش این مشکل است. چنانچه ظرفشویی نشتی آب داشته باشد سبب افزایش امکان برق گرفتگی در این ماشین خواهد بود. برای حل مشکل و رفع خطر باید نشتی آب را برطرف کرد. در صورت نیاز به رفع این مشکل با متخصص تعمیر ظرفشویی در تبریز در ارتباط باشید.

 خرابی سیم کشی در ظرفشویی

در صورت از بین رفتن روکش سیم؜ ها و پوسیدگی آن؜ها احتمال اینکه ظرفشویی دچار این اختلال شود؛ زیاد است. چنانچه سیم کشی تعویض شود، این مشکل برطرف خواهد شد.

 خرابی موتور ظرفشویی

ممکن است موتور نیم سوز شود و به بدنه هم متصل شده باشد. در چنین حالتی بدنه ظرفشویی برق دار می؜ شود. اگر بدنه را لمس کنید احتمال برق گرفتی حتمی است. در صورت کسب راهنمایی بیشتر با متخصص تعمیر ظرفشویی در تبریز درارتباط باشید.

 خرابی پریز برق

یکی از دلایل موثر در این اختلال خرابی پریز برق است که سبب افتادن برق در لباسشویی می ؜شود. پریز را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید. از یک برقکار در این زمینه کمک بگیرید.

نتیجه گیری متخصص تعمیر ظرفشویی در تبریز

در این مطلب با دلایل خرابی برد الکترونیکی ظرفشویی و عوامل موثر در سبب ایجاد اختلال در سیم کشی این دستگاه آشنا شدید. همچنین دانشی سطحی در زمینه عیب یابی به دست آوردید. تعمیر ظرفشویی نیاز به دانش فنی دارد. جهت تعمیر با متخصص تعمیر ظرفشویی در تبریز در ارتباط باشید.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ظرفشویی در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Call Now Buttonتماس با ما: 04191011297