تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر مایکروفر در تبریز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

نوع خدمات تعمیرات مایکروفرهزینه خدمات تعمیر مایکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفراز ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفراز ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفراز ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفراز ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفراز ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفراز ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر مایکروفر سامسونگ را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر مایکروفر سامسونگ-خود-انتخاب-کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

امروزه به دلیل توسعه علم و فناوری صنعت لوازم خانگی گسترش یافته است که سبب عرضه برندهای مختلف در بازار داخلی از هر کالا است. یکی از کلاهای محبوب لوازم خانگی مایکروفر بوده که علاوه بر منازل در محیط کار نیز جهت گرم کردن و پخت پز غذا مورد استفاده قرار می؜گیرد. افزایش روند گرم شدن غذا و افزایش سرعت پخت از فواید این دستگاه است. در صورت وجود مشکل با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز در ارتباط باشید و  از تیم متخصص و متحبر در زمینه تعمیر مایکروفر در تبریز کمک بگیرید.

استفاده غلط و بی؜رویه از مایکروفر باعث مشکلات زیادی در این دستگاه می؜شود. گذر زمان نیز باعث فرسایش و خرابی مایکروفر است. در این مطلب به بررسی مشکلات و معایب مایکروفر سامسونگ پرداخته خواهد شد. جهت راهنمایی بیشتر در ارتباط با این محصول و تعمیر آن برای آشنایی با عیب یابی مایکروفر سامسونگ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

دلایل تاثیر گزار در عدم کارکرد گریل مایکروفر سامسونگ

جهت بررسی این مشکل به موارد زیر پرداخته شده است. در صورت بروز این مشکل بهتر است به فکر تعمیر مایکروفر سامسونگ باشید که می؜توانید با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز ارتباط برقرار کنید.

  • مشکل در المنت مایکروفر سامسونگ سبب بروز این اختلال شده است بهتر است با کمک یک تعمیرکار المنت را بازبینی و در صورت نیاز تعویض و تعمیر کنید.
  • ترموستات نیز احتمال دارد با ایراداتی مواجه شده باشد. جهت کسب اطمینان بهتر است یک متخصص ترموستات را بررسی نماید و در صورت نیاز آن را تعمیر و تعویض کند.
  • مشکل در برد الکترونیکی باعث ایراد در کارکرد گریل مایکروفر بوده است، پس بهتر این است که این مشکل توسط تعمیرکار بررسی و در صورت نیاز برد الکترونیکی تعویض گردد.

 بررسی مشکل جرقه زدن مایکروفر سامسونگ بر اساس تجربیات نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز

در راستای رفع مشکل جرقه زدن مایکروفر سامسونگ به موارد تاثیر گزار در این مشکل در زیر پرداخته شده است در صورت مواجه با این مشکل بهتر است هر چه زودتر به فکر تعمیر مایکروفر سامسونگ باشید. جهت تعمیر با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز در ارتباط باشید و از تعمیرکاران کارآزموده در زمینه تعمیر مایکروفر سامسونگ بهره ببرید.

  • چک کنید که دهانه سر لامپ مگنترون خراب نشده باشد یا دهانه آن گشاد نکرده باشد. این مشکل سبب جرقه زدن مایکروفر است.
  • به بررسی خود لامپ مگنترون بپردازید. ممکن است مشکل جرقه زدن به علت خرابی این لامپ باشد.
  • خرابی ورق میکا یا ورق نسور در وجود این مشکل موثر است و باعث جرقه زدن مایکروفر می؜شود. این قطعات را بررسی و در صورت نیاز تعمیر و تعویض نمایید.
  • ممکن است داخل دستگاه فلز قرار داشته باشد. درون دستگاه را بررسی کنید. جهت تعمیر از یک کارشناس در این زمینه کمک بگیرید.

مرکز تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

 دلایل تاثیر گزار در لامپ مگنترون مایکروفر سامسونگ

در این بخش به بررسی مشکل در لامپ مگنترون مایکروفر سامسونگ پرداخته شده است در صورت مشاهده این مشکل نیاز به تعمیر مایکروفر سامسونگ نیاز دارید. جهت تعمیر و راهنمایی در این زمینه با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز در ارتباط باشید.

  • سوختگی لامپ در این مشکل نقش دارد و بایستی لامپ مگنترون تعویض گردد. در هنگام خرید لامپ مگنترون دقت نمایید و از یک فرد متخصص مشورت بگیرید.
  • خرابی سیم؜ها و سوکت؜ها باعث خرابی لامپ مگنترون است. بهتر است که سیم؜ها و سوکت؜های مرتبط بررسی گردد و در صورت نیاز تعمیر و تعویض شود.
  • خرابی برد کنترل نیز سبب خرابی لامپ مگنترون شده است. بایستی یک متخصص برد الکترونیکی بررسی و در صورت نیاز تعمیر و تعویض نماید.

دلایل موثر در سوختن مکرر فیوز مایکروفر

در این مبحث به بررسی دلایل سوخت مکرر و مدام فیوز مایکروفر پرداخته شده است. جهت تعمیر مایکروفر سامسونگ با یک متخصص در این زمینه در ارتباط باشید. جهت تعمیر مایکروفر سامسونگ با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز در ارتباط باشید.

  • خرابی کلیدها سبب سوختن پریز مایکروفر سامسونگ است که بایستی کلید ها توسط یک تعمیرکار تعویض گردد
  • مشکل از خازن و دیود نیز در این سوختگی نقش دارد. بایستی خازن و دیود بررسی شود و در صورت نیاز تعویض گردد.
  • خرابی پروب؜ها باعث سوختن مکرر فیوز مایکروفر سامسونگ شده و پروب ها باید تعویض شود.
  • خرابی مگنترون باعث این سوختگی است. بایستی مگنترون بررسی و در صورت نیاز مشکل برطرف گردد. از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

مرکز تعمیرات مایکروفر سامسونگ در تبریز

عوامل موثر در نچرخیدن سینی بر اساس برآورد نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز

مایکروفرها دارای قسمتی به نام سینی گردان هستند که غذا بر روی آن قرار می‌گیرد و با روشن شدن دستگاه سینی می‌چرخد تا گرما در سر تا سر غذا به طور یکنواخت پخش شود. گاهی ممکن است مواردی باعث شوند که سینی نچرخد. در این مبحث علت های نچرخیدن سینی ماکروویو را بررسی می‌کنیم.

سینی مایکروفر وظیفه‌ی چرخاندن غذا برای پخت یکنواخت را دارد. به غیر از خود سینی سه قطعه دیگر یعنی موتور، کوپلار و ریل در این چرخش نقش دارند. اگر هر کدام از این‌ها اختلال داشته باشد سینی دیگر نمی؜چرخد و یا چرخش به سختی انجام می؜گیرد. جهت راهنمایی بیشتر با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز تماس بگیرید.

 دلیل اصلی خرابی موتور گردان مایکروفر

  • اگر سینی مایکروفر چرخش ندارد، بزرگترین علت می‌تواند خرابی موتور درایو باشد.
  • در مایکروفرهایی که دارای سینی گردان هستند، یک موتور توسط کوپلار به سینی متصل گردیده است.
  • برای دسترسی به موتور، باید ابتدا برق مایکروفر را قطع کنید و پنل را در آورید. موتور همیشه توسط چند پیچ زیر کف مایکروفر ، سرجایش محکم شده و سیم‌هایی با آن وصل هستند. در صورت نیاز به تعمیر با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز در ارتباط باشید.

تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

خرابی کوپلار یا کوپلینگ مایکروفر سامسونگ

؜کوپلار یک قطعه‌ پلاستیکی بوده که به شفت موتور وصل می‌شود. وظیفه‌ی کوپلار انتقال نیروی چرخش از موتور به سینی می؜باشد. کوپلار جلوی انتقال لرزش‌ها و صدای موتور به سینی را می‌گیرد و باعث می‌شود سینی خیلی نرم و بدون صدا بچرخد. دیگر عامل نچرخیدن سینی مایکروفر سامسونگ خرابی کوپلار ؜است. اغلب مایکروفرها دارای کوپلار هستند. سینی روی این قطعه کاملاً قفل می؜گردد.

بیشتر کوپلارها دارای سه دندانه هستند و به شفت موتور وصل می؜شوند. ابتدا موتور را باز کنید. سپس بررسی کنید که آیا کوپلار به درستی به شفت وصل شده است و هیچ شکستگی و یا ساییدگی نداشته باشد. در صورت نیاز به راهنمایی با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز در ارتباط باشید. جهت چک کردن خرابی کوپلار، سینی و حلقه‌ی متحرک آن را بیرون بیاورید. کاور زیر را هم برای دسترسی بهتر به کوپلار در آورید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

مایکروفر، به کمک اشعه‌های تولید شده توسط لامپ مگنترون و بالا بردن جنبش مولکول‌های غذا کار پخت و پز را انجام می‌دهد. یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌هایی که این کار را انجام می‌دهد، مایکروفر برند سامسونگ است. به همین دلیل است که دستگاه‌های ساخت این برند، طرفداران فراوانی دارد. کیفیت بالای قطعات، یکی از دلایلی است که سبب استفبال از این دستگاه‌ها می‌شود. اما این کیفیت بالا نیز نمی‌تواند سبب تضمین همیشگی سلامت دستگاه شما شود. در صورت نیاز به تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز، مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد آماده ارائه بهترین خدمات، به صورت فوری و در محل شماست. برای این منظور، با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

گرم نشدن غذا در مایکروفر

این ایراد در دستگاه شما، عمدتاً به دلایلی نظیر انتخاب برنامه اشتباه و یا پایین بودن زمان برنامه است. اما در صورتی که این موارد را رعایت کردید و کماکان غذا به صورت مناسب گرم نمی‌شود، احتمالاً لامپ مگنترون سوخته و یا برد الکترونیکی مایکروفر شما دچار ایراد شده است و نیاز به تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز دارید.

جرقه زدن و تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

دلیل دیگر تماس مصرف‌کنندگان با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز، جرقه زدن دستگاه است. ابتدا مطمئن شوید که قاشق، چنگال یا هر قطعه فلزی دیگری داخل مایکروفر باقی نمانده باشد. در صورتی که این موارد را چک کردید و مشکل حل نشد، یا مگنترون دستگاه مشکل پیدا کرده و یا لعاب عایق داخل دستگاه ایراد پیدا کرده است.

تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز امداد

مایکروفر دستگاه بسیار حساسی است و تعمیر آن کار بسیار خطرناکی است. به دلیل وجود برق فشار قوی در دستگاه، اشتباه در تعمیر می‌تواند خطر مرگ را نیز در پی داشته باشد. به همین دلیل، تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز، به کمک تعمیرکاران مجرب مجموعه تبریز امداد انجام می‌شود. شما نیز برای انجام این کار می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در تبریز

در نهایت

به دلیل گرانی تعمیر لوازم خانگی از خرید مجدد آن؜ها بصرفه؜تر بوده و پس از ایجاد مشکل در مایکروفر نیاز به تعمیر  است و بایستی از یک فرد توانمند در این زمینه کمک گرفت.  شیوه عیب یابی مایکروفر سامسونگ در این مطلب ارائه شد و این عیب یابی نیاز به یک دانش سطحی دارد اما تعمیر مایکروفر نیاز به تخصص بالا در این زمینه دارد. در صورت نیاز به تعمیر با نمایندگی مایکروفر سامسونگ در تبریز در ارتباط باشید.

اجزا به کار رفته در مایکروفر سامسونگ

مگنترونپنل جلوریل سینی
موج برکیس خارجیسینی
فن خنک کنندهفن همزنلامپ محفظه داخلی
کیس آشپزیکلید ها، رله ها و موتور هاموتورگردان
صفحه گرداندیودکوبل
صفحه کنترلخازن ولتاژ بالافیوز
سیم برقبرد الکترونیکیشیشه درب
ترانسمیکروسوئیچزبانه درب
زبانه دربتاچ پدسنسور حرارتی
ترانس تغذیهپشت دربالمنت کف
المنت بخارترانزیستوردرپوش و پایه ساپورتر
ترانسفورماتور ولتاژ بالادرب

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر و سولاردام | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر و سولاردام در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

تماس با ما: 04191011297