نمایندگی تلویزیون اسنوا در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز

محتوای جدول

متحوای جدول تلویزیون

لیست قیمت تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز

خدمات تعمیر تلویزیونقیمت خدمات (تومان)
تعمیر بک لایت۵۰۰,۰۰۰ تا ۲,۶۰۰,۰۰۰
تعمیر برد پاور۳۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۵۰,۰۰۰
تعمیر برد تیکان۳۷۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰
تعمیر یا تعویض برد۳۰۰/۰۰۰ تا ۴۵۰/۰۰۰
تعویض یا تعمیر پنل۲۵۰/۰۰۰
تعمیر اسپیکر۱۸۰/۰۰۰
تعمیر پاور۱۸۰/۰۰۰
تعمیر برد اینورتر۲۴۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰
اتصال تلویزیون به سایر دستگاه ها۵۰/۰۰۰
هزینه ایاب ذهاب تکنسینطبق نرخ اتحادیه

تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر تلویزیون اسنوا را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در تبریز

نصب ، سرویس و تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز

نمایندگی تلویزیون اسنوا در تبریز

تلویزیون یکی از پر کاربردترین دستگاه‌های موجود در هر خانه‌ای است. بسیاری از افراد اوقات فراغت خود را به تماشای تلویزیون سپری می‌کنند. یکی از بهترین برند‌های این محصولات در بازار، تلویزیون اسنوا است. همگی ما سال هاست اسنوا را با لوازم خانگی بی‌نظیر و پر قدرتی که تولید کرده است می‌شناسیم. اما برای تلویزیون اسنوا نیز گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی به وجود آید که ما در این قسمت به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. تمامی این مشکلات در نمایندگی تلویزیون اسنوا در تبریز و توسط متخصصین امر، قابل برطرف شدن است.

نمایندگی تلویزیون اسنوا در تبریز
به هم خوردن تنظیمات تلویزیون پس از خاموش کردن آن

یکی از متداول‌ترین مشکلات تلویزیون اسنوا که باعث تماس کاربران با مرکز تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز شده است، به هم خوردن تنظیمات آن است. در واقع زمانی که تلویزیون را خاموش و روشن می‌نمایید، مشاهده خواهید کرد که تنظیمات آن به کلی به هم ریخته است. به عنوان مثال اگر لیست خاصی برای کانال‌های خود تنظیم کرده‌اید، از بین می‌رود. این موضوع معمولاً به سبب اشکالات در IC ایپیرام به وجود می‌آید. کارشناسان نمایندگی تلویزیون اسنوا در تبریز، برای رفع چنین مشکلی ممکن است به طور کامل اقدام به تعویض IC تلویزیون نمایند.

مراجعه به نمایندگی تلویزیون اسنوا در تبریز به سبب پیکسل‌های سوخته

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که بسیاری از کاربران پس از تماس با مرکز تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز می‌پرسند این است که با پیکسل‌های سوخته تلویزیون چه کنیم! ؟ به طور کلی سوختگی پیکسل‌های تصویر، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که ممکن است برای برخی از تلویزیون‌های اسنوا به وجود آید. پیکسل‌ها در واقع هسته اصلی نمایش تصاویر در تلویزیون به شمار ‌می‌روند. ایجاد نقاط پر نور و کم نور بر روی صفحه تلویزیون، بر عهده پیکسل‌ها قرار دارد. اگر به هر علتی یکی از این پیکسل‌ها بسوزد، در همان قسمت شما یک نقطه یا لکه سیاه رنگ مشاهده خواهید کرد. کارشناسان نمایندگی تلویزیون اسنوا در تبریز، با تعمیر و یا تعویض برد، به شما کمک خواهند کرد که این مشکل را برطرف نمایید.

تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز

مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون اسنوا

معمولاً پنل‌هایی که در تلویزیون‌های امروزه وجود دارند، در برابر آب بسیار آسیب‌پذیر هستند. در طول هفته افراد بسیار زیادی با مرکز تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز تماس گرفته و در مورد رفع مشکل نفوذ آب به پنل تلویزیون سؤال می‌کنند. به طور کلی نفوذ هر نوع مایعاتی (حتی اسپری پاک‌کننده) به درون تلویزیون اسنوا، می‌تواند برای پنل آن مشکلات متعددی به وجود آورد. آسیب دیدن پنل باعث قطعی صدا و تصویر شده و مسائل مختلفی را در ادامه با خود به همراه خواهد آورد. برای جلوگیری از این مشکل، هرگز به صورت مستقیم از مایعات و اسپری‌های پاک‌کننده بر روی صفحه تلویزیون استفاده نکنید. در صورت بروز چنین مشکلی، باید با مراجعه به نمایندگی تلویزیون اسنوا در تبریز، نسبت به تعویض پنل تلویزیون اقدام نمایید.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون اسنوا

گاهی اوقات در حال تماشای برنامه مورد علاقه خود از تلویزیون اسنوا هستید که دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می‌شود. پس از آن نیز هر چه تلاش می‌کنید، نمی‌توانید دوباره تلویزیون خود را روشن نمایید. در چنین شرایطی بسیاری از کاربران نگران شده و به سرعت با تکنسین‌های مرکز تعمیر تلویزیون اسنوا در تبریز تماس می‌گیرند. گاهی اوقات این اتفاق به قسمت تغذیه شاسی تلویزیون مربوط می‌شود. همچنین آسیب دیدن مین برد و یا اختلالات پاور نیز از جمله مهم‌ترین علل خاموش شدن تلویزیون به شمار ‌می‌روند. خوشبختانه تمامی این قطعات، با بررسی دقیق کارشناسان نمایندگی تلویزیون اسنوا در تبریز، قابل تعمیر و یا تعویض می‌باشند. برای تعمیر تلویزیون در تبریز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه ها هستند.

تماس با ما: 04191011297