تعمیر یخچال بوش در تبریز

تعمیر یخچال بوش در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال بوش را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال بوش در تبریز

نمایندگی یخچال بوش در تبریز

اگر به دنبال پاسخ این سؤال هستید که رایج‌ترین مشکلات یخچال بوش چیست؟ خوب، شما به جای مناسب آمده‌اید. چندین موضوع هستند که در مورد یخچال بوش در نمایندگی یخچال بوش در تبریز باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تبریز1

مشکلات یخچال بوش

یخچال بوش یک برند درجه یک در صنعت لوازم خانگی است. اما اخیراً کاربران آن‌ها با مشکلات مختلفی روبرو می‌شوند. بنابراین، قبل از اینکه روی این برند حساب کنید، باید مشکلات یخچال بوش را به خوبی بشناسید تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید.

علت کار نکردن یخساز یخچال بوش

بوش ظاهراً درگیر یک نبرد حقوقی بر سر یخ ساز‌های بی‌کیفیت خود است. بسیاری از صاحبان خانه‌ها با کیفیت یخ ساز‌ها مشکل دارند. برخی از مشکلات یخ ساز‌های یخچال بوش عبارتند از: نشت آب از زیر سینی‌های یخچال بوش، قطرات آب و یخ لجن‌دار در انتهای یخ‌ساز، سطل‌های یخ گیر کرده و به سختی جدا می‌شوند که احتمالاً در نتیجه گرفتگی مجرای فاضلاب یخ ساز بیش از حد یخ می‌زند و حتی بالعکس در برخی موارد یخ نمی‌زند و مصرف‌کنندگان باید کیسه‌های یخ اضافی را در یخچال قرار دهند اما مورد دیگر اینست که یخ ساز‌ها در بلوک‌های بزرگ یخ منجمد می‌شوند. برخی از مصرف‌کنندگان از بخارشوی یا سشوار برای آب کردن یخ ساز‌های خود استفاده می‌کنند. برای تعمیر یخچال در تبریز با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای حل مشکلات یخچال بوش خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بوش در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال بوش شما مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

عدم دمای مناسب و فاسد شدن مواد غذایی

یکی دیگر از مشکلات رایج یخچال بوش مشکل تنظیم دمای نامناسب است. ترموستات یخچال بوش در برخی موارد ممکن است به مشکل برخورد و بسیاری از مصرف‌کنندگان این مشکل را گزارش کرده‌اند. دمای نامناسب این پتانسیل را دارد که مواد غذایی یخچال بوش شما را خراب کند. نگهداری غذا در دمای بالای ۴۰ درجه فارنهایت شما را در معرض خطر آلودگی مواد غذایی قرار می‌دهد.

مراکز تعمیر یخچال بوش در تبریز

چگونه می‌توانید بررسی کنید که یخچال شما دمای مناسبی دارد؟ اگر از دمای یخچال مطمئن نیستید، باید کار‌های زیر را انجام دهید تا مواد غذایی خود را از رشد باکتری‌های خطرناکی که با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیستند، حفظ کنید. کنترل دمپر هوا را بررسی کنید. اگر شکسته است آن را تعویض کنید زیرا هوای زیادی وارد یخچال می‌شود و باعث یخ زدن بیش از حد یخچال می‌شود. ترمیستور را با استفاده از مولتی متر بررسی کنید. مقاومت ترمیستور باید همراه با دمای یخچال تغییر کند. اگر اینطور نیست، ترمیستور را تعویض کنید، زیرا فن و کمپرسور را فرا می‌گیرد و باعث می‌شود یخچال خیلی سرد شود تا مواد منجمد شوند.

برد کنترل دما را از نظر نقاط لحیم آسیب دیده بررسی کنید. اگر برد آسیب دیده یا سوخته است، باید آن را تعویض کنید. ترموستات کنترل دما را از پایین‌ترین تا بالاترین نقطه بررسی کنید و منتظر صدای کلیک شنیدنی باشید. اگر صدای کلیک وجود ندارد، از یک مولتی متر برای تست ثبات ترموستات استفاده کنید. در صورت عدم ثبات دما، آن را تعویض کنید.

برای حل مشکلات یخچال بوش خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بوش در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال بوش شما مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

 یخچال بوش یخ زدایی نمی‌کند

عدم یخ زدایی یخچال بوش باعث ایجاد مشکلات زیادی در بین کاربران آن شده است. بسیاری از کاربران ادعا کرده‌اند که یخچال آن‌ها اصلاً یخ زدایی نمی‌کند. آن‌ها مجبورند از حرارت برای ذوب شدن یخ منجمد تشکیل شده روی کویل‌های اواپراتور استفاده کنند، که وظیفه حرکت هوای سرد آزادانه در یخچال را دارند. اگر سیستم بخاری یخ زدایی به درستی کار نکند، یخ زدگی اضافی روی کویل‌های اواپراتور ایجاد می‌شود. این موضوع جریان هوا را محدود می‌کند که باعث می‌شود یخچال خنک شود. اگر یخچال بوش شما یخ زدایی نمی‌کند چه باید کرد؟ بخاری یخ زدایی را با یک مولتی متر بررسی کنید تا ببینید که آیا گرمای کافی به کویل‌های اواپراتور برای ذوب شدن تجمع یخ می‌دهد یا خیر.

برای حل مشکلات یخچال بوش خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بوش در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال بوش شما مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

عدم خنک کردن یخچال بوش

این مشکل یکی دیگر از مشکلات رایج در یخچال بوش است. بسیاری از مصرف‌کنندگان از خرابی فن اواپراتور و خرابی کمپرسور شکایت داشته‌اند که در نهایت منجر به خرابی خنک‌کننده شده است. برخی از دلایل سرد نشدن یخچال بوش به شرح زیر است:

یخ زدگی روی کویل‌های اواپراتور ایجاد می‌شود، فن اواپراتور یخ‌زده، بخاری یخ زدایی کار نمی‌کند، سنسور دما یا ترمیستور معیوب است و یا خرابی ترموستات برفک.

تعمیر یخچال بوش در تبریز

یخچال‌های درب فرانسوی بوش مشکلاتی دارند

یخچال فریزر‌های درب فرانسوی بوش نقد‌های منفی زیادی از سوی کاربران دریافت کرده است. یخچال‌های درب فرانسوی به گفته صاحبان خانه در کمتر از یک سال ممکن است مشکلاتی را تجربه کنند حتی پس از ۶ ماه استفاده، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که درب یخچال بوش آن‌ها به مشکل خورده است. موارد زیر رایج‌ترین مشکلات یخچال‌های درب فرانسوی بوش هستند: نشتی آب یخچال، یخ ساز خراب، نوسان دما، درب‌های نامناسب، یخچال صدای بلندی می‌دهد.

برای حل مشکلات یخچال بوش خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بوش در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال بوش شما مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

مرکز تخصصی نمایندگی یخچال بوش در تبریز

در این مطلب، رایج‌ترین مشکلات یخچال بوش را مورد بحث قرار داده‌ایم تا به شما در رفع آن‌ها کمک کنیم. بدون شک یخچال بوش یکی از معتبرترین برند‌های لوازم خانگی است. در صورت بروز هر یک از مشکلات گفته شده سعی کنید برای اینکه یخچال بوش شما به صورت صحیح کار کند و طول عمر بالایی داشته باشد با متخصصات و کارشناسان نمایندگی یخچال بوش در تبریز تماس حاصل فرمایید.

تعمیر یخچال بوش در تبریز

بوش، یکی از برندهای بسسیار باکیفیت است که خرابی در دستگاههای ساخت آن، یک اتفاق نادر است و معمولا، بعد از سالیان سال کار رخ می‌دهد. در مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، امکان تعمیر فوری دستگاههای ساخت این برند وجود دارد. اگر به دنبال تعمیر یخچال بوش در تبریز هستید، لازم است از تکنسین متخصص این کار کمک بگیرید. همین طور، برای تعمیر باکیفیت دستگاه لازم است از قطعات مناسب و باکیفیت استفاده شود. در صورتی که نیاز به تعمیر یخچال بوش در تبریز به صورت فوری دارید، می‌توانید برای حضور فوری تعمیرکار مجرب این دستگاهها در محل، در تمام ایام هفته با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

نکات مهم در نگهداری از یخچال بوش

یخچال های بوش کمتر دچار ایراد می‌شوند و بسیاری از ایراداتی که در نمایندگی یخچال بوش در تبریز به ثبت رسیده است، ناشی از نگهداری نامناسب از دستگاه است. به همین خاطر، در این قسمت، برخی نکات کلیدی و البته ساده در نگهداری از دستگاه را مرور می‌کنیم.

  • برای دستگاه خود از محافظ جریان برق استفاده کنید. سه راهی و سیم های رابط، باعث آسیب دیدن جدی دستگاه شما، به خصوص در نوسانات برق خواهند شد.
  • تمیز کردن یخچال، باید به صورت مرتب انجام شود. تمیز کردن قسمت هایی مانند کویل های کندانسور که گرما را از دستگاه خارج می‌کنند، در حفظ راندمان دستگاه شما و کاهش مصرف برق، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • هر خوراکی را در جای خود قرار دهید. معمولا جای میوه و سبزیجات در قسمت پایینی مشخص است.
  • درب یخچال را بی جهت باز و بسته نکنید. همین طور غذاها و قابلمه های خود را پس از رسیدن به دمای محیط در یخچال بگذارید و آن ها را به صورت داغ داخل دستگاه قرار ندهید.

خدمات تعمیر یخچال بوش در تبریز

تعمیر یخچال بوش در تبریز امداد

اگر نیاز به تعمیر یخچال بوش در تبریز پیدا کردید، این کار را به کمک تکنسین های متخصص تبریز امداد انجام دهید. هشت سال سابقه تعمیر یخچال و آشنایی با آخرین متدها و روش های تعمیر یخچال بوش، از مهم ترین مزایای تعمیرکاران این مرکز است. برای اعزام فوری تکنسین تعمیر یخچال بوش در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید.

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال بوش در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال بوش در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297