تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال جنرال الکتریک را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز

یخچال خانه سخت‌کارترین لوازم خانگی است که به صورت شبانه روزی کار می‌کند و غذای شما را تازه نگه می‌دارد. به دلیل عدم استفاده صحیح و فرسودگی یخچال جنرال الکتریک ممکن است مشکلاتی مانند مشکل خنک‌کننده، مشکل یخ زدایی، سیم کشی معیوب، شکستگی صفحه تخلیه، جرقه از سوکت، مشکل عدم بسته شدن کامل درب، مسدود شدن تخلیه و غیره ایجاد شود که نیاز به خدمات نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز دارد.

اگر یخچال شما روشن نمی‌شود، همیشه توصیه می‌شود MCB (فیوز مینیاتوری) را بررسی کنید. مشکل فیوز مینیاتوری یخچال جنرال الکتریک می‌تواند یکی از دلایل اصلی خرابی و روشن نشدن یخچال باشد. همچنین جریان ناکافی دلیل اصلی کار نکردن یخچال جنرال الکتریک است. جریان و ولتاژ پریز را با دستگاه مولتی متر و تستر ولتاژ بررسی کنید.

تعمیر موتور در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز

موتور معیوب یکی از دلایل اصلی و عمده کار نکردن صحیح یخچال جنرال الکتریک است. در بسیاری از موارد، یخچال فوراً خاموش می‌شود یا در صورت معیوب بودن موتور، اصلاً روشن نمی‌شود. معمولاً وقتی موتور‌ها خراب می‌شوند باید تعویض شوند. در چنین مواردی با متخصصان نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز تماس بگیرید.

کمپرسور معیوب

کمپرسور قلب یخچال جنرال الکتریک است که وظیفه چرخه تبرید را بر عهده دارد. اگر یخچال جنرال الکتریک شما به صورت صحیح کار نمی‌کند، ممکن است کمپرسور معیوب باشد. کمپرسور موتوری است که مبرد یا خنک‌کننده را فشرده می‌کند و مبرد را از طریق اواپراتور و کویل کندانسور به گردش در می‌آورد. مشکلات کمپرسور ممکن است باعث خاموش شدن یخچال جنرال الکتریک شود. تمیز نگه داشتن و روغن کاری کمپرسور می‌تواند به جلوگیری از مشکل راه‌اندازی یخچال کمک کند. در چنین مواردی برای حل مشکل یخچال جنرال الکتریک خود با متخصصان و کارشناسان نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز تماس بگیرید.

کویل‌های کندانسور کثیف

در پشت یخچال کویل‌های کندانسور وجود دارد که گاز فشار بالا با دمای بالا را به مایع فشار قوی تبدیل می‌کند. در طی این تبدیل، کویل‌های کندانسور گرمای زیادی را از انتهای یخچال جنرال الکتریک خارج می‌کنند. اگر کویل‌های کندانسور با کثیفی و دوده پوشانده شوند، ممکن است گرما به درستی از بین نرود و یخچال به طور مؤثر کار نکند و حتی ممکن است که به طور کامل از کار بیفتد. در چنین مواردی برای حل مشکل یخچال جنرال الکتریک خود با متخصصان و کارشناسان نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز تماس بگیرید.

کمبود مایع خنک‌کننده

اگر یخچال مایع خنک‌کننده کافی نداشته باشد، ممکن است یخچال جنرال الکتریک روشن نشود یا به درستی کار نکند. مایع خنک‌کننده از طریق کویل‌های اواپراتور به گردش در می‌آید و هوای جاری روی آن را خنک می‌کند و در نهایت هوای سرد را به قسمت محفظه داخلی یخچال جنرال الکتریک می‌فرستد. بنابراین وقتی سطح این مبرد ناکافی می‌شود، ممکن است یخچال جنرال الکتریک به درستی کار نکند. توصیه می‌کنیم برای پر کردن مایع خنک‌کننده با با متخصصان و کارشناسان نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز تماس بگیرید.

خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز

خازن راه‌اندازی معیوب

هنگامی که یخچال روشن می‌شود، ترموستات سیگنالی را به خازن استارت می‌فرستد تا کمپرسور را فعال کند و چرخه تبرید یخچال را شروع کند. اما هنگامی که خازن خراب می‌شود، سیکل تبرید را راه‌اندازی نمی‌کند و در برخی موارد یخچال حتی روشن نمی‌شود. در چنین مواردی برای حل مشکل یخچال جنرال الکتریک خود با متخصصان و کارشناسان نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز تماس بگیرید.

ترموستات معیوب

ترموستات معیوب و در واقع مشکل ترموستات یکی دیگر از دلایل اصلی مشکل کار نکردن و یا روشن نشدن یخجال جنرال الکتریک شما می‌باشد. یک ترموستات معیوب که به درستی کار نکند نمی‌تواند سیگنال شروع را به خازن راه‌اندازی کند و یخچال جنرال الکتریک شما روشن نمی‌شود در چنین مواردی برای حل مشکل یخچال جنرال الکتریک خود با متخصصان و کارشناسان نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز تماس بگیرید.

درب یخچال جنرال الکتریک خوب بسته نمی‌شود

اگر لاستیک محافظ درب یخچال جنرال الکتریک شما دچار فرسودگی و زدگی شده باشد، باعث می‌شود هوای خنک یخچال خارج شود و همچنین هوای گرم محیط وارد محفظه یخچال گردد که باعث می‌شود یخچال جنرال الکتریک شما برای اینکه بتواند فضای درونی یخچال راخنک نگه دارد مرتباً و با فشار بیشتری کار کند که باعث فرسودگی یخچال و افزایش هزینه‌های انرژی منزل شما شود. حتماً واشر درب یخچال جنرال الکتریک خود را را مرتباً از نظر ساییدگی و پارگی بررسی کنید. اگر ترک خوردگی یا خوردشدگی در لاستیک درب یخچال دید، باید نسبت به تعویض به موقع آن اقدام کنید تا از مشکلات بزرگتر جلوگیری شود.

مواردی که در بالا ذکر شد برخی از دلایل رایج و مهم صحیح کار نکردن یخچال جنرال الکتریک شما مصرف‌کنندگان گرامی هستند اما دلایل دیگری نیز می‌تواند وجود داشته باشد که حتماً باید توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه بررسی و عیب‌یابی دقیق گردد تا بتوان نسبت به رفع ایراد اقدام شود.

تعمیر یخچال جنرارل االکتریک در تبریز

مرکز تخصصی نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز

نمایندگی تخصصی یخچال جنرال الکتریک در تبریز با بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان خبره در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزر‌های جنرال الکتریک و استفاده و بهره‌مندی از آخرین ابزار و تکنولوژی‌های روز دنیا آماده ارائه خدمات حرفه‌ای به شما عزیزان در زمینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز می‌باشد. اگر هر یک از موارد بالا که ذکر شد را در یخچال فریزر جنرال الکتریک خود مشاهده کردید و نیاز به تعمیر و بررسی یخچال جنرال الکتریک خود دارید کافیست با مشاوران و متخصصان فنی ما در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما اقدامات لازم را برای شما عزیزان چه به صورت مشاوره تلفنی و یا در صورت نیاز حضوری نسبت به رفع مشکل و یا تعمیر یخچال در تبریز شما اقدام لازم به عمل آید. با ما در تماس باشید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز

برندهای مختلف داخلی و جارجی، کار تولید یخچال را انجام می‌دهند. استفاده از تکنولوژی های متفاوت و متنوع، سبب شده تا این کار به یک کار کاملا تخصصی بدل شود و امکان بروز خطا در صورت عدم تسلط به وجود آید. برای کاهش میزان این خطا، لازم است از تکنسین متخصص تعمیر یخچال خود کمک بگیرید. اگر به دنبال تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز هستید، می‌توانید با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید. این مجموعه، آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی، به صورت فوری و با اعزام بهترین و ماهرترین تعمیرکاران به محل است. برای بالا رفتن کیفیت تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز، سعی کنید در تماس اول مشکل دستگاه و نشانه های خرابی آن را به درستی بیان کنید و مطمئن شوید، تکنسین در همان مراجعه اول، قطعه مورد نیاز برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز را به همراه دارد و می‌‌تواند مشکل دستگاه شما را به راحتی مرتفع کند.

نکات مهم در مراقبت از یخچال

یکی از دلایل اصلی ایراد در یخچال جنرال الکتریک، مشکلاتی است که به دلیل مراقبت نامناسب از این دستگاهها به وجود می‌آید. به همین خاطر و برای جلوگیری از بروز مشکلات مجدد و نیاز به تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز، قصد داریم برخی از این نکات را دوره کنیم.

  • بهتر است یخچال شما در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد.
  • بین یخچال و دیوار حداقل 20 سانتی متر فاصله بگذارید تا گردش هوا به راحتی انجام شود و کمپرسور یخچال داغ نکند.
  • دستگاه خود را از وسایل گرمازا مثل گاز دور نگه دارید.
  • سعی کنید غذاها را به صورت داغ در یخچال قرار ندهید. بگذارید تا آن ها خنک شوند و سپس برای قرار دادن آن ها در یخچال اقدام نمایید.
  • دستگاه را حتما تراز نصب کنید.
  • دمای مناسب برای یخچال در تابستان 3 تا 4 درجه و در زمستان بین 4 تا 5 درجه است. همین طور دمای مناسب فریزر در فصل گرما برابر با منفی 20 و در زمستان 2 تا 3 درجه بیش تر از این میزان است.
  • معمولا جای سبزی و میوه ها، در طبقات پایین و محل قرارگیری موادی مانند گوشت و مرغ در طبقات بالای دستگاه است.

مراکز خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز امداد

اگر نیاز به تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز داشتید، این کار را به کمک قطعات فابریک یدک و توسط تکنسین متخصص و مجرب انجام دهید. برای این منظور می‌توانید در تمام ایام هفته با کارشناسان این مجموعه با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297