تعمیر کولر گازی در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی تعمیر کولر گازی در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر کولرگازی در تبریز

لیست قیمت تعمیر کولرگازی

نوع خدمات تعمیرات کولر گازیهزینه خدمات تعمیر کولر گازی
انجام سرویس سالیانه کولرگازی600 تا 800 هزار تومان
باز و بست دستگاه300 تا 550 هزار تومان
تعمیرات برد الکترونیکی600 تا 900 هزار تومان
تعویض موتور فن کندانسوراز یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان
تعویض موتور فن یونیت داخلیاز یک میلیون و صد تا یک میلیون چهارصد هزار تومان
تعویض شیربرقی اسپلیتاز یک میلیون تا یک میلیون و سیصد هزار تومان
تعویض خازن راه انداز500 تا 900 هزار تومان
تعویض کمپرسوراز دو میلیون و دویست تا چهار میلیون تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی250 هزار تومان

چرا تبریز امداد را برای تعمیر سرویس و نصب کولر گازی انتخاب کنیم؟

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر کولر گازی را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد؟

نصب ، سرویس و تعمیر کولرگازی در تبریز

این روز ها در زندگی همه ی ما سیستم های سرمایشی مانند کولرگازی ، نقش مهم و بسیار زیادی مخصوصا در فصل های گرم سال دارند. اما مانند همه ی وسایل برقی ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که برای دستگاه کولرگازی شما مشکل فنی به وجود بیاید و در عملکرد و کارکرد آن تاثیر مستقیم گذاشته و یا آن را از کار بی اندازد و شما مجبور به تحمل گرما شوید .

جست و جو برای یافتن یک تکنسین مناسب که آسیبی به دستگاه شما وارد نکند و قیمت منصفانه ای را برای تعمیرات دستگاه شما در نظر بگیرد یکی از عواملی است که شاید چند روز ذهن شما را مشغول کرده و باعث شود شما چند روزی از کار و زندگی خود افتاده و به دنبال تکنسین بگردید.

مرکز تبریز امداد همراه با متخصصین مجرب و با سابقه در زمینه تعمیر کولرگازی در تبریز این مشکل را برای شما برطرف کرده است . این مجموعه با اعزام تکنسین و تعمیرکاران کاربلد در سریع ترین زمان ممکن پیدا کردن تعمیرکار مجرب را برای شما آسان تر کرده است.

 

خدمات سرویس کولرگازی در تبریز امداد

کولرگازی دستگاهی بسیار حساس و پرکار مخصوصا در فصل های گرم تابستان است . این دستگاه از لحاظ قیمتی جزو وسایل گران قیمت هر خانه ، محسوب می شود . فلذا برای اینکه دستگاه کولرگازی شما دچار خرابی نشود و مجبور به پرداخت هزینه ی گزاف نشوید بهتر است تا قبل از شروع به استفاده از کولرگازی خود ، اقدام به انجام سرویس دستگاه خود کنید .

حتی اگر از کولرهایی استفاده می کنید که گرمایش نیز دارند ، برای اینکه دستگاه شما دچار عیب های فنی نشود و عمر آن به مراتب بیشتر شود بهتر است در فصل سرما هم از یک تکنسین و متخصص بخواهید که دستگاه شما را مورد بررسی قرار دهند و سرویس کنند .

تبریز امداد مرکز تخصصی تعمیر کولرگازی در تبریز

با توجه به سخن های قبلی فکر می کنم متوجه شده باشید که انتخاب یک تعمیرکار خوب برای انجام نصب ،تعمیر و یا سرویس کولرگازی از چه اهمیتی برخوردار است .تکنسین های مرکز تخصصی تعمیرات تبریز امداد با تجربه ی بسیار بالا در زمینه تعمیر کولرگازی در تبریز و تسلط کامل بر ابزار آلات پیشرفته و به روز در خدمت شما همشهریان گرامی است.

مرکز تبریز امداد با بیش از صد متخصص جهت تعمیر ، نصب و یا سرویس ، کلیه خدمات کولرگازی شما را با تکنسین مختص برند دستگاهتان پوشش می دهند. در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از انجام تعمیر توسط مرکز تبریز امداد می توانید به آسانی با شماره ی پشتیبانی این مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه شما بدون دریافت هزینه ای برطرف خواهد شد.

مشکلات رایجی که مشتریان جهت تعمیرات با مرکز تبریز امداد تماس می گیرند.

مشکلات کولرگازی انواع متفاوتی دارند مانند:

◊ کولرگازی باد خنک نمی دهد

◊ کپرسور از کار افتاده و یا روشن نمی شود

◊ دستگاه روشن نمی شود

◊ در حین کار خاموش می شود

◊ کمپرسور بیش از حد داغ می شود

◊ فن کولر کار نمی کند

◊ از پنل دستگاه آب چکه می کند

مقاله ی 5 مشکل رایج کولرگازی و نحوه رفع آن ها توسط دوست عزیزمان در سایت دیگری به نام کورنیدو نوشته شده ، می توانید با کلیک بر روی لینک مطالعه کنید. 

برخی از مشکلات رایجی که بسیاری از مشتریان مصرف کننده کولرگازی در منزل و یا محل کار خود با آن موجه می شوند را با هم مرور کردیم .

اگر هر یک از مشکلات ذکر شده برای کولرگازی شما به وجود آمد ، باید هرچه سریع تر به رفع آن اقدام کنید تا از شدیدتر شدن مشکل پیش آمده جلوگیری کرده و خسارت های ناشی از نقص فنی را به حداقل برسانید.

علاوه بر موارد ذکر شده هر مشکل کوچک و یا بزرگی که برای دستگاه کولرگازی در تمامی مدل ها مانند : ایستاده ، سقفی ، پنجره ای ، اسپلیت ، داکت اپلیت و … شما بوجود آمده باشد در مرکز تبریز امداد پذیرفته می شود و تمامی مشکلات این دستگاه توسط تکنسین ها و متخصصین مجرب این مرکز قابل حل است.

الویت در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

در این وضعیت اقتصادی ، بهترین راه برای کمتر کردن هزینه ها ، تعمیرات دستگاه ها به جای تعویض آن است . به خصوص کولرگازی که از قیمت بسیار بالایی برخوردار است .

ممکن است دستگاه شما مشکلی داشته باشد که باید قطعه ای از آن تعویض گردد( گرچه الویت با تعمیر قطعات است تا هزینه تعمیرات تا حد ممکن کم شود ) در این صورت مرکز تبریز امداد با تهیه قطعات فابریکی و مختص دستگاهتان آن را جایگزین می کند .

 در صورتی که کولرگازی شما دچار مشکلی شده و قطعه ای که دنبال آن می گردید در بازار موجود نیست و یا نتوانستید آن را بیابید می توانید با مرکز تخصصی تبریز امداد جهت تهیه قطعه تماس گرفته و قطعه ی مورد نیاز را ازکارشناسان فروش تهیه فرمایید.

 در بسیاری از موارد قطعاتی که مورد تعویض قرار می گیرند جزو یکی از قطعات زیر است :

◊ اواپراتور

◊ ترموستات کولرگازی

◊ ترمیستور

◊ فن و موتور فن

◊ کمپرسور

◊ فیلتر هوا

◊ برد الکترونیکی

◊ و…

تعمیر کولرگازی در تبریز

در قرن 21، با اختراع کولر گازی، استفاده از این دستگاه محبوب رواج یافته است . کولر گازی یک سیستم سرمایشی برای فصل تابستان و یک سیستم گرمایشی در فصل زمستان است. ممکن است در هنگام نصب این دستگاه یا پس از مدتی به دلیل استفاده نادرست دچار ایرادات و معایبی شود. که ما در این مقاله به ایرادات و معایب کولرگازی و نحوه رفع مشکل می؜پردازیم. تا شما دانش کافی را در این ارتباط کسب کنید. جهت تعمیر کولر گازی بایستی با یک تعمیرکار مجرب در این زمینه در ارتباط باشید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

صداهای آزار دهنده کولرگازی

  • احتمال دارد؛ ایراد در شل شدن پیچ؜های اتصال کمپرسور باشد، آن را چک کنید. و پیچ ها را سفت و تنظیم ببندید. جهت تعمیر کولرگازی خودسرانه عمل نکنید.
  • نصب غلط یکی از دلایل ایجاد این مشکل در کولرگازی است. پس در نصب دستگاه از متخصص کمک بگیرید.
  • ایراد در فن کولرگازی باعث صدا شده می؜شود، بهتر است فن را بررسی کنید که پره های آن دچار ایراد نشده باشد، جسم خارجی در آن گیر نکرده باشد یا پره های فن به بدنه کولرگازی گیر نکند. در صورت مواجه با این مشکلات باید فن را توسط یک تعمیرکار تعمیر و یا تعویض کنید.
  • شکستگی و خرابی قطعات داخلی کولرگازی باعث ایجاد صدا در این دستگاه شده است.

در هر هنگام مواجه با صدا ابتدا کولرگازی را از برق خارج کنید و سپس با علم یک متخصص در این زمینه به بررسی مشکل بپردازید.

دلیل بوی نامطبوع کولرگازی

فیلترهای کولر گازی به دلیل عبور هوا و گرد و خاک پس از مدتی کثیف و جرم گرفته می‌شود و لازم است فیلترها را در دوره ؜های مشخص که معمولا هر دو هفته یکبار انجام می‌شود، تمیز کنید. در صورت کثیف بودن فیلترهای کولرگازی بوهای نامطبوعی تولید می؜ کند.
شست و شوی فیلترهای یونیت داخلی را به آرامی توسط یک مسواک نرم انجام دهید تا از بروز این مشکل جلوگیری به عمل آورید. جهت راهنمایی با نمایندگی کولرگازی در تبریز تماس بگیرید تعمیر کولرگازی با یک متخصص در ارتباط باشید.

عوامل خرابی کمپرسور کولرگازی

عوامل زیادی باعث خرابی کمپرسور می؜شود که دانستن آن‌ها سبب جلوگیری از سوختن کمپرسور می ؜گردد. در این مبحث به بررسی دلایل موثر در این خرابی می؜ پردازیم.

  • تناسب نداشتن ظرفیت دستگاه با محیط باعث خرابی کمپرسور است. بهتر است محیط بهتری طبق نظر متخصص برای نصب کولرگازی انتخاب کنید.
  • برق تغذیه نامناسب نیز باعث خرابی کمپرسور است. مشکل را به کمک تعمیرکار برق بررسی و رفع کنید.
  • نشتی مبرد نیز باعث خرابی کمپرسور میشود. بهتر است برای حل مشکل با تعمیرکار جهت تعمیر کولرگازی ارتباط برقرار کنید.
  • کثیفی کویل کندانسور نیز باعث خرابی کمپرسور است. با کمک یک متخصص آن را تمیز کنید.
  • محل نصب نامناسب دستگاه بیرونی باعث این خرابی می؜ شود. پس محیط مناسبی برای نصب در نظر بگیرید.
  • خرابی خازن باعث خرابی کمپرسور است. خازن را بررسی و تعویض کنید.
  • سرویس نکردن و استفاده نادرست از کولرگازی در خرابی کمپرسور این دستگاه نقش دارد. بهتر است در بازه های مشخص این دستگاه را سرویس کنید. و در استفاده درست از این دستگاه دقت کنید.

در نهایت

در این مطلب به بررسی دلایل مشکل در کولرگازی و بررسی عوامل موثر در رفع مشکل از جمله صداهای آزار دهنده کولرگازی، بوی نامطبوع کولرگازی و خرابی کمپرسور کولرگازی پرداختیم. شما را با دلایل خاموشی خودکار، صداهای آزار دهنده و بوی بد کولرگازی و عوامل خرابی کمپرسور آشنا کردیم. در صورت نیاز به تعمیر کولرگازی خودسرانه عمل نکنید زیرا ممکن است سبب خرابی دیگر قطعات کولرگازی شوید، بهتر است با یک تعمیرکار توانمند و متخصص در زمینه تعمیر و سرویس کولرگازی در ارتباط باشید.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات کولر گازی در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی کولر گازی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر کولر گازی در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Call Now Buttonتماس با ما: 04191011297