تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی مایکروفر اسنوا در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر مایکروفر در تبریز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز

نوع خدمات تعمیرات مایکروفرهزینه خدمات تعمیر مایکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفراز ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفراز ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفراز ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفراز ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفراز ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفراز ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

تعمیرات مایکروفر اسنوا در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر مایکروفر اسنوا را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز

نصب ، سرویس و تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز

تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز

مایکروفر یکی از وسایل محبوب در آشپزخانه های امروزی است که جایگزین روش چندین هزار ساله پخت و پز، یعنی پخت و پز روی آتش شده است. این کار در مایکروفر به کمک امواجی با طول موج کوتاه انجام می شود. این روش پخت و پز، نه تنها سرعت بیشتری در مقایسه با روش سنتی دارد، بلکه غذا بسیار یکنواخت تر و سالم تر نیز پخته می شود. مثلا برخی از ویتامین های محلول در آب، مانند ویتامین B1، در پخت و پز روی گاز از بین می‌روند. همه این مزایا، باعث استقبال خریداران و علاقه تولید کنندگان برای ساخت این دستگاهها شده است. اما یکی از برندهای متعدد تولید کننده مایکروفر، برند خوش نام و ایرانی اسنواست. برندی که در سالهای اخیر و پس از خروج برخی نام های بزرگ خارجی از کشور، تلاش کرده تا سهم بزرگتری از بازار را در اختیار بگیرد. محصولات این برند از طریق نمایندگی های آن، از جمله نمایندگی مایکروفر اسنوا در تبریز، پشتیبانی می‌شوند. شما نیز برای تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز، می‌توانید با شماره مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسنوا در تبریز

معرفی قابلیت های مایکروفر اسنوا

سیستم پخت ترکیبی که با علامت میکس روی دستگاه شما دیده می‌شود، اولین قابلیت پرکاربرد مایکروفر اسنواست که امکان حرارت دادن برای گرم کردن غذا و پخت ساده غذاهای مختلف را دارد. در واقع گرما به صورت یکنواخت مانند یک شعله گاز پخش شده و با چرخیدن سینی با سرعت ثابت، به صورت یکنواخت به غذا می‌تابد. دیفراست یا همان یخ زدایی یکی دیگر از امکانات خوب این مایکروفرهای زیباست که در زمان کم هر ماده منجمدی را گرم کرده و به شکل طبیعی خود می رساند. پخت سریع قابلیت دیگری است که بسیار کاربردی بوده و در این دستگاهها وجود دارد. پخت سریع مایکروفر اسنوا این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا در زمانی کوتاه غذای دلخواه خود را، آماده کنید. البته باید توجه داشته باشید که مدت پخت را نمی‌توان از حد مشخصی کمتر کرد. زیرا بافت مواد در حرارت بالا، در زمانی کوتاه از بین می‌رود. ثابت نگه داشتن دمای دستگاه ویژگی دیگر مایکروفر اسنوا است. منظور از این مورد، بالا بردن حرارت تا حد معین شده توسط کاربر و نگه داشتن دما به گونه ای است که غذا نسوزد و سالم بماند است. غذا روی حرارت مستقیم گاز در صورتی که بیش از حد روی گاز بماند، می سوزد و طعم آن نیز تغییر می‌کند اما با این ویژگی مایکروفر اسنوا سوختن غذا اتفاق نمی‌افتد. اگر در اجرای هر کدام از این برنامه ها، یا سایر برنامه های دستگاه خود با مشکل مواجه شدید، می توانید برای پرسیدن سوالات خود و رفع مشکل دستگاه، با نمایندگی مایکروفر اسنوا در تبریز تماس بگیرید. در ادامه نکاتی را در خصوص ایرادات و تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز، می‌خوانیم.

نمایندگی مایکروفر اسنوا در تبریز

مشکلات رایج ثبت شده در نمایندگی مایکروفر اسنوا در تبریز

برخی از ایرادات ثبت شده در نمایندگی مایکروفر اسنوا در تبریز از سایر ایرادات دستگاه شناخته شده تر است و موجب تماس کاربران برای تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز می شود. سعی کنید این موارد را با دقت، برای تکنسین دستگاه توضیح دهید، تا او قطعه مورد نظر برای تعمیر دستگاه را به همراه بیاورد. برخی از مهم ترین موارد این خرابی ها عبارتند از:

مرکز نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسنوا در تبریز

  • خاموش شدن دستگاه در میانه کار به صورت ناگهانی
  • روشن نشدن مایکروفر اسنوا
  • سر و صدای زیاد یا بوی سوختگی از مایکروفر
  • جرقه زدن مایکروفر اسنوا پس از شروع به کار
  • از کار افتادن دکمه های روی پنل مایکروفر
  • نچرخیدن یا سخت چرخیدن سینی مایکروفر
  • گرم نشدن غذا در مایکروفر
  • درست بسته نشدن درب دستگاه

علاوه بر این موارد ممکن است دستگاه شما با مشکلات دیگری نیز رو به رو شود. برای حل این موارد و سایر ایرادات دستگاه، باید با استفاده از قطعات تهیه شده از نمایندگی مایکروفر اسنوا در تبریز، استفاده نمایید. برای انجام تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز، با کیفیت بالا و توسط تکنسین متخصص دستگاه، با شماره بالای صفحه تماس بگیرید، تا بهترین تکنسین های شهر را برای تعمیر دستگاه، به محل شما اعزام شوند.

مرکز تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز

تعمیر مایکروفر، یکی از کار‌های مهمی است که انجام آن مخاطرات خاص خود را دارد. این کار با توجه به وجود سیم پیچ‌های داخل دستگاه بسیار خطرناک است. این سیم پیچ‌ها ولتاژ برق را تا بالای هزار و پانصد ولت افزایش می‌دهند. ولتاژی که می‌تواند هر کسی را به کام مرگ بکشد. به همین خاطر کمک گرفتن از تکنسین متخصص و محرب، در تعمیر مایکروفر از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که از مایکروفر‌های برند ایرانی اسنو استفاده می‌کنید، می‌توانید برای تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز با این مجموعه تماس بگیرید.

مشکل جرقه در دستگاه

چجرقه زدن در مایکروفر، به دلیل مشکل در مگنترون یا از بین رفتن لعاب محفظه داخلی است. در صورتی که قاشق، چنگال یا ظرف فلزی را داخل دستگاه جا گذاشته باشید، امکان جرقه زدن آن وجود دارد. به همین خاطر، باید از ظروف مناسب و غیر فلزی یا غیر آلومینیومی در دستگاه استفاده شود. در صورتی که نتوانستید ایراد را پیدا کنید و این مشکل همچنان ادامه داشته یا تعمیرکار ماهر دستگاه خود تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات مایکروفر اسنوا در تبریز

نچرخیدن سینی و تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز

دلیل دیگری که سبب بروز خطا و تماس با نمایندگی مایکروفر اسنوا در تبریز می‌شود، مشکل در سینی گردان مایکروفر است. اگر قسمت‌های مختلف این سینی شامل شفت، ریل زیر سینی و سینی مشکلی داشته باشد، چرخیدن غذا در دستگاه با مشکل روبه‌رو خواهد شد و باید برای تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز اقدام نمایید.

تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز امداد

تبریز امداد، آماده اعزام نیرو‌های متخصص برای رفع مشکل دستگاه شماست. برای این منظور، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید و درخواست خود را به ثبت برسانید. سعی کنید در تماس اول، مشکل دستگاه خود را به درستی برای تعمیرکار تبریز امداد توضیح دهید، تا بتواند کار تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز را، در همان مراجعه اول انجام دهد.

مرکز نماینگی تعمیر مایکروفر اسنوا در تبریز

اجزا به کار رفته در مایکروفر اسنوا

مگنترونپنل جلوریل سینی
موج برکیس خارجیسینی
فن خنک کنندهفن همزنلامپ محفظه داخلی
کیس آشپزیکلید ها، رله ها و موتور هاموتورگردان
صفحه گرداندیودکوبل
صفحه کنترلخازن ولتاژ بالافیوز
سیم برقبرد الکترونیکیشیشه درب
ترانسمیکروسوئیچزبانه درب
زبانه دربتاچ پدسنسور حرارتی
ترانس تغذیهپشت دربالمنت کف
المنت بخارترانزیستوردرپوش و پایه ساپورتر
ترانسفورماتور ولتاژ بالادرب

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر و سولاردام | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر و سولاردام در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

تماس با ما: 04191011297