تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر مایکروفر در تبریز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز

نوع خدمات تعمیرات مایکروفرهزینه خدمات تعمیر مایکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفراز ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفراز ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفراز ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفراز ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفراز ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفراز ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر مایکروفر پاناسونیک را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر مایکروفر پاناسونیک خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز

یکی از لوازم مهم دنیای لوازم خانگی مایکروفر بوده که محبوبیت بالای نزد مصرف کنندگان دارد. این محصول کاربرد بالایی در گرم نمودن سری غذا و پخت آن دارد. از مایکروفر در منازل، محیط کار، هتل؜ها و دیگر مکان؜ها استفاده می؜شود. نگهداری اصولی از مایکروفر در ماندگاری بالا و کارکرد مناسب آن نقش بسزایی دارد. در صورت نیاز به تعمیر مایکروفر و کسب راهنمایی می؜توانید از تیم متخصص و کارآزموده تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز بهره ببرید.

استفاده نادرست از این دستگاه و فرسایش آن بر اثر گذر زمان باعث پیدایش مشکلاتی در این دستگاه می؜شود. مشکلات و معایب مایکروفر پاناسونیک نیاز به شناسایی و عیب یابی دارد که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت و همچنین به راهنمایی شما جهت تعمیر مایکروفر سامسونگ می؜پردازیم.

عوامل موثر در نچرخیدن سینی مایکروفر پاناسونیک

سینی مایکروفر وظیفه‌ی چرخاندن غذا برای پخت یکنواخت را دارد. به غیر از خود سینی سه قطعه دیگر یعنی موتور، کوپلار و ریل در این چرخش نقش دارند. اگر هر کدام از این‌ها مورد داشته باشد سینی دیگر نمی؜چرخد و یا چرخش به سختی انجام می؜گیرد. جهت تعمیر با نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در تبریز در ارتباط باشید

مایکروفرها دارای قسمتی به نام سینی گردان هستند که غذا بر روی آن قرار می‌گیرد و با روشن شدن دستگاه سینی می‌چرخد تا گرما در سر تا سر غذا به طور یکنواخت پخش شود. گاهی ممکن است مواردی باعث شوند که سینی نچرخد. در این مبحث علت های نچرخیدن سینی ماکروویو را بررسی می‌کنیم.

خرابی موتور گردان مایکروفر

چنانچه سینی مایکروفر چرخش ندارد، بزرگترین علت می‌تواند خرابی موتور درایو باشد. در مایکروفرهایی که دارای سینی گردان هستند، یک موتور توسط کوپلار به سینی متصل شده است. برای دسترسی به موتور، باید ابتدا برق مایکروفر را قطع کنید و پنل را در آورید. موتور همیشه توسط چند پیچ زیر کف مایکروفر ، سرجایش محکم شده و سیم‌هایی با آن وصل هستند. جهت تعمیر با تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز در ارتباط باشید.

چنانچه موتور صدای خردشدگی می‌دهد یا اصلاً نمی‌چرخد، باید تعویض گرد. از یک مولتی‌متر برای تست ترمینال‌های موتور استفاده شود. اگر اهم ندارد یعنی موتور سوخته است و باید تعویض گردد. اما اگر اهم دارد ولی موتور کار نمی‌کند راه حل این مشکل، بررسی سالم بودن موتور با مولتی متر توسط فرد متخصص و تعویض موتور گردان مایکروفر است. جهت تعمیر سینی مایکرفرو با نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در تبریز در ارتباط باشید.

 

خرابی کوپلار یا کوپلینگ مایکروفر

دیگر عامل نچرخیدن سینی مایکروفر کوپلار می؜باشد. بیشتر مایکروفرها دارای کوپلار هستند. کوپلار یک قطعه‌ی پلاستیکی است که به شفت موتور وصل می‌شود. سینی روی این قطعه کاملاً قفل می؜گردد. وظیفه‌ی کوپلار انتقال نیروی چرخش از موتور به سینی می؜باشد. کوپلار جلوی انتقال لرزش‌ها و صدای موتور به سینی را می‌گیرد و باعث می‌شود سینی خیلی نرم و بدون صدا بچرخد. با تماس با تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز از راهنمایی بیشتر برخوردار شوید.

جهت چک کردن خرابی کوپلار، سینی و حلقه‌ی متحرک آن را بیرون بیاورید. کاور زیر را هم برای دسترسی بهتر به کوپلار در آورید. بیشتر کوپلارها دارای سه دندانه است و به شفت موتور وصل می؜شود. ابتدا موتور را باز کنید. سپس بررسی نمایید که آیا کوپلار به درستی به شفت وصل شده است و هیچ شکستگی و ساییدگی نداشته باشد.

خرابی ریل زیر سینی مایکروفر بر اساس تجربه نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در تبریز

 عامل بعدی علت عدم چرخش مایکروفر ، ریلی زیر سینی است. این ریل برای حفظ تعادل سینی و کمک به چرخش راحت آن می‌باشد. سینی را در آورید و ریل و چرخ‌های آن‌ها را برای شکستگی، ساییدگی یا خرابی بررسی کنید. تنها راه تعمیر این ریل، تعویض آن است.همچنین جهت تعمیر با تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز ارتباط برقرار کنید.

خرابی غلتک های زیر سینی مایکروفر

غلتک های زیر سینی به آن کمک می‌کنند که صفحه به هنگام چرخش، در مسیر خود باقی بماند. هر گونه آسیب به غلتک‌ می‌تواند موجب نچرخیدن سینی مایکروفر شود. در صورت وجود چنین مشکلی با یک تعمیرکار نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در تبریز در ارتباط باشید.

مرکز تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز

مشکل نچرخیدن ظرف درون مایکروفر و تعمیر مایکروفر

در این قسمت به شرح دلایل مشکل عدم چرخیدن ظرف قرار گرفته در درون مایکروفر پاناسونیک خواهیم پرداخت. قطعا مشکل از موتور گردان است که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. جهت تعمیر مایکروفر با تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز در ارتباط باشید.

ولتاژ را در پریز چک کنید. جهت رفع این مشکل به بررسی ولتاژ پریز بپردازید. چنانچه میزان ولتاژ کمتر از 115 ولت است، ایراد در سرویس برقی و یا مدار شکن است. ایراد در موتور صفحه گردان نیز ممکن است باعث بروز این مشکل شده باشد که جهت بررسی آن مایکروفر را برگردانید و گریل زیرین را جدا نمایید، ولت اهم متر را تنظیم کنید و یک سیم را از پایانه های موتور صفحه گردان جدا نمایید و سپس به وسیله پروب پایه ها را بررسی کنید. اگر عدد نشان داده شده بی نهایت بود، موتور را تعویض کنید.

عدم کارکرد گریل مایکروفر بر اساس تجربیات نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در تبریز

جهت بررسی این مشکل به موارد زیر پرداخته شده است. در صورت بروز این مشکل بهتر است به فکر تعمیر مایکروفر باشید. جهت تعمیر نیز با تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز در ارتباط باشید.

  • اختلال در المنت
  • خرابی ترموستات
  • خرابی برد الکترونیکی

مشکل جرقه زدن مایکروفر بر اساس برآورد تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در تبریز

دریکی از مشکلات بزرگ در مایکروفر جرقه زدن آن است که راستای رفع مشکل جرقه زدن مایکروفر به موارد زیر پرداخته شده است و در صورت مواجه با این مشکل بایستی هر چه زودتر به فکر تعمیر مایکروفر پاناسونیک باشید.

  • به بررسی لامپ مگنترون بپردازید. احتمال این است که مشکل جرقه زدن به دلیل خرابی این لامپ باشد.
  • خرابی ورق میکا یا ورق نسور در وجود این مشکل بی تاثیر نیست. این قطعات را بررسی و در صورت نیاز تعمیر و تعویض نمایید.
  • ممکن است داخل دستگاه فلز قرار داشته باشد. درون دستگاه را بررسی کنید.
  • بررسی کنید که دهانه سر لامپ مگنترون خراب یا دهانه آن گشاد نشده باشد. این مشکل سبب جرقه زدن مایکروفر است.

مرکز تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در تبریز

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز

پاناسونیک، یکی از برند‌های معتبر کشور ژاپن است که در خصوص تولید مایکروفر، همواره جز برند‌های پیشرو بوده است. برنامه‌های مختلف و قطعات به روز، از جمله مزایای مهم این دستگاههاست. برای مثال، پاناسونیک اولین تولید‌کننده مگنترون اینورتر بوده است. این قطعه می‌تواند مصرف برق در دستگاه را کاهش دهد و بازدهی بسیار بالاتری را به دستگاه ارائه دهد. اگر نیاز به تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز پیدا کردید، با مجموعه تعمیرات تخصصی تبریز امداد با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید تا دستگاهتان به کمک قطعات فابریک یدک و تکنسین‌های متخصص با حداقل هشت سال سابقه کار موفق، تعمیر شود.

نکات نگهداری از مایکروفر پاناسونیک

بسیاری از ایراداتی که مصرف‌کنندگان را مجبور به تماس با تعمیر مایکروفر پاناسونیک برای تعمیر این دستگاه‌ها می‌کند، به دلیل مراقبت نکردن درست از دستگاه است.
– سعی کنید به صورت مرتب مایکروفر خود را تمیز کنید تا بتوانید کارآیی و راندمان قسمت‌های مختلف آن را حفظ کنید.
– در صورت نیاز به تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز، حتماً از تکنسین متخصص کمک بگیرید.
– از قرار دادن اجسام فلزی در مایکروفر خودداری نمایید. این مورد می‌تواند سبب آسیب جدی در مگنترون مایکروفر شما شود.
– از محافظ جریان برق برای دستگاه خود استفاده کنید تا نوسانات برق به دستگاه شما آسیبی وارد نکند.
– دستگاه را در فضای بسته قرار ندهید تا امکان گردش هوا وجود داشته باشد و فن مایکروفر به درستی کار کند تا دستگاه داغ نکند.

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز امداد

اگر به دنبال تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز هستید، می‌توانید با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید و از تکنسین دستگاه خود بخواهید تا در اسرع وقت به منزل شما مراجعه کند. با توضیح دقیق ایراد دستگاه، می‌توانید مطمئن شوید تکنسین دستگاه، در همان مراجعه اول قطعه مورد نیاز برای تعمیر دستگاه شما را به همراه دارد. برای تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته، با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز

در نتیجه

در این مطلب به بررسی مشکل عدم چرخش سینی مایکروفر، موارد موثر در این مشکل و موارد دیگر پرداخته شد. عیب یابی مایکروفر پاناسونیک نیاز به دانش سطحی داشته که در این مطلب به آن رسیدید اما از تعمیر خودسرانه مایکروفر پرهیز کنید زیرا باعث زیان بیشتر به این دستکاه خواهید شد. تعمیر مایکروفر در تبریز نیاز به دانش تخصصی در این زمینه داشته و از عهده شما خارج است که جهت تعمیر بایستی با تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تبریز در ارتباط باشید.

اجزا به کار رفته در مایکروفر پاناسونیک

مگنترونپنل جلوریل سینی
موج برکیس خارجیسینی
فن خنک کنندهفن همزنلامپ محفظه داخلی
کیس آشپزیکلید ها، رله ها و موتور هاموتورگردان
صفحه گرداندیودکوبل
صفحه کنترلخازن ولتاژ بالافیوز
سیم برقبرد الکترونیکیشیشه درب
ترانسمیکروسوئیچزبانه درب
زبانه دربتاچ پدسنسور حرارتی
ترانس تغذیهپشت دربالمنت کف
المنت بخارترانزیستوردرپوش و پایه ساپورتر
ترانسفورماتور ولتاژ بالادرب

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر و سولاردام | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر و سولاردام در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

تماس با ما: 04191011297