تعمیر یخچال اسنوا در تبریز

تعمیر یخچال اسنوا در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر اسنوا را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال اسنوا در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در تبریز

یخچال در هر خانه‌ای یکی از مهم‌ترین لوازم منزل به حساب می‌آید که به صورت مداوم و پیوسته در حال کار کردن می‌باشد در ادامه چند مورد از مهمترین ایراداتی که ممکن است برای یخچال اسنوا خانه شما ایجاد شود را نقد و بررسی می‌کنیم. به منظور تعمیر یخچال اسنوا توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه با نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز تماس حاصل فرمایید تا نسبت به رفع مشکل شما اقدام گردد.

نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز

نشت آب در یخچال اسنوا

اولین مشکل رایجی که مردم با یخچال خود دارند، نشت آب است. هنگامی که آب به زمین نشت می‌کند، می‌تواند بسیار خطرناک باشد، زیرا می‌تواند باعث سر خوردن افراد شود. خوشبختانه، تعمیر یخچال نشتی در اکثر مواقع کاملاً ساده است، زیرا معمولاً یکی از این دو مورد زیر باعث ایجاد آن می‌شود. در اینگونه موارد و برای بررسی مشکل و تعمیر آن توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه با نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز تماس حاصل فرمایید تا نسبت به رفع مشکل شما اقدام گردد.

اولین دلیل رایج نشت آب، مسدود شدن زهکشی یخ زدایی است. وقتی مسدود می‌شود، آب روی زمین نشت می‌کند. برای رفع این مشکل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی آن آب گرم بریزید و سپس با استفاده از یک تکه سیم سعی کنید انسداد آن را باز کنید. اگر همچنان مسدود است، باید یخچال را از دیوار فاصله داده، شلنگ را جدا کرده و شیر لاستیکی را تمیز کنید. 

دومین دلیل اصلی نشت آب، خط لوله آب معیوب است. برای رفع این مشکل، کافی است آب را قطع کنید و سپس خط آب را برای هر گونه نشتی بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه نشتی، خط باید تعمیر یا تعویض شود. در اینگونه موارد و برای بررسی مشکل و تعمیر آن توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه با نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز تماس حاصل فرمایید تا نسبت به رفع مشکل شما اقدام گردد.

فریزر اسنوا به درستی کار نمی‌کند

دومین مشکل اصلی که مردم با یخچال اسنوا خود دارند این است که فریزر به دلیل نرسیدن به دمای کافی سرد برای یخ زدن مواد غذایی، به درستی کار نمی‌کند. برای رفع این مشکل، ابتدا باید بررسی کنید که دیواره پشتی فریزر سرد است و سپس بررسی کنید که آیا صدای فن اواپراتور را می‌شنوید یا خیر. اگر فن کار نمی‌کند، باید تعمیر یا تعویض شود. اگر فن سالم است، باید کویل‌های کندانسور را در پشت یخچال اسنوا خود بررسی کنید تا هیچ نشانه‌ای از گرد و غبار روی آن‌ها وجود نداشته باشد. اگر آن‌ها دارای گرد و غبار هستند، باید تمیز شوند، زیرا وجود گرد و غبار روی کویل‌ها به این معنی است که یخچال اسنوا شما نمی‌تواند به درستی کار کند، و باید بیش از حد ظرفیت خود کار کند تا یخچال و فریزر را در دمای مناسب نگه دارد. در اینگونه موارد و برای بررسی مشکل و تعمیر آن توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه با نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز تماس حاصل فرمایید تا نسبت به رفع مشکل شما اقدام گردد.

یخچال اسنوا خاموش نمی‌شود

منظور ما از خاموش نشدن یخچال اسنوا این است که دائماً در یک چرخه در حال اجرا است و صدای موتور کم نمی‌شود. معمولاً فن‌ها فقط در طول روز به صورت پراکنده کار می‌کنند تا یخچال شما را سرد نگه دارند. وقتی یخچال دائماً کار می‌کند، نه تنها صدای بلند و آزاردهنده است، بلکه به این معنی است که هزینه برق شما بالاتر از آنچه باید باشد خواهد بود. بهترین کار برای حل این مشکل این است که کویل‌های کندانسور را بررسی کنید تا ببینید آیا کثیف و یا پوشیده از گرد و غبار هستند یا خیر. زمانی که آن‌ها کثیف هستند، یخچال شما مداوم و حداکثر توان باید کار کند تا بتواند یخچال اسنوا شما را سرد نگه دارد.

اگر متوجه شدید کویل‌ها کثیف هستند، باید آن‌ها را با برس تمیز کنید و یا از جاروبرقی استفاده کنید. پس از تمیز کردن، بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر. اگر کویل‌های کندانسور علت مشکل نیستند، نکته بعدی که باید بررسی شود تنظیمات دما است. یخچال شما باید در حدود ۴۰ درجه فارنهایت تنظیم شود، بنابراین اگر بالاتر از آن است، تنظیم را تغییر دهید و سپس ببینید که آیا این مشکل را حل می‌کند. در نهایت، واشر درب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درب یخچال شما به درستی بسته شده است. اگر به هر نحوی آسیب دیده است حتماً باید تعویض شوند. در اینگونه موارد و برای بررسی مشکل و تعمیر آن توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه با نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز تماس حاصل فرمایید تا نسبت به رفع مشکل شما اقدام گردد.

تعمیر-یخچال-اسنوا-در-تبریز

رفع یخ روی کف فریزر در نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز

اگر فریزر شما دارای یخ زیادی روی زمین است، اولین چیزی که باید بررسی کنید تخلیه یخ زدایی است. هنگامی که زهکشی مسدود می‌شود، آب نمی‌تواند تخلیه شود و در عوض به یخ تبدیل می‌شود. برای رفع این مشکل، محل تخلیه را بیابید و سعی کنید با ریختن آب گرم روی آن و سپس با استفاده از یک تکه سیم آن را باز کنید. اگر همچنان مسدود است، باید یخچال را از دیوار دور کنید، شلنگ را جدا کرده و شیر لاستیکی داخل شلنگ را تمیز کنید. برای از بین بردن یخ، باید فریزر خود را ابتدا خاموش و سپس اجازه دهید تا قبل از روشن کردن مجدد، کاملاً یخ‌زدایی شود. به هر حال باید این کار را چند بار در سال انجام دهید تا از بروز این مشکل جلوگیری کنید. در اینگونه موارد و برای بررسی مشکل و تعمیر آن توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه با نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز تماس حاصل فرمایید تا نسبت به رفع مشکل شما اقدام گردد.

یخ ساز یخچال اسنوا سرریز می‌شود

اگر یخچالی دارید که منبع آب آن به یخ ساز متصل است، گاهی اوقات یخ ساز می‌تواند یخ زیادی تولید کند و شروع به سرریز شدن کند یا آب اضافی به قسمت‌های دیگر فریزر شما نشت کند. برای حل این مشکل باید بررسی کنید که شیر ورودی آب شما درست کار می‌کند یا خیر. گاهی اوقات فشار آب در شیر به اندازه کافی زیاد نیست و شیر خاموش نمی‌شود و در نتیجه آب اضافی وارد یخ ساز می‌شود. باید بررسی کنید که فشار آب حداقل ۲۰ psi باشد. همچنین باید بررسی کنید که خود شیر به درستی کار می‌کند و در غیر این صورت باید تعویض شود. در اینگونه موارد و برای بررسی مشکل و تعمیر آن توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه با نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز تماس حاصل فرمایید تا نسبت به رفع مشکل شما اقدام گردد.

مراکز تعمیر یخچال اسنوا در تبریز

مواد غذایی در یخچال اسنوا منجمد است

اگر یخچال اسنوا شما مواد غذایی را منجمد می‌کند، به احتمال زیاد به دلیل خرابی ترموستات دما است. این مشکل به این دلیل است که ترموستات میزان ولتاژ ارسال شده به موتور فن اواپراتور و کمپرسور را کنترل می‌کند و زمانی که ولتاژ مناسب نباشد، یخچال طولانی‌تر کار می‌کند و غذای شما را تا دمای بسیار پایین‌تر از آنچه که باید باشد خنک می‌کند. در اینگونه موارد و برای بررسی مشکل و تعمیر یخچال در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه با نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز تماس حاصل فرمایید تا نسبت به رفع مشکل شما اقدام گردد.

تعمیر یخچال اسنوا در تبریز

اسنوا، یکی از برندهای بسیار شناخته شده در کشورمان است. این مجموعه که کار خود را با تولید لباسشویی آغاز کرد، در سالهای بعد و با توجه به خروج برندهای خارجی از کشور، به تولید سایر اقلام آشپزخانه از جمله یخچال ورود کرد. برند اسنوا، جز برندهای خوش نام داخلی است. اما ایراد در دستگاههای ساخت این شرکت، مانند ایراد در هر وسیله برقی دیگری اجتناب ناپذیر است. اگر در این صفحه هستید، احتمالا از یخچال اسنوا استفاده می کنید و هم اکنون به دنبال راهکاری برای تعمیر یخچال اسنوا در تبریز با کیفیت بالا و به صورت فوری هستید. برای این منظور، کافیست با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید تا تعمیرکاران تعمیر یخچال اسنوا در تبریز را، به صورت فوری و در محل شما به انجام برسانند.

دلایل ایراد در یخچال اسنوا

یخچال می‌تواند به دلایل مختلفی دچار مشکل شود. برخی از ایرادات در نمایندگی یخچال اسنوا در تبریز بیش از سایر موارد به ثبت رسیده اند. مثلا اگر به تازگی دستگاه خود را جابه‌جا کرده اید، احتمال نشت گاز از یخچال اسنوا، بسیار بالاست و باید برای رفع این معضل و تعمیر یخچال اسنوا در تبریز، از تکنسین متخصص دستگاه خود کمک بگیرید. دستگاههای جدید از سیستم دیفراست بهره می‌برند و ایراد در این قسمت، می‌تواند سبب دیدن دانه های یخ داخل دستگاه شود. این مورد نیز، یک مساله جدی است که می‌تواند از قطعات مختلف دستگاه باشد. ایراد در ترموستات، المنت ها و تایمر از مواردی هستند که باید در هنگام تعمیر یخچال اسنوا در تبریز، مورد بررسی قرار بگیرند.

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در تبریز

تعمیر یخچال اسنوا در تبریز امداد

مشکلات یخچال اسنوا، می‌تواند بسیار متنوع باشد. گاها ممکن است راه حل خیلی ساده یا خیلی پیچیده باشد. اما نکته حائز اهمیت، تشخیص دقیق و تعمیر فوری با استفاده از قطعات باکیفیت است. به گونه ای که فرد دیگر نیازی به تعمیر دستگاه خود نداشته باشد. برای این منظور و تعمیر یخچال اسنوا در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال اسنوا در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال اسنوا | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال اسنوا در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297