تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر مایکروفر در تبریز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز

نوع خدمات تعمیرات مایکروفرهزینه خدمات تعمیر مایکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفراز ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفراز ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفراز ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفراز ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفراز ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفراز ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر مایکروفر بوتان را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر مایکروفر بوتان خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز

تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز

با گذر زمان و توسعه علم انسان وسایل و دستگاه؜های زیادی اختراع شدند که لوازم خانگی از موارد مهم این اختراعات در زندگی افراد است. دستگاه مایکروفر نیز یکی از لوازم خانگی است که با برق کار می؜کند. مایکروفر به دلیل راحت نموندن گرم شدن غذا و تسریع پخت آن از محبوبیت بالایی بین افراد مختلف برخوردار است. از این دستگاه در منازل و مراکز مختلف جهت طبخ غذا استفاده می؜شود. در صورت نیاز به تعمیرکار در زمینه تعمیر مایکروفر بوتان بایستی با متخصص نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز در ارتباط باشید و همچنین جهت رسیدن به دانش عیب یابی این محصول تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز

حفاظت از این داستگاه و نگهداری آن نیاز به رعایت موارد زیادی است اما به دلیل استفاده ناصحیح و گذر زمان و ایجاد فرسایش مایکروفر خراب شده و با مشکلات و معایبی روبرو خواهد شد. این مشکلات و معایب باعث نگرانی مصرف کننده است که مجبور به تعمیر این دستگاه می؜شود.

روشن نشدن مایکروفر

در این قسمت با دلایل روشن نشدن مایکروفر و راه؜حل رفع مشکل مربوط آشنا خواهید شد. برای کسب راهنمایی بیشتر در زمینه تعمیر مایکروفر بوتان با نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز در ارتباط باشید.

  • ممکن است مشکل از کلید سنسور باشد. آن را بررسی کرده و سیم هایش را جدا نمایید. با ولت سنج تنظیم شده روی پایانه ها را چک کنید. عدد نمایش داده شده در حالت در باز بی نهایت و در حالت در بسته صفر است. در غیر این صورت، آن را تعویض نمایید.
  • مشکل در موتور فن است. فن را بررسی کرده و سیم هایش را جدا نمایید. سپس با اهم سنج تنظیم شده روی پایانه ها را چک کنید. اگر عدد بی؜نهایت مشاهده شد، آن را تعویض نمایید.
  • فیوز را چک کنید. ولت-اهم سنج را در انتهای فیوز قرار دهید. ولت-اهم سنج باید عدد صفر را نشان دهد. اگر صفر نبود، فیوز را تعویض کنید.

مشکل خاموش شدن مایکروفر بعد از چند ثانیه بر اساس برآورد نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز

در این بخش به بررسی دلایل مشکل خاموش شدن مایکروفر پرداخته شده است. در صورت نیاز به تعمیر مایکرفر با نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز در ارتباط باشید.

  • خرابی و سوختگی کلید درب مایکروفر باعث این مشکل است. که بایستی کلید درب مایکروفر بوتان تعویض گردد.
  • اختلال برد کنترل باعث این مشکل است. که بعد از بررسی برد کنترل توسط متخصص تعمیر بایستی تعمیر یا تعویض گردد.
  • مشکل در صفحه لمسی و پنل کنترل باعث این خرابی شده است. صفحه لمسی و پنل کنترل باید توسط یک تعمیرکار بررسی و در صورت نیاز تعمیر و تعویض شود.

مرکز تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز

گرم نکردن غذا در مایکروفر

در این قسمت به بررسی مشکل گرم نکردن غذا خواهیم پرداخت. در زیر به موارد پیدایش این مشکل اشاره شده است، و سپس به راه؜حل؜هایی جهت رفع مشکل اشاره شده است. جهت تعمیر و کسب راهنمایی بیشتر با نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز در ارتباط باشید.

  • اختلال در لامپ مایکروفر یکی از دلایل گرم نشدن غذا در مایکروفر است.
  • خرابی دیود نیز در این اختلال نقش دارد. در صورت بروز این مشکل جهت تعمیر مایکروفر با نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز در ارتباط باشید.
  • خرابی خازن نیز باعث بروز مشکل گرم نکردن غذا در مایکروفر است.
  • اختلال در ترانس های ولتاژ موجب این مشکل می؜شود.
  • خرابی برد سبب گرم نشدن غذای مایکروفر است. بهتر است از یک تعمیرکار در این زمینه کمک بگیرید.

برای تعمیر مایکروفر ، ابتدا باید قطع کننده های گرما را در قسمت فر و قطعه مگنترون بررسی کنید. قطع کننده های گرما قطعات دیسکی شکلی هستند که با یک سیم به فر و یا به مگنترون وصل شده اند.همان؜گونه که قطع کننده؜های گرما قطعات دیسکی شکلی هستند که با یک سیم به فر و به مگنترون وصل شده باید یک سیم را قطع کرده و ولت اهم متر را تنظیم نمایید. در صورت نیاز به تعمیرکار با نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز در ارتباط باشید.

سپس به بررسی پایه؜ها بپردازید تا عدد صفر را مشاهده نمایید. اگر عدد غلط باشد، نیاز به تعویض دارد. که بایستی هر دو قطع کننده ی گرما را بررسی کنید. اگر مشکلی در قطع کننده گرما مشاهده نشد، بهتر است خازن و دیود بررسی شود. ممکن است مشکل از مگنترون یا مبدل نیز بوده و باید جهت تعمیر مایکروفر به افراد متخصص مراجعه کنید و دست آخر به بررسی برد الکترونیکی و ولتاژ بپردازید.

مشکل نچرخیدن ظرف درون مایکروفر و تعمیر مایکروفر بر اساس برآورد نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز

در این بخش به بررسی مشکل نچرخیدن ظرف قرار گرفته در درون مایکروفر خواهیم پرداخت. قطعا مشکل از موتور گردان است که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. در صورت نیاز به تعمیرکار با نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز در ارتباط باشید.

 تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز

  • ولتاژ را در پریز چک نمایید ممکن است مشکل از ولتاژ باشد در این صورت از یک برقکار جهت تعمیر کمک بخواهید.
  • جهت رفع این مشکل به بررسی ولتاژ پریز بپردازید. در این صورت نیز با یک برقکار در ارتباط باشید.
  • چنانچه میزان ولتاژ کمتر از 115 ولت است، ایراد در سرویس برقی و یا مدار شکن است. ایراد در موتور صفحه گردان نیز ممکن است باعث بروز این مشکل شده باشد که جهت بررسی آن مایکروفر را برگردانید و گریل زیرین را جدا نمایید. در صورت بروز این مشکل با یک متخصص در این زمینه در ارتباط باشید
  • ولت اهم متر را تنظیم کرده و یک سیم را از پایانه های موتور صفحه گردان جدا نمایید
  • سپس به وسیله پروب پایه ها را بررسی کنید. اگر عدد نشان داده شده بی نهایت بود، موتور را تعویض کنید. جهت تعمیر مایکروفر و تعویض موتر آن با یک متخصص در ارتباط باشید.
  • مگنترون و هدایت کننده ی موج هم احتمال دارد مشکل در منبع باشند البته باید توسط فردی تعمیرکار بازبینی شود. در صورت نیاز به تعمیرکار با نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز در ارتباط باشید.

مرکز تعمیرات مایکروفر بوتان در تبریز

تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز

مایکروفر، وسیله‌ای جدانشدنی و مهم در منزل است که به کمک آن امکان پخت و پز سریع و مناسب انواع غذا‌ها به وجود می‌آید. این دستگاه، به کمک ساطع کردن اشعه کار پخت و پز غذا‌ها را به انجام می‌رساند. در صورتی که نیاز به تعمیر این دستگاه به وجود بیاید، لازم است تکنسین متخصص و مجرب با رعایت جوانب احتیاط این دستگاه را بررسی کند. سیم پیچ‌های داخل مایکروفر قادرند جریان برق را تا ده برابر قوی‌تر کنند. به همین خاطر، تعمیر این دستگاه‌ها، یک کار کاملاً تخصصی است که باید توسط تکنسین متخصص و مجرب انجام شود و می‌تواند خطرات بسیار جدی برای فرد ناشی به همراه داشته باشد. در این مطلب به صورت اختصاصی درباره تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز، نکاتی را خواهیم خواند.

نکات نگهداری از مایکروفر

نگهداری از مایکروفر، نکات بسیار مهمی دارد که رعایت این نکات، می‌تواند در افزایش طول عمر و حفظ راندمان دستگاه، افزایش به سزایی داشته باشد.
– از ظروف مناسب دستگاه خود استفاده کنید. ظروف شیشه‌ای بهترین مدل از ظروف برای دستگاه شما هستند. ظروف فلزی، می‌توانند باعث آسیب دیدن مگنترون شوند و ظروف پلاستیکی نیز، در دستگاه آب خواهند شد.
– محافظ برق دستگاه را بررسی کنید و تا حد امکان از استفاده از سیم‌های رابط و چند راهی‌ها، خودداری نمایید.
– اگر پس از بستن درب، متوجه روشن نشدن دستگاه شدید باید احتمال ایراد در میکروسوئیچ درب مایکروفر را بدهید.
– دستگاه را به صورت مرتب تمیز کنید و جلوی به وجود آمدن لکه و چربی در مایکروفر را بگیرید.
– برای تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز، با فرد متخصص و با تجربه تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در تبریز

تعمیر مایکروفر در تبریز امداد

مایکروفر، یکی از وسایل مهم آشپزخانه است و از قطعات مختلفی در ساخت آن استفاده شده است. در هنگام تعمیر دستگاه، لازم است از بهترین قطعات استفاده شود تا مشکل مجددی برای دستگاه به وجود نیاید. اگر به دنبال تعمیر مایکروفر بوتان باکیفیت بالا هستید، با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

در انتها

بسیاری از مشکلات ایجاد شده در مایکروفر به دلیل استفاده بی؜رویه از آن است. در این مطلب به بررسی دلایل عدم روشن نشدن مایکروفر بوتان و موارد دیگر پرداخته شد.  در این مقاله با عیب یابی مایکروفر بوتان آشنا شدید اما از تعمیر خود سرانه این مایکروفر پرهیز نمایید زیرا سبب آسیب به قطعات دیگر آن خواهید شد. تعمیر مایکروفر در تبریز نیاز به تخصص بالا در این زمینه دارد. جهت تعمیر مایکروفر بوتان با نمایندگی مایکروفر بوتان در تبریز در ارتباط باشید.

اجزا به کار رفته در مایکروفر بوتان

مگنترونپنل جلوریل سینی
موج برکیس خارجیسینی
فن خنک کنندهفن همزنلامپ محفظه داخلی
کیس آشپزیکلید ها، رله ها و موتور هاموتورگردان
صفحه گرداندیودکوبل
صفحه کنترلخازن ولتاژ بالافیوز
سیم برقبرد الکترونیکیشیشه درب
ترانسمیکروسوئیچزبانه درب
زبانه دربتاچ پدسنسور حرارتی
ترانس تغذیهپشت دربالمنت کف
المنت بخارترانزیستوردرپوش و پایه ساپورتر
ترانسفورماتور ولتاژ بالادرب

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر و سولاردام | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر و سولاردام در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

تماس با ما: 04191011297