نمایندگی تلویزیون ال جی در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز

محتوای جدول

متحوای جدول تلویزیون

لیست قیمت تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز

خدمات تعمیر تلویزیونقیمت خدمات (تومان)
تعمیر بک لایت۵۰۰,۰۰۰ تا ۲,۶۰۰,۰۰۰
تعمیر برد پاور۳۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۵۰,۰۰۰
تعمیر برد تیکان۳۷۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰
تعمیر یا تعویض برد۳۰۰/۰۰۰ تا ۴۵۰/۰۰۰
تعویض یا تعمیر پنل۲۵۰/۰۰۰
تعمیر اسپیکر۱۸۰/۰۰۰
تعمیر پاور۱۸۰/۰۰۰
تعمیر برد اینورتر۲۴۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰
اتصال تلویزیون به سایر دستگاه ها۵۰/۰۰۰
هزینه ایاب ذهاب تکنسینطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر تلویزیون ال جی را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در تبریز

نصب ، سرویس و تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز

نمایندگی تلویزیون ال جی در تبریز

اگر بگوییم تلویزیون ضروری‌ترین دستگاهی است که وجود آن برای هر خانه‌ای لازم و ضروری است، اشتباه نکرده‌ایم. بسیاری از ما به شنیدن صدای تلویزیون عادت کرده‌ایم و بسیاری از لحظات تفریح و استراحت خود را به تماشای تلویزیون سپری می‌کنیم. این روز‌ها برند‌های مختلفی از این جعبه جادویی در بازار وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها، تلویزیون ال جی است. با ما همراه باشید تا برخی از مهم‌ترین اشکالات این تلویزیون را برای شما عزیزان بیان کنیم. تمامی این اشکالات و خطا‌ها، در نمایندگی تلویزیون ال جی در تبریز به راحتی قابل حل است.

رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون در نمایندگی تلویزیون ال جی در تبریز

بسیاری از افرادی که در طول روز با مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز تماس می‌گیرند، از مشکل روشن نشدن تلویزیون خود شکایت دارند. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل، ابتدا پریز و محافظ برق را بررسی نموده و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. سپس سالم بودن دکمه پاور را به خوبی بررسی نمایید. اگر با روشن شدن کلید پاور، تنها لوگوی ال جی را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده می‌کنید، نشان دهنده آن است که باید دستگاه خود را به نمایندگی تلویزیون ال جی در تبریز ببرید تا متخصصان امر، به صورت کامل و دقیق اقدام به عیب‌یابی و تعمیر آن نمایند.

تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز

برطرف کردن مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون‌های ال جی به وجود آید، روشن و خاموش شدن مداوم آن است. در این شرایط لوگو ال جی بر روی صفحه نمایش مشاهده شده و سپس تلویزیون به سرعت خاموش می‌شود. به این حالت در اصطلاح reboot گفته می‌شود. در ساختار تلویزیون قطعه‌ای به نام مین برد وجود دارد که reboot شدن تلویزیون به آن بستگی فراوانی دارد. تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز به سبب خراب بودن مین برد، به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. کارشناسان نمایندگی تلویزیون ال جی در تبریز، با استفاده از ابزار‌های پیشرفته‌ای مانند REBALL یا RESOLD می‌توانند به راحتی تعمیرات تخصصی برد را انجام دهند.

بی کیفیت بودن تصاویر در تلویزیون‌های ال جی

گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که تصاویر در حال پخش از تلویزیون ال جی، کیفیت و وضوح همیشگی را ندارند. در چنین شرایطی حتماً مسأله را از طریق متخصصان مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز پیگیری کنید. البته گاهی اوقات این موضوع به سبب سیگنال‌های ضعیفی است که تلویزیون از طریق فرستنده دریافت می‌کند. در چنین شرایطی باید سیگنال را با وضوح HD و FULL HD به تلویزیون خود بدهید تا تصاویر با کیفیت هر چه تمام‌تر پخش شوند. همچنین شما می‌توانید در قسمت تنظیمات تلویزیون خود، رنگ و وضوح تصاویر را به دلخواه خود تنظیم کنید. اگر با انجام این امور مشکل همچنان به قوت خود باقی بود، باید با کمک تکنسین‌های نمایندگی تلویزیون ال جی در تبریز، نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایید.

نمایندگی تلویزیون ال جی در تبریز

نداشتن تصویر در تلویزیون ال جی

اختلال در تصاویر تلویزیون ال جی، ممکن است به شیوه‌های مختلفی به وجود آید. یکی از متداول‌ترین آن‌ها که باعث مراجعه افراد به نمایندگی تلویزیون ال جی در تبریز می‌گردد، نداشتن هیچ نوع تصویری بر روی صفحه نمایش تلویزیون است. این موضوع ممکن است به سبب مشکلات پنل باشد. یکی از مهم‌ترین قطعاتی که بر روی هر تلویزیونی نصب بوده و وظیفه نمایش تصاویر را بر عهده دارد، پنل است. هر چند پنل یکی از گران‌ترین قطعات تلویزیون ال جی به شمار می‌رود، اما در صورت خراب شدن آن نباید نگرانی چندان زیادی به خرج دهید. متخصصان ماهر ما در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز، با دانش و تخصصی که در این زمینه دارند، نهایت تلاش خود را برای تعمیر این قطعه به کار خواهند برد. برای تعمیر تلویزیون در تبریز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه ها هستند.

تماس با ما: 04191011297