نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز

محتوای جدول

متحوای جدول تلویزیون

لیست قیمت تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز

خدمات تعمیر تلویزیونقیمت خدمات (تومان)
تعمیر بک لایت۵۰۰,۰۰۰ تا ۲,۶۰۰,۰۰۰
تعمیر برد پاور۳۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۵۰,۰۰۰
تعمیر برد تیکان۳۷۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰
تعمیر یا تعویض برد۳۰۰/۰۰۰ تا ۴۵۰/۰۰۰
تعویض یا تعمیر پنل۲۵۰/۰۰۰
تعمیر اسپیکر۱۸۰/۰۰۰
تعمیر پاور۱۸۰/۰۰۰
تعمیر برد اینورتر۲۴۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰
اتصال تلویزیون به سایر دستگاه ها۵۰/۰۰۰
هزینه ایاب ذهاب تکنسینطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر تلویزیون سامسونگ را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز

نصب ، سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز

برخی از افراد، اوقات فراغت خود را در خانه سپری می‌کنند و با استفاده از برنامه‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شود سرگرم می‌شوند. در واقع تلویزیون نقش بسیار مهمی در سرگرمی، آموزش و اطلاع ما از اوضاع و احوال جهان دارد. در چنین شرایطی هیچ چیز آزار دهنده‌تر از این نیست که تلویزیون دچار خرابی و آسیب شود. ما در ادامه مطلب، به بررسی عیب‌یابی تلویزیون سامسونگ می‌پردازیم. فراموش نکنید که رفع تمامی این اشکالات و خطا‌ها، در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز، کاملاً امکان‌پذیر است.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و رفع این اشکال در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز

یکی از اتفاقات ناخوشایندی که ممکن است در هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی رخ دهد، خاموش شدن ناگهانی آن است. در چنین شرایطی بسیاری از کاربران به سرعت نگران شده و با مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز تماس می‌گیرند. جالب است بدانید که برخی از تلویزیون‌های پیشرفته و مدرن امروزی، اگر پس از مدتی هیچ تعاملی با آن برقرار نکنید، خود به خود خاموش می‌شوند. شما می‌توانید به تنظیمات تلویزیون خود رفته و این ویژگی را غیر فعال کنید. پس از آن اگر باز هم با چنین اتفاقی مواجه شدید، بدانید که ممکن است در سیم کشی برق، پریز و یا محافظ تلویزیون شما مشکلی به وجود آمده است. اگر با رعایت این موارد باز هم شاهد خاموش شدن ناگهانی تصویر بودید، حتماً کارشناسان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز را در جریان قرار دهید.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز

مشکلات مربوط به صدا در تلویزیون سامسونگ

خوشبختانه تمامی اشکالاتی که در قسمت صدای تلویزیون سامسونگ به وجود می‌آیند، به راحتی قابل تعمیر هستند. بنابراین در صورت مشاهده چنین مشکلی، هیچ گونه نگرانی به خود راه ندهید. در ابتدا تنظیمات صدا را بررسی نموده و مطمئن شوید که همه چیز سر جای خود است. پس از آن، از کارشناسان حرفه‌ای مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز کمک بخواهید. معمولاً قطع شدن صدای تلویزیون سامسونگ، به مین برد و یا بلندگوی تلویزیون مربوط است. اگر مین برد به موقع تعمیر نشود، ممکن است به سایر قسمت‌های داخلی تلویزیون نیز آسیب برساند. بنابراین در اولین فرصت، با نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز تماس گرفته و نسبت به حل این مشکل اقدام نمایید.

سیاه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ

یکی از اشکالات اساسی که در برخی از مدل‌های تلویزیون سامسونگ به وجود می‌آید، سیاه شدن صفحه اصلی تلویزیون است. در چنین شرایطی ممکن است بخشی از تصویر و یا تمامی قسمت‌های آن را به رنگ سیاه مشاهده کنید. حل چنین مشکلی تنها از عهده تکنسین‌های مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز بر می‌آید؛ بنابراین برای تماس با آن‌ها هیچ تردیدی به خود راه ندهید. از جمله مهم‌ترین پارامتر‌هایی که موجب سیاه شدن تصویر در تلویزیون سامسونگ می‌شوند، شامل سوختن پیکسل‌ها، آسیب دیدن بک لایت و از کار افتادن پنل تلویزیون است. تمامی این موارد باید به صورت تخصصی از سوی کارشناسان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز مورد بررسی قرار گیرد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تبریز

به وجود آمدن یک هاله تاریک در صفحه نمایش تلویزیون

برخی از مدل‌های تلویزیون سامسونگ، زمانی که یکی از لامپ‌های بک لایت دچار سوختگی می‌شود، همچنان به کار خود ادامه می‌دهند. در این گونه مواقع شما می‌توانید تصاویر را بر روی صفحه نمایش تلویزیون خود مشاهده کنید، اما در بخش‌هایی از صفحه ممکن است با هاله‌ای تاریک مواجه شوید. بسیاری از کسانی که با مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز تماس می‌گیرند، از این موضوع به عنوان سایه انداختن یاد می‌کنند. فراموش نکنید که مشکل هاله تاریک، باید به سرعت توسط کارشناسان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز بررسی و رفع گردد. در غیر این صورت، خرابی به تمامی قسمت‌های بک لایت گسترش پیدا کرده و این مشکل را جدی‌تر خواهد نمود. برای تعمیر تلویزیون در تبریز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه ها هستند.

تماس با ما: 04191011297