تعمیر تلویزیون در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز

محتوای جدول

متحوای جدول تلویزیون

لیست قیمت تعمیر تلویزیون در تبریز

خدمات تعمیر تلویزیونقیمت خدمات (تومان)
تعمیر بک لایت۵۰۰,۰۰۰ تا ۲,۶۰۰,۰۰۰
تعمیر برد پاور۳۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۵۰,۰۰۰
تعمیر برد تیکان۳۷۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰
تعمیر یا تعویض برد۳۰۰/۰۰۰ تا ۴۵۰/۰۰۰
تعویض یا تعمیر پنل۲۵۰/۰۰۰
تعمیر اسپیکر۱۸۰/۰۰۰
تعمیر پاور۱۸۰/۰۰۰
تعمیر برد اینورتر۲۴۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰
اتصال تلویزیون به سایر دستگاه ها۵۰/۰۰۰
هزینه ایاب ذهاب تکنسینطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر تلویزیون را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تبریز

نصب ، سرویس و تعمیر تلویزیون در تبریز

تعمیر تلویزیون در تبریز

بسیاری از ما انسان‌ها، تلویزیون را به عنوان اصلی‌ترین وسیله سرگرمی می‌شناسیم و اوقات فراغت و استراحت خود را به تماشای آن می‌گذرانیم. هیچ چیز لذت بخش‌تر از این نیست که به همراه خانواده و یا دوستان خود، به تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود بنشینیم. اما حتی برای قدرتمندترین دستگاه‌های تلویزیون نیز ممکن است مشکلاتی به وجود آید. خوشبختانه رفع تمامی این اشکالات، در نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز امکان‌پذیر است. ما در ادامه مطلب، به برخی از متداول‌ترین نوع این مشکلات، اشاره کوتاهی می‌نماییم.

تعمیر تلوزیون در تبریز

تعمیر تلویزیون در تبریز به سبب ایجاد بی‌نظمی در رنگ‌های آن

یکی از مواهبی که تلویزیون‌های جدید با خود به همراه آورده‌اند این است که می‌توانیم از طریق آن‌ها، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را با وضوح و دقت بالایی مشاهده کنیم. اما در برخی از مواقع ممکن است احساس کنید که رنگ‌های تلویزیون به هم ریخته و با همدیگر ترکیب شده‌اند. اصلی‌ترین علت بروز چنین مشکلی، خراب شدن پنل است؛ البته به وجود آمدن مشکلاتی در بک لایت تلویزیون نیز می‌تواند به هم ریختگی رنگ‌ها را به وجود آورد. علاوه بر این موارد، کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز عقیده دارند که سوختگی پیکسل و یا گیر کردن آن‌ها، باعث بر هم خوردن نظم رنگ‌ها در تلویزیون می‌شوند. بررسی تمامی این موارد، در حیطه تخصص و مهارت کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز است.

مشکلاتی پیرامون پیکسل سوخته در تلویزیون

اگر شما نیز بر روی صفحه تلویزیون خود، نقطه‌های سیاه مشاهده می‌کنید، نشان دهنده آن است که یک یا چند پیکسل تلویزیون سوخته است. در شرایطی که ترانزیستور نتواند برق مورد نیاز پیکسل را تأمین نماید، آن پیکسل دچار سوختگی شده و ممکن است هرگز روشن نشود. این موضوع به سبب برخی از آسیب‌های فیزیکی به تلویزیون به وجود می‌آیند. البته نوع دیگری از این مشکل نیز وجود دارد که پیکسل گیر کرده و برای همیشه روشن مانده است. روشن ماندن پیکسل نیز با خطوط رنگی سبز، آبی، سفید و قرمز مشاهده می‌شود.
شایان ذکر است که پیکسل‌های سوخته را نمی‌توان تعمیر نمود؛ تنها کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد، تعویض پنل تلویزیون است. انجام این کار، در حیطه تخصصی کارشناسان و تکنسین‌های مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز قرار دارد.

مشاهده هاله سفید یا نورانی در تلویزیون

گاهی اوقات تلویزیون خود را روشن می‌کنید تا برنامه‌های مورد علاقه خود را مشاهده نمایید. اما متوجه می‌شوید که بر روی صفحه تلویزیون شما، نقاط سفید و نورانی ظاهر شده است. اصلی‌ترین علت بروز چنین مسأله‌ای، به وجود آمدن آسیب در قسمت بک لایت تلویزیون است. به خصوص تلویزیون‌های برند ال جی، ممکن است بیش از سایر تلویزیون‌ها به این مشکل دچار شوند. معمولاً اگر در طول روز تلویزیون خود را برای مدت طولانی روشن بگذارید، این اتفاق رخ می‌دهد؛ چرا که چسب منشور‌های پخش‌کننده نور در بک لایت بیش از حد گرم شده و از جای خود کنده می‌شود. این موضوع، روند پخش نور به صورت یکنواخت را تحت تأثیر قرار داده و آن را در یک نقطه متمرکز می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تعمیر تلویزیون در تبریز و رفع چنین مشکلی، از تکنسین‌های ماهر و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

تلویزیون صدا دارد، اما هیچ تصویری از آن مشاهده نمی‌شود

یکی از تجربیات ناخوشایند برخی از ما در هنگام تماشای تلویزیون این است که آن را روشن کرده و متوجه می‌شویم که صدای برنامه‌ها پخش می‌شود، اما هیچ تصویری بر روی صفحه نمایش وجود ندارد. معمولاً مشکلاتی که برای بک لایت تلویزیون به وجود می‌آیند، اصلی‌ترین علت بروز چنین مشکلی هستند. شما می‌توانید در هنگامی که چراغ پاور روشن است، با استفاده از چراغ قوه، بر روی صفحه نور بتابانید. اگر در این لحظه هیچ تصویر کمرنگی بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نکردید، بدانید که برد مدار در قسمت پنل خراب شده است. این برد باید در نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز، تعویض شود. در صورتی که تصویر کمرنگی مشاهده نمودید، بدانید که مشکل از بک لایت تلویزیون است و باید در اولین فرصت، نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام نمایید.

نمایندگی تلوزیون در تبریز

تعمیر تلویزیون در تبریز به سبب مشکل روشن و خاموش شدن

یکی از مشکلات آزار دهنده این که برای برخی از تلویزیون‌های برند سامسونگ، ال جی، سونی و بسیاری دیگر از برند‌ها به وجود می‌آید، روشن و خاموش شدن مداوم تلویزیون است. هرگز چنین مشکلی را پشت گوش نیندازید و در اولین فرصت ممکن، با مرکز تعمیر تلویزیون در تبریز تماس بگیرید. البته فراموش نکنید که به وجود آمدن چنین مشکلی، گاهی اوقات به نوسانات برق ساختمان مربوط است. بنابراین در قدم‌های اول، برق ساختمان، پریز و دو شاخه تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید. اگر اشکال را در این قسمت‌ها پیدا نکردید، بدانید که برای میت برد یا برد پاور دستگاه شما مشکلی به وجود آمده است. خوشبختانه تعمیر و یا تعویض این قطعات، کار چندان سختی نیست. کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز، به شما در رفع این اشکال کمک خواهند نمود.

چرا تلویزیون تصویر دارد ولی صدا ندارد؟

اگر بخواهیم به یکی از مشکلات متداول تلویزیون اشاره کنیم، باید از قطع شدن صدای آن نام ببریم. این موضوع در بسیاری از مواقع به تنظیمات تلویزیون مربوط است. بنابراین قبل از این که با تکنسین‌های نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز تماس بگیرید، از دقیق بودن تنظیمات تلویزیون خود مطمئن شوید. در برخی از مواقع، ممکن است مشکلاتی برای کابل‌های صدا و یا بلندگو‌های تلویزیون به وجود آمده باشد. خوشبختانه تعمیر و یا تعویض این قطعات، نیاز به زمان چندان زیادی ندارد و با کمترین هزینه انجام می‌شود.

سخن پایانی

ما با ارائه این مقاله تلاش کردیم شما را با برخی از متداول‌ترین مشکلات تلویزیون آشنا کنیم. فراموش نکنید که با مشاهده هر خطا و اشکالی در سیستم تلویزیون خود، آن را به مراکز معتبر تعمیر تلویزیون ببرید و به صورت خودسرانه کاری انجام ندهید. یکی از بهترین مراکز در این زمینه، نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز است. کارشناسان و متخصصان این مرکز، با دانش و تجربه خویش، به شما کمک می‌کنند تا تمامی اشکالات تلویزیون خود را برطرف نموده و دوباره برنامه‌های مورد علاقه خود را از طریق آن دنبال کنید.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Call Now Buttonتماس با ما: 04191011297