تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی بکو را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

در جوامع امروزی لباسشویی ها دارای کاربرد های فراوانی می باشند. بدون استفاده از این دستگاه ها، کار های مربوط به خانه ها و آشپزخانه در مدت زمان طولانی تر و با زحمت بیشتری صورت می گیرد. به همین دلیل امروزه در هر خانه حداقل یک عدد ماشین لباسشیی وجود دارد و کاربران از استفاده از ماشین لباسشویی بسیار استقبال می کنند. لباسشویی بکو یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در فروشگاه های فروش لوازم خانگی می باشند اما این لباسشویی نیز همانند دیگر ماشین لباسشویی ها از نقص و خرابی مستثنی نیست و ممکن است در برخی مواقع دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران از متخصصان و کارشناسان برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرند. تعمیرات لباسشویی بکو در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله لباسشویی کمک می کند. تعمیر لباسشویی بکو در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

نمایندگی لباسشویی بکو در تبریز

خرابی ها و نقص های لباسشویی بکو

همان طور که در متن مقدمه نیز بیان شد این امکان وجود دارد که ایراد ها یا نقص هایی در لباسشویی بکو به وجود آید. به طور کلی ایراد های به وجود آمده در ماشین های لباسشویی به دو دسته ی تخصصی و غیر تخصصی تقسیم می شوند. ایراد های غیر تخصصی را افراد مبتدی و عادی نیز می توانند بر طرف کنند به عبارتی کاربران خودشان نیز قادر هستند این عیوب را بر طرف کنند، اما برای بر طرف کردن ایراد های تخصصی، کاربران ملزم هستند از کارشناسان و متخصصان با تجربه کمک بگیرند. تعمیر لباسشویی بکو در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله لباسشویی بکو کمک می کنند. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی بکو در تبریز در صورت بروز ارور و کد خطا E1

به طور معمول این ارور و کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شوند که ایراد و نقصی در ترمیستور دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می شود برای رفع این ارور ترمیستور و اتصالات آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود ایراد و نقص در آن، آن را تعمیر یا تعویض کنید. شما می توانید برای تعمیر لباسشویی خود از تعمیر لباسشویی بکو در تبریز کمک بگیرید. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

مرکز تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

برای تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز با شماره ی 04191011297 تماس حاصل فرمایید.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی بکو در تبریز در صورت بروز ارور و کد خطا E2

این ارور بیانگر و نشانگر این موضوع می باشد که ایراد و نقصی در هیتر دستگاه وجود دارد. بنابراین پیشنهاد می شود برای رفع این ارور هیتر دستگاه و اتصالات آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده ایراد و نقص در آن، آن ها را تعمیر و تعویض کنید. کاربران می توانند برای تعمیر لباسشویی خود از تعمیر لباسشویی بکو در تبریز کمک بگیرند. از آنجایی که این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد، کاربران می توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به این نمایندگی بسپارند.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی بکو در تبریز در صورت بروز ارور و کد خطا E3

به طور معمول این ارور و کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شوند که ایراد و نقصی در هیتر و المنت گرماده دستگاه وجود داشته باشد. برای رفع این ارور و کد خطا لازم است المنت و هیتر را با دقت چک کرده و در صورت وجود ایراد و نقص در آن ها، آن ها را تعمیر یا تعویض کنید. همچنین پیشنهاد می شود برد الکترونیکی دستگاه را نیز بررسی کنید زیرا در صورتی که آسیبی در آن وجود داشته باشد نیز، این این ارور به وجود می آید. شما می توانید برای تعمیر لباسشویی خود از تعمیر لباسشویی بکو در تبریز کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی بکو در صورت بروز ارور و کد خطا E5

این ارور و کد خطا بیانگر و نشانگر این موضوع می باشد که ایراد و مشکلی در تخلیه آب لباسشویی وجود دارد. ممکن است ایراد و نقصی در پمپ تخلیه آب وجود داشته باشد بنابراین لازم است این قطعه را با دقت مورد بررسی قرار دهید. همچنین لازم است شلنگ تخلیه و برد الکترونیکی دستگاه را نیز با دقت مورد بررسی قرار دهید زیرا در صورتی که ایرادی در این قطعات وجود داشته باشد نیز، این ارور نمایان می شود. شما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از تعمیر لباسشویی بکو در تبریز کمک بگیرید. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

تعمیر لباسشویی بکو در صورت بروز ارور و کد خطا E7

به طور معمول این ارور و کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود که هنگامی که می خواهید کار را با ماشین لباسشویی شروع کنید، دستگاه آب داخل دیگ ماشین لباسشویی را تخلیه کند. این مشکل ممکن ست به دلایل و علت های متغیری به وجود آید بنابراین لازم است برای رفع این ارور از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرید زیرا به طور معمول این قبیل ایراد ها و نقص ها بسیار تخصصی می باشد. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی بکو در تبریز کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در تبریز

بکو، یکی از برند‌های شناخته شده کشور ترکیه است که لوازم مختلف منزل را با کیفیت بالا تولید می‌کند و به سرتاسر جهان صادر می‌نماید. لباسشویی، یکی از تولیدات پرطرفدار بکو است که در بازار‌های کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد. تعمیر این دستگاه‌ها، کاری بسیار تخصصی است و باید توسط تعمیرکار متخصص و مجرب انجام شود. اگر ساکن شهر تبریز هستید و به دنبال تعمیر لباسشویی بکو در تبریز می‌گردید، کافیست با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید. برای حضور فوری تکنسین در محل، با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات لباسشویی بکو در تبریز

ایرادات مختلف لباسشویی بکو

نکته حائز اهمیت در هنگام ایراد در ماشین لباسشویی، توضیح درست ایراد دستگاه در تماس با تعمیرکار تعمیر لباسشویی بکو در تبریز است. این امر شما را مطمئن خواهد کرد که تعمیرکار در مراجعه اول قطعه مورد نیاز شما را به همراه خواهد داشت و کار تعمیر آن را انجام خواهد داد. برای این منظور کافیست بگویید ایراد در کدام مرحله از کار دستگاه است. مثلاً اگر عنوان کنید که مشکل آبگیری در دستگاه وجود دارد، تکنسین احتمال خرابی شیر برقی، هیدروستات و انسداد ورودی آب را در نظر خواهد گرفت. نشت آب می‌تواند به دلیل شل شدن اتصالات، مشکل در دیگ ماشین لباسشویی و یا ایراد در هیدروستات و بالا رفتن بیش از حد سطح آب باشد. ایراد در تخلیه آب و نیاز به تعمیر لباسشویی بکو در تبریز، عمدتاً به دلیل مشکل در سیستم تخلیه شامل فیلتر و پمپ تخلیه لباسشویی بکو است. تشخیص این موارد به کمک تکنسین متخصص و مجرب به سادگی انجام‌پذیر است.

تعمیر لباسشویی بکو در تبریز امداد

تعمیر لباسشویی بکو در تبریز امداد به کمک افراد متخصص و قطعات فابریک یدک دستگاه شما انجام خواهد شد. تمام خدمات در محل ارائه می‌شوند و قیمت و تکنسین دستگاه تلاش می‌کند تا قطعات دستگاه شما به جای تعویض تعمیر شوند تا هزینه‌های تعمیر لباسشویی بکو در تبریز، کاهش پیدا کند. برای دسترسی به این خدمات با شماره‌های بالای صفحه تماس بگیرید.

مرکز نماینگی تعمیر لباسشویی بکو در تبریز

جمع بندی

همان طور که در متن بالا ذکر شد لباسشویی ها جز مهم ترین و پرکاربرد ترین و مهم ترین وسایل در خانه ها و آشپزخانه ها می باشند و کاربران می توانند با استفاده از این وسایل کار های مرتبط با شستشوی لباس را در کمترین زمان ممکن و به ساده ترین روش انجام دهند. لباسشویی بکو دارای کیفیت بالایی می باشد اما این لباسشویی نیز همانند دیگر ماشین لباسشویی ها ممکن است در برخی مواقع و به دلایل نا مشخص دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. تعمیرات لباسشویی بکو در تبریز به کاربران در تعمیر لباسشویی در تبریز یاری می رساند. تعمیر لباسشویی بکو در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

برنامه شست و شوی لباسشویی بکو



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی بکو در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی بکو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی بکو در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

چفت قفل درب را برای آسیب دیدگی بررسی کنید. بررسی کنید که آیا شکستگی یا گیر کردن در قفل یا قفل ماشین لباسشویی شما وجود دارد یا خیر.

در برخی از مدل‌های ماشین‌های لباسشویی، زمانی که بارگذاری بیش از ظرفیت است، ممکن است دستگاه برای ایمنی از کار بیفتد.

گرفتگی یا خرابی موتور پمپ یکی از خرابی هایی است که معمولاً زمانی رخ می دهد که مواد خارجی در جیب بلوک لباسشویی شما فراموش یا نادیده گرفته شود یا موتور پمپ خراب شود.

پمپ آب؛ سوراخ ها ممکن است در نتیجه انسداد پمپ آب، سوراخ شدن ناشی از سایش در طول زمان، یا ساییدگی و پارگی توسط مواد خارجی ایجاد شوند. در این صورت ممکن است باعث نشت آب در ماشین لباسشویی شما شود. ممکن است برای ماشین لباسشویی شما مفید باشد که پمپ ماشین لباسشویی خود را به طور مرتب چک کنید.

شلنگ ورودی آب را از نظر پیچ خوردگی یا گرفتگی بررسی کنید. گاهی اوقات، ممکن است در شیلنگ هایی که ورودی آب را فراهم می کنند، پیچ خوردگی وجود داشته باشد که ممکن است از ورود آب به دستگاه شما جلوگیری کند.

هنگام قرار دادن لباس های شسته شده در درام، مراقب باشید که به طور مساوی توزیع شوند. توزیع نامناسب لباس‌های شسته شده باعث ایجاد عدم تعادل بار در درام می‌شود که می‌تواند به مشکل حرکت ماشین لباسشویی تبدیل شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297