تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز

تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی بلومبرگ را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز

تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز

لباسشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در خانه ها و آشپزخانه ها می باشد. کاربران می توانند با استفاده از این وسایل، شستشوی لباس های خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین زحمت انجام دهند.

لباسشویی بلومبرگ یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در بازار های فروش لوازم خانگی می باشد. با این که این وسیله دارای کیفیت بالایی می باشد اما ممکن است در برخی مواقع به دلایل مختلفی دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز کمک بگیرند. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

نمایندگی لباسشویی بلومبرگ در تبریز

خرابی ها و نقص های لباسشویی بلومبرگ

همان طور که بیان شد این امکان وجود دارد که ایراد و نقصی در لباسشویی بلومبرگ به وجود آید. در صورتی که مشکل به وجود آمده جزیی باشد کاربران قادر هستند خودشان نیز این مشکل را بر طرف کنند اما اگر مشکل تخصصی باشد لازم است از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کنند.

تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی بلومبرگ در تبریز در صورت بروز ارور ۰۱

این ارور به طور معمول زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود که ایراد و نقصی در ورود آب به دستگاه وجود داشته باشد. ممکن است شلنگ ورودی آب تا خورده یا پیچ خورده باشد‌ همچنین ممکن است مشکل یا نقصی در فیلتر ورودی آب وجود داشته باشد. بنابراین لازم است برای رفع این ایراد، این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهید. تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانه خود از جمله لباسشویی کمک می کند.

تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز

برای تعمیر لباسشویی بهی در تبریز با شماره ی 04191011297 تماس حاصل فرمایید.

تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی بلومبرگ در تبریز در صورت بروز ارور ۰۲

این ارور و کد خطا زمانی نمایش داده می شود که مشکلی در تخلیه آب وجود داشته باشد و آب لباسشویی به خوبی تخلیه نشود برای رفع این ایراد لازم است پمپ تخلیه دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار دهید. همچنین پیشنهاد می شود برد الکترونیکی دستگاه را نیز با دقت مورد بررسی قرار دهید تا ایراد یا نقصی در آن وجود نداشته باشد. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز کمک بگیرید‌. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

مرکز تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز

تعمیر لوازم منزل برند‌های بزرگ خارجی، با توجه به کمبود قطعات این دستگاه‌ها در کشورمان، تبدیل به یک موضوع پیچیده شده است. برای این منظور، می‌توانید با مراکز تعمیر لوازم منزل معتبر تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، یکی از این مراکز است که امکان تعمیر دستگاه‌های مختلف را با استفاده از قطعات فابریک یدک و به کمک افراد متخصص و مجرب دارد. در این صفحه به صورت اختصاصی نکاتی را در خصوص تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز خواهیم خواند. در صورت نیاز به حضور فوری تکنسین برای تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در تبریز

نگهداری از ماشین لباسشویی بلومبرگ

لباسشویی بلومبرگ، یکی از باکیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار کشورمان است. هر چند کیفیت بالا تضمینی برای سالم ماندن همیشگی دستگاه نیست، اما رعایت برخی نکات ساده می‌تواند طول عمر این دستگاه‌ها را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. در ادامه به معرفی برخی از این نکات پرداخته‌ایم.

سعی کنید از محافظ جریان برق استفاده کنید تا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی شما در نوسانات برق دچار ایراد نشود. دیگر مشکلی که مشتریان را مجبور به تماس با تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز می‌کند، ایراد در دیگ این دستگاه‌ها و یاتاقان‌ها و بلبرینگ دیگ به دلیل سنگین شدن بیش از حد آن هاست. مشکل دیگر نشت آب است که عمدتاً به دلیل نصب نادرست یا باز شدن اتصالات ماشین لباسشویی رخ می‌دهد. مشکل در پمپ تخلیه و باقی ماندن آب در دستگاه و همین طور کثیف شسته شدن لباس‌ها به دلیل بسته بودن مسیر فیلتر تخلیه، از دیگر دلایلی است که نیاز به تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز را ایجاد می‌کند.

تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز امداد

تبریز امداد مفتخر است که بیش از یک دهه به ارائه خدمات به همشهریان گرامی از طریق تکنسین‌های متخصص و مجرب پرداخته است. تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز، از طریق تماس با این مجموعه در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای شما امکان‌پذیر است. برای این منظور کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز

جمع بندی

همان طور که در متن بالا بیان شد در جوامع امروزی لباسشویی ها دارای کاربرد های بسیاری می باشند و بدون استفاده از این وسایل شستشوی لباس ها به امری سخت و طاقت فرسا تبدیل می شد. لباسشویی بلومبرگ نیز دارای کیفیت بالایی می باشد اما این امکان وجود دارد که در برخی مواقع ایراد ها و نقص هایی در آن به وجود آید که در این صورت لازم است کاربران اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند‌‌. تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز به کاربران در تعمیر لباسشویی در تبریز کمک می کند. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

برنامه شست و شوی لباسشویی بلومبرگ



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی بلومبرگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

ممکن است مواد شوینده دستی به دستگاه اضافه شده باشد. مواد شوینده با اجازه دادن آب به داخل دستگاه و سپس تخلیه چندین بار از دستگاه خارج می شود. در شوینده های تولید شده برای ماشین های اتوماتیک استفاده می شود.

اگر دستگاه شما به اندازه کافی مواد شوینده مصرف نمی کند، ممکن است فشار آب کم باشد. فشار آب باید حداقل 1 بار باشد. با باز کردن آبنما و افزایش فشار آب می توان مشکل را حل کرد.

گاهی ممکن است درب کشوی مواد شوینده بسته باشد. فلپ کشوی مواد شوینده بررسی شده است. مشکل با اصلاح شیر حل می شود. اگر شیرهای ورودی آب ممکن است معیوب باشند. شیرهای ورودی آب چک می شوند. در صورت معیوب بودن با نمونه جدید جایگزین می شود.

مقاومت ممکن است از جای خود خارج شده و به درام ساییده شود.هیتر بررسی می شود و در صورت جابجایی آن تعویض می شود.

کمک فنرها ممکن است معیوب باشند. ضربه گیرها بررسی می شوند. اگر معیوب باشد در مرکز تعمیر لباسشویی بلومبرگ در تبریز تعویض می شود.

بررسی شیلنگ تخلیه؛ ممکن است شلنگ تخلیه شما به مرور زمان خواص خود را از دست داده باشد. به همین دلیل ممکن است پارگی و ساییدگی ایجاد شده باشد، به همین دلیل ممکن است در زیر یا پشت ماشین لباسشویی خود با گودال هایی مواجه شوید.

اگر ماشین لباسشویی شما به مکان جدید یا دیگری منتقل شده است، مطمئن شوید که میله های حمل و نقل برداشته شده است. میله های حمل و نقل می توانند دستگاه شما را از تعادل خارج کرده و باعث حرکت آن شوند.

مشکلاتی مانند بارگیری بیش از حد لباس های شسته شده یا تراز نبودن دستگاه ممکن است باعث ایجاد صدای مالش در دستگاه شما شود.

گرفتگی در پمپ ماشین لباسشویی مسبب این مشکل است. قسمت پمپ را که معمولاً در پایین دستگاه شما قرار دارد باز کنید، بررسی کنید که آیا مواد خارجی داخل آن وجود دارد و فیلتر را با آب بشویید. علاوه بر این، در صورت مشاهده تجمع آب در داخل دستگاه، می توانید آب را از همان محل تخلیه کنید. قبل از انجام این کار، دستگاه خود را از برق بکشید و صبر کنید تا آب داخل آن خنک شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297