تعمیر لباسشویی کندی در تبریز

تعمیر لباسشویی کندی در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی کندی را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی کندی در تبریز

تعمیر لباسشویی کندی در تبریز

لباسشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در خانه ها و آشپزخانه ها می باشد. کاربران می توانند با استفاده از این وسایل، شستشوی لباس های خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین زحمت انجام دهند. بدون استفاده از این وسیله کار های مربوط به خانه و مخصوصا کار های مربوط به شستشو بسیار سخت و با زحمت زیادی انجام می شدند. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای خانه خود لباسشویی تهیه نمایند.

لباسشویی کندی یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در بازار های فروش لوازم خانگی می باشد. با این که این وسیله دارای کیفیت بالایی می باشد اما ممکن است در برخی مواقع به دلایل مختلفی دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی کندی در تبریز کمک بگیرند. نمایندگی لباسشویی کندی در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

نمایندگی لباسشویی کندی در تبریز

خرابی ها و نقص های لباسشویی کندی

همان طور که بیان شد این امکان وجود دارد که ایراد ها و نقص هایی در لباسشویی کندی به وجود آید. در برخی مواقع مشاهده می کنید که نقص های به وجود آمده در دستگاهتان بسیار جزئی هستند؛ در این صورت می توانید خودتان نیز این ایراد ها را بر طرف کنید. اما اگر متوجه شدید دستگاهتان دچار ایراد ها و مشکلات تخصصی شده است؛ لازم است از متخصصان و کارشناسان خبره و با تجربه ای کمک بگیرید. پیشنهاد می شود برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر  لباسشویی کندی در تبریز کمک بگیرید. این نمایندگی دارای کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی کندی در تبریز در صورت خارج نشدن آب از دستگاه

 یکی از ایراد ها و نقص های رایجی که ممکن است در لباسشویی کندی به وجود آید؛ خارج نشدن آب از دستگاه می باشد. به طور معمول این ایراد و نقص زمانی به وجود می‌آید که لوله خروجی دستگاه دچار انسداد شده یا بسته شده باشد. همچنین ممکن است مانعی در برابر خروج آب وجود داشته باشد. بنابراین برای رفع این ایراد لازم است این لوله را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود ایراد آن را بر طرف کند. همچنین این امکان وجود دارد که ایراد و نقصی در پمپ تخلیه دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌ شود این پمپ را با دقت بررسی کرده و در صورت وجود نقص، آن را تعمیر یا تعویض کنید. تعمیر لباسشویی کندی در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود ازجمله لباسشویی کمک می کند.

تعمیر لباسشویی کندی در تبریز

تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی کندی در تبریز در صورت روشن نشدن دستگاه

 یکی از ایراد ها و نقص هایی که ممکن است در لباسشویی کندی به وجود آید روشن نشدن دستگاه می باشد به طور معمول زمانی که با این ایراد مواجه شدید لازم است برق ورودی دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار دهید.  همچنین پیشنهاد می شود و لازم است کابل برق ورودی و پریز آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود نقص و ایراد، آنها را تعمیر و یا تعویض کنید شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرید. تعمیر لباسشویی کندی در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله ماشین لباسشویی کمک می کند‌.

تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی کندی در تبریز در صورت بسته نشدن درب دستگاه

 یکی از ایراد های رایجی که ممکن است در لباسشویی کندی به وجود آید؛ بسته نشدن درب دستگاه می باشد در هنگام مواجه شدن با این مشکل پیشنهاد می‌ شود زبانه درب و میکروسوئیچ درب را با دقت مورد بررسی قرار دهید. زیرا در صورت وجود ایراد در این دو قطعه این مشکل به وجود می‌ آید. همچنین ممکن است ایراد و نقصی در شلنگ دور درب دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین شلنگ را نیز با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود ایراد آن را تعمیر کنید. تعمیر لباسشویی کندی در تبریز به کاربران در تعمیر دستگاه خود کمک می کند.

مرکز تعمیر لباسشویی کندی در تبریز

تعمیر لباسشویی کندی در صورت ایراد در آبگیری دستگاه

 یکی از ایراد ها و نقص هایی که ممکن است در لباسشویی کندی به وجود آید، ایراد در آبگیری دستگاه می باشد. به طور معمول این ایراد و نقص زمانی به وجود می‌ آید که نقصی در شلنگ ورودی آب دستگاه وجود داشته باشد. همچنین ممکن است در شیر برقی دستگاه ایراد ها و نقص هایی وجود داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌ شود. این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود نقص و ایراد جدید در آن ها، آن ها را تعمیر یا تعویض کنید‌. شما می توانید از تعمیر لباسشویی کندی در تبریز جهت تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی کندی در تبریز در صورت ایجاد صداهای بلند توسط دستگاه

 یکی از نقص های رایجی که ممکن است در لباسشویی کندی به وجود آید، ایجاد صدا های بلند توسط دستگاه می باشد. به طور معمول این صدا در زمان شروع کار ماشین لباسشویی به وجود می‌ آید. یکی از ایراد هایی که ممکن است سبب به وجود آمدن صدای بلند توسط دستگاه شود، ایراد در بلبرینگ دستگاه می باشد. بنابراین لازم است این قطعه را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود نقص و ایراد در آن، آن را تعمیر کنید. همچنین ممکن است به علت تراز نبودن سطح دستگاه صدا های بلند از دستگاه شنیده شود. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی کندی در تبریز کمک بگیرید‌. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در تبریز

اگر در پی راهکاری مطمئن برای تعمیر لوازم منزل خود از جمله لباسشویی کندی هستید، می‌توانید این کار را به کمک تبریز امداد انجام دهید. در این مجموعه تعمیر دستگاه‌های برند کندی از جمله لباسشویی این برند، با بهترین کیفیت، توسط قطعات فابریک یدک و تعمیرکاران متخصص انجام می‌شود. برای تعمیر لباسشویی کندی در تبریز توسط تکنسین متخصص دستگاه و در محل خودتان با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید. در ادامه به معرفی ارور‌های مختلف لباسشویی کندی خواهیم پرداخت.

مرکز تعمیرات لباسشویی کندی در تبریز

برای تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز با شماره ی 04191011297 تماس حاصل فرمایید.

ارور‌های لباسشویی کندی

در این قسمت قصد داریم به بررسی معنای ایراد‌های پرتکراری که سبب تماس با تعمیر لباسشویی کندی در تبریز برای تعمیر این دستگاه‌ها می‌شود، بپردازیم.

ارور E۰: این خطا به معنای مشکل در ماژول کنترل لباسشویی شماست.

ارور E۱: مشکل در قفل درب یا باز بودن درب دستگاه سبب بروز این خطا می‌شود.

ارور E۲: این خطا حاکی از مشکل در ورود آب به دستگاه است. شلنگ ورودی آب، فیلتر ورودی دستگاه، سوئیچ فشار و سیم‌کشی‌های مربوط به آن را چک کنید. اگر نتوانستید مشکل دستگاه را رفع کنید، برای تعمیر لباسشویی کندی در تبریز با شماره بالای صفحه تماس بگیرید.

ارور E۳: ایراد در قطعات سیستم تخلیه لباسشویی کندی، انسداد و گرفتگی فیلتر، شلنگ تخلیه آب، پمپ تخلیه، سیم برق لباسشویی، سوئیچ فشار و سیم‌کشی‌های مربوط به آن سبب بروز این خطا شده است.

ارور E۴: احتمال نشتی آب در دستگاه وجود دارد. سوئیچ فشار، شلنگ‌های ورودی و خروجی و سوپاپ ورودی دستگاه را بررسی کنید.

ارور E۵: لباسشویی کندی از هیتر‌ها و المنتهای مختلف برای گرم کردن آب استفاده می‌کند. در سیستم گرمایش آب مشکلی به وجود آمده است.

تعمیر لباسشویی کندی در تبریز امداد

اگر قصد تعمیر لباسشویی کندی در تبریز را دارید، می‌توانید با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید تا این کار با بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و توسط بهترین تعمیرکاران برند کندی انجام گیرد.

مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در تبریز

جمع بندی

همان طور که در متن بالا بیان شد در جوامع امروزی لباسشویی ها دارای کاربرد های بسیاری می باشند و بدون استفاده از این وسایل شستشوی لباس ها به امری سخت و طاقت فرسا تبدیل می شد. با استفاده از ماشین لباسشویی ها لازم نیست کاربران زمان زیادی را صرف شستشوی لباس ها و پارچه ها کنند و در نتیجه در وقت و زمان آن ها بسیار صرفه جویی می شود. لباسشویی کندی نیز دارای کیفیت بالایی می باشد اما این امکان وجود دارد که در برخی مواقع ایراد ها و نقص هایی در آن به وجود آید که در این صورت لازم است کاربران اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند‌‌. تعمیر لباسشویی کندی در تبریز به کاربران در تعمیر لباسشویی در تبریز  کمک می کند. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد که کاربران و دارندگان می توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به این نمایندگی بسپارند.

برنامه شست و شوی لباسشویی کندی



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی کندی در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی کندی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی کندی در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

ممکن است به دلیل استفاده از برنامه شستشوی حرارت بالا یا مقدار زیادی مواد شوینده باشد. از برنامه شستشوی لطیفتر و مقدار کمتر مواد شوینده استفاده کنید.

این ارور ممکن است به مشکلات مرتبط با سیستم تخلیه آب اشاره داشته باشد. لوله تخلیه را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ مانعی وجود ندارد. اگر مشکل ادامه دارد، تیم تخصصی تعمیر لباسشویی کندی در تبریز تماس بگیرید.

فیلترها و ورودی های آب را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که تمیز و بدون مشکل هستند. همچنین مطمئن شوید که شیر آب به مقدار کافی باز است.

این ممکن است به دلیل عدم توازن بار در داخل ماشین یا مشکلات در بلبرینگ ها باشد. مطمئن شوید که لباس ها به تعادل قرار گرفته اند و اگر مشکل ادامه دارد، از تیم تعمیر لباسشویی کندی در تبریز مشاوره بگیرید.

این ممکن است به دلیل بار غیرمتوازن، مشکل در شکلک های ماشین یا موتور باشد. لباس ها را به طور متساوی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که هیچ شیء غیرعادی درون ماشین نیست.

این ممکن است به دلیل شیر آب خراب باشد. شیر آب را چک کرده و در صورت لزوم در مرکز تعمیر لباسشویی کندی در تبریز تعمیر یا تعویض کنید.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297