تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی زیرووات را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

لباسشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در خانه ها و آشپزخانه ها می باشد. کاربران می توانند با استفاده از این وسایل، شستشوی لباس های خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین زحمت انجام دهند. بدون استفاده از این وسیله کار های مربوط به خانه و مخصوصا کار های مربوط به شستشو بسیار سخت و با زحمت زیادی انجام می شدند. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای خانه خود لباسشویی تهیه نمایند.

لباسشویی زیرووات یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در بازار های فروش لوازم خانگی می باشد. با این که این وسیله دارای کیفیت بالایی می باشد اما ممکن است در برخی مواقع به دلایل مختلفی دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران برای تعمیر دستگاه خود از تعمیرات لباسشویی زیرووات در تبریز کمک بگیرند. تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز

برای تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز با شماره ی 04191011297 تماس حاصل فرمایید.

خرابی ها و نقص های لباسشویی زیرووات

همان طور که بیان شد با این که لباسشویی زیرووات دارای کیفیت بالایی می باشد اما با این حال این امکان وجود دارد که ایراد و نقصی در لباسشویی زیرووات به وجود آید. در صورتی که مشکل به وجود آمده جزیی باشد کاربران قادر هستند خودشان نیز با اندکی تلاش این مشکل را بر طرف کنند اما اگر مشکل به وجود آمده در لباسشویی زیرووات تخصصی باشد لازم است از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کنند و کاربران می توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به این نمایندگی بسپارند.

تعمیر لباسشویی زیرووات توسط تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز در صورت اب گیری نکردن دستگاه 

 دستگاه به دلایل مختلفی ممکن است عمل آبگیری را انجام ندهد. یکی از دلایل قطع بودن آب شهری ساختمان و یا بسته بودن شیر آب وروری به لباسشویی می باشد که باید بررسی گردد و از قطع یا باز بودن شیر آب اطمینان حاصل گردد‌. همچنین دلیل دیگر خرابی می تواند مسدود بودن فیلتر ورودی آب سر شیلنگ به علت رسوبات باشد و یا خود شیلنگ ورودی آب دستگاه دچار پارگی یا پیچ خوردگی شده باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد واز درستی آن اطمینان حاصل شود.

و در صورت نیاز صافی فیلتر را از رسوبات تمیز کرده و تا خوردگی شلنگ را رفع نمایید. یکی دیگر از علت ها که خیلی رایج است؛ باز بودن درب لباسشویی است. در این هنگام یا شیئ یا لباسی در بین درب دستگاه گیر کرده است و یا قفل درب دستگاه خراب است و عمل بسته شدن را به خوبی انجام نمی دهد. درب لباسشویی را بررسی نمایید و از عدم وجود شیئ یا لباس بین درب اطمینان حاصل گردانید. ولی اگر مشکل برطرف نشد قفل درب را چک کنید و در صورت خرابی آن را تعمیر یا تعوض نمایید. اگر با اقدامات انجام شده مشکل هچنان پا بر جا بود توصیه می شود به تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز مراجعه نمایی واز متخصصان و کارشناسان این نمایندگی کمک بگیرید.

مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

تعمیر لباسشویی زیرووات توسط تعمیر زیرووات در تبریزصورت روشن نشدن دستگاه

زمانی که لباسشویی خاموش است و روشن نمی شود در این هنگام برق شهری ساختمان را چک کنید و از وجود برق مطمئن شوید و سپس برای رعایت ایمنی سیم برق دستگاه را از پریز مورد استفاده لباسشویی را جدا کنید و پریز را با یک فاز متر با احتیاط کامل بررسی کنید و از وجود برق و یا عدم خرابی در پریز اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز برای رفع این ایراد اقدام نمایید . همچنین احتمال دارد سیم لباسشویی از دستگاه کنده و یا آسیب دیده باشد و ممکن است دو شاخه ی سیم دچار خرابی شده باشد. این مورد را چک نمایید و در صورت خرابی تعمیر یا تعویض نمایید. چنانچه پس از اقدامات انجام شده مشکل برطرف نگردید توصیه می شود به تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز مراجعه کنید و از متخصصان و کارشناسان مجرب این نمایندگی کمک بگیرید .

تعمیر لباسشویی زیرووات توسط تعمیر زیرووات در تبریز در صورت که آب لباسشویی تخلیه نمی شود

یکی از معمول و رایج ترین مشکل در لباسشویی ها بعد از شستشو تخلیه نکردن آب دستگاه است در صورت مشاهده چنین مشکلی ابتدا فیلتر صافی پمپ تخلیه ی آب را چک  کنید که گرفتگی در اثر شیئ ، لباسی  یا کرک و مو و رسوبات آب نداشته باشد. در هنگام بروز این مشکل بهتر است صافی فیلتر آب را با دقت تمیز کنید که عاری از هر گونه رسوبات یا شیئ باشد. یکی دیگر از علت ها ممکن است گرفتگی در شلنگ خروجی آب دستگاه باشد و یا فاضلاب مورد استفاده لباسشویی مسدود شده باشد این مورد را چک کنید و در صورت لزوم آن را برطرف نمایید. از دیگر علت ها امکان دارد پمپ تخلیه ی آب دچار مشکل شده باشد؛ احتمال دارد خرابی در صافی فیلتر تخلیه ی آب به وجود آمده باشد و عمل تخلیه ی آب را به درستی انجام ندهد. در این هنگام چون تعمیر پمپ تخلیه ی آب تخصصی می باشد بهتر است از یک تعمیر کار خبره در این زمینه درخواست کمک کنید توصیه می شود در صورت مشاهده مشکل به تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز مراجعه کنید  و از کاشناسان و متخصصان این نمایندگی کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

تعمیر لباسشویی زیرووات توسط نمایندگی زیرووات در تبریز آب گیری لباسشویی به حد نصاب نمی رسد .

در صورت مشاهد این مشکل ابتدا فشار ورودی آب را چک کنید و از حد معمول بودن آن مطمئن شوید و سپس صافی فیلتر ورودی آب را بررسی کنید. سر شلنگ به فیلتر ورودی آب متصل می شود و معمولا رسوبات آب را به خود می گیرد و مانع ورود آب به مخزن دستگاه می شود. این فیلتر را با دقت بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تمیز نمایید تا مشکل رفع شود. یکی دیگر از علت ها ممکن است ایراد از تایمر یا همان برنامه برد باشد آن را چک کنید و در صورت عدم توانایی تعمیر آن پیشنهاد می شود به تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز مراجعه کنید و از متخصصان و کارشناسان این نمایندگی کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در تبریز

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در تبریز

در صورتی که نیاز به حضور تکنسین برای تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز دارید، با شماره‌های بالای صفحه تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، در اسرع وقت به محل اعزام شوند و مشکل دستگاه شما را پیدا نموده و رفع نمایید. ایراد در قطعات مختلف دستگاه شامل هیدروستات، شیربرقی، تاکومتر موتور، موتور، برد الکترونیکی و… در لباسشویی وجود دارند که مشکل در هر کدام آن‌ها می‌تواند سبب ایراد در کل دستگاه شود. تعمیرکاران تبریز امداد تلاش می‌کنند کار تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز را با تعمیر قطعه اصلی دستگاه انجام دهند. اما در صورت نیاز به تعویض قطعه، این کار با استفاده از قطعات فابریک یدک انجام خواهد شد.

مراقبت از لباسشویی زیرووات

بسیاری از ایراداتی که سبب مراجعه به نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز برای تعمیر دستگاه می‌شود، به دلیل نگهداری نامناسب از دستگاههای باکیفیت این برند ایتالیایی است. به همین دلیل، در این مطلب به مرور برخی از راهکارهای نگهداری از این دستگاه‌ها پرداخته ایم.
– رطوبت داخل لباسشویی باعث کپک زدن لاستیک و سیاه شدن آن می‌شود. سعی کنید درب دستگاه را پس از هر بار استفاده باز بگذارید تا کاملا خشک شود.
– برای دستگاه خود محافظ جریان برق استفاده کنید تا نوسانات برق سبب آسیب دیدن برد دستگاه نشود.
– دستگاه را بیش از ظرفیت مجاز آن پر نکنید. این کار سبب آسیب دیدن دیگ و بلبرینگ آن خواهد شد.
– با استفاده از برنامه‌های مناسب هر لباس کار شستشوی آن‌ها را انجام دهید.
– اگر با ارور خاصی روبه‌رو شدید و نیاز به تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز داشتید با تکنسین متخصص و مجرب دستگاه خود تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز امداد

مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد با چندین سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم منزل، یکی از مراکز معتبر برای تعمیر دستگاههای شما با استفاده از قطعات فابریک یدک، به کمک تکنسین‌های متخصص و مجرب و با قیمت‌های تصویب شده است. برای تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

جمع بندی

همان طور که در متن بالا نیز بیان شد لباسشویی ها کاربرد های بسیاری در بین کاربران و دارندگان دارند. کاربران می توانند با استفاده از این وسایل در کمترین زمان و با کم ترین زحمت لباس های خود را بشویند. بدون استفاده از این وسایل لازم است کاربران زمان زیادی را صرف شستشوی لباس های خود کنند. امروزه در هر خانه ای حداقل یک عدد ماشین لباسشویی وجود دارد و انجام کار های مربوط به شستشو بدون این وسیله بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. لباسشویی زیرووات نیز بسیار با کیفیت می باشد اما در برخی مواقع ایراد ها و نقص هایی در آن به وجود می آید. کاربران می توانند برای تعمیر لباسشویی خود از تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز کمک بگیرند. تعمیرات لباسشویی زیرووات در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد که کاربران می توانند با خیال آسوده تعمیر لباسشویی در تبریز را به این نمایندگی بسپارند. 

برنامه شست و شوی لباسشویی زیرووات



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی زیرووات در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی زیرووات | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

این ارور به مشکل در سیستم گرمایش یا ترموستات اشاره دارد. قطعات مربوطه را بررسی کرده و در صورت لزوم در کارگاه تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز تعویض کنید.

این ارور به مشکل در موتور و یا ارتباط آن با کنترلر اشاره دارد. اتصالات و عملکرد موتور را بررسی کرده و اگر لازم است در مرکز تعویض کنید.

 لباس ها به تعادل نباشند یا پایه های دستگاه درست تنظیم نشده باشند. مطمئن شوید لباس ها به تعادل قرار گرفته و پایه ها به درستی تنظیم شده باشند.

 از دوره های شستشوی با دمای پایین، مقدار کمتری از مواد شوینده و بار شستشوی پر نهایت استفاده کنید. همچنین، ماشین را با ظرفیت کامل اجرا کنید.

دوره های شستشوی منظم، تمیزکاری داخل دستگاه، اصلاح سریع خرابی های کوچک و تعمیرات اساسی به موقع می توانند از خراب شدن و مراجعه به مرکز تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز کاهش دهد

این ممکن است به دلیل وجود لباس های گیر کرده درون ماشین یا مشکلات در موتور باشد. لباس ها را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که هیچ لباسی به چرخه گیر نکرده باشد.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297