تعمیر یخچال کنوود در تبریز

تعمیر یخچال کنوود در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال کنوود را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال کنوود در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در تبریز

یکی از نام های شناخته شده و ژاپنی که کار تولید لوازم منزل را انجام می‌دهد، برند کنوود است. امروز، یخچال های این برند، مورد بررسی تبریز امداد قرار می‌گیرد. تولیدات کنوود، جز با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار کشورمان است. اگر برای تعمیر یخچال کنوود در این صفحه هستید، از تکنسین مجاز نمایندگی یخچال کنوود در تبریز کمک بگیرید.

نمایندگی یخچال کنوود در تبریز

یخچال کنوود

یخچال های کنوود دارای موتور اینورتر خطی اند که علاوه بر مصرف برق پایین، استهلاک و گرمای کمتری نیز نسبت به نمونه های مشابه دارند. این دستگاهها دارای فیلتر تصفیه و آبسرد کن بوده و ساید بای ساید کنوود، از تکنولوژی NANO FRESH استفاده می‌کند. این تکنولوژی، به تازه ماندن مواد غذایی داخل یخچال، کمک می‌کند و همچنین با تکنولوژی یون ساز باعث از بین رفتن بوی بد و جلوگیری از تولید کپک و قارچ داخل محفظه یخچال می‌شود. بدنه استیل ضد لک، نور پزداری داخلی زیبا، طراحی مناسب و … از دیگر مزایایی است که با رفتن به نمایندگی یخچال کنوود در تبریز، می توانید در دستگاههای جدید این برند مشاهده کنید. 

ارورهای رایج ثبت شده در نمایندگی یخچال کنوود در تبریز

کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات با کیفیت، تضمینی برای کار کردن همیشگی و بدون مشکل یخچال نیست. از آن جایی که یخچال ها به صورت بی وقفه و دائمی مشغول کار هستند، احتمال خرابی این دستگاهها نیز وجود دارد. سیستم عیب یابی خودکار یخچال کنوود، قادر است تا ایرادات دستگاه را به اطلاع کاربر برساند. با هم معنی تعدادی از خطاهای پرتکراری که در نمایندگی یخچال کنوود در تبریز، به ثبت رسیده است را می‌خوانیم.

ارور E0: این مشکل به دلیل خرابی سنسور فریزر یا سنسور یخچال است. مشکل با تعمیر یا تعویض این سنسور و یا بررسی اتصالات این سنسور به برد دستگاه رفع می‌شود.

ارور E1: این ایراد پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال کنوود در تبریز،زمانی اتفاق می‌افتد که ایرادی در سنسور دیفراست دستگاه وجود داشته باشد، این ارور روی صفحه نمایشگر یخچال کنوود ظاهر می‌شود. برای رفع مشکل، ابتدا سنسور دیفراست و سپس قسمت های مختلف مانند المنت ها و هیتر یخچال را بررسی کنید. اگر یخ و برفک در قسمت داخلی دستگاه خود مشاهده کردید، احتمالا این ایراد در یخچال شما وجود دارد.

ارور E2: سنسور ارتباطی یخچال و فریزر خراب است یا دمپر یخچال کنوود با مشکلی رو به رو شده است. دمپر یک قطعه مکانیکی است که در بین دریچه یخچال و فریزر قرار دارد. زمانی که کمپرسور یخچال کار می کند و سرما ایجاد می کند سرما اول به قسمت فریزر وارد می شود و سپس به قسمت یخچال می‌رود.  وظیفه دریچه دمپر است که با دستوری که از برد الکترونیکی یا در یخچال های معمولی از ترموستات می گیرد باز و بسته می شود و در نتیجه سرما می تواند وارد قسمت یخچال شود.

ارور : E4 این ارور پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال کنوود در تبریز، که به دلیل خرابی در المنت ها یا تایمر سیستم نوفراست یخچال نمایش داده می‌شود.

ارور E8: ایراد در یخساز دستگاه است. یخساز و آب سرد کن کنوود در هر زمانی آب خنک داخل یخچال را، آماده نوشیدن نگه می دارند. ایراد در ورودی آب، شل شدن اتصالات یا خرابی سنسور یخ ساز، از دلایل اصلی خرابی در این قسمت هاست.

ارور E9: در صورت خراب شدن برخی از قطعات سیستم یخساز در ساید و یخچال های کنوود ممکن است یخ به طور کامل تخلیه نشود. این کد خطا خبر از خرابی در این قسمت می‌دهد و برای رفع آن لازم است قطعات مختلف یخساز بررسی شوند.

با هم برخی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال کنوود در تبریز را خواندیم. اگر با ارور دیگری مواجه شدید که معنای آن را نمی دانستید، دفترچه راهنمای دستگاه را بخوانید. همین طور، برای تعمیر فوری یخچال کنوود در تبریز، با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید.

تعمیر یخچال کنوود در تبریز

روشهای نگهداری از یخچال کنوود

اگر برای تعمیر یخچال کنوود خود با نمایندگی یخچال کنوود در تبریز تماس گرفتید، به زودی مشکل دستگاه شما رفع خواهد شد. اما نگهداری از این دستگاهها نیز، برای جلوگیری از به وجود آمدن خرابی و ایردادهای بیش تر در یخچال بسیار مهم است. نگهداری صحیح یخچال، از ایجاد خرابی هایی که سبب ایجاد هزینه های بعضا گزاف تعمیر یخچال و مراجعه به نمایندگی یخچال کنوود در تبریز می‌شود، جلوگیری می‌کند. از مهم ترین نکات در خصوص نگهداری از یخچال کنوود می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • محل نصب یخچال باید کاملا صاف و تراز باشد تا فشار مضاعفی به موتور یا کمپرسور دستگاه وارد نشود.
  • قرار دادن خوراکی های مختلف در یخچال باید به صورت درست صورت بگیرد. مثلا قرص یا مواد خوراکی که به صورت طولانی مدت قابل استفاده اند، در قسمت درب یخچال قرار می گیرند که معمولا دمای بیشتری از سایر قسمت ها دارد.
  • بر روی سیم برق یخچال وسایل سنگین قرار ندهید و در صورت مشاهده پارگی در سیم برای تعمیر آن اقدام کنید.
  • بر روی یخچال کنوود، وسایل سنگین تزیینی و … قرار ندهید.
  • مواردی مثل قابلمه ‌بزرگ یا پلاستیک بزرگی که بتواند جلوی فن یخچال کنوود را بگیرد، در انتهای یخچال و جلوی فن قرار ندهید.
  • مواد غذایی داغ را درون یخچال قرار ندهید. این کار باعث بخار گرفتن داخل دستگاه شده و انرژی زیادی از یخچال کنوود می‌گیرد.
  • در صورتی که قرار است برای بیش از سه هفته از یخچال استفاده نکنید آن را از برق بیرون کشید. یخچال را از مواد غذایی فاسد شدنی خالی کرده و درب آن را باز بگذارید. لازم است تا یخساز را نیز خالی کرده و اهرم آن را روی حالت خاموش قرار دهید.

برای نصب با دقت و درست دستگاه نیز، می توانید به نمایندگی یخچال کنوود در تبریز مراجعه کنید.

مرکز تعمیر یخچال کنوود در تبریز

انجام تعمیرات در نمایندگی یخچال کنوود در تبریز

مطمئن ترین راه برای تعمیر یخچال در تبریز با استفاده از قطعات فابریک یدک و ارائه خدمات تضمینی، مراجعه به نمایندگی یخچال کنوود در تبریز است. مرکز تعمیرات لوازم منزل تبریز امداد، با ارائه خدمات با کیفیت و سریع، توسط تکنسین های مجرب و متخصص، کار تعمیر یخچال کنوود در تبریز را با بهترین قیمت برای همشهریان انجام می‌دهد. به همین دلیل، ما برای تعمیر یخچال کنوود در تبریز به شما تماس با این مرکز را پیشنهاد می‌کنیم.

تعمیر یخچال کنوود در تبریز

یخچال کنوود، یکی از یخچال های با کیفیت در بازار کشورمان است. این دستگاهها از قطعات باکیفیت و بادوامی ساخته شده اند. در صورت خراب شدن این یخچال ها، استفاده از قطعات فابریک یدک در تعمیر یخچال کنوود در تبریز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای این منظور، لازم است با نمایندگی یخچال کنوود در تبریز تماس بگیرید. استفاده از قطعات بی‌کیفیت، می‌تواند سبب به وجود آمدن ایرادات جدید یا خرابی مجدد در دستگاه شما شود. برای تعمیر یخچال کنوود در تبریز با بهترین کیفیت و به صورت فوری در محل خودتان، با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

مشکل خنک نکردن یخچال

یخچال، وظیفه خنک کردن داخل کابین را بر عهده دارد. حال ایراد در قسمت های مختلف یخچال می‌تواند سبب مشکل در خنک کردن محیط داخل یخچال و از بین رفتن مواد غذایی شود. اگر ترموستات ایراد داشته باشد و دمای یخچال را به درستی تشخیص ندهد، بروز این مشکل بسیار محتمل است. از سوی دیگر کمبود شارژ گاز و مشکل در کمپرسور برای خنک کردن دستگاه، مورد دیگری است که می‌تواند سبب ایراد در دستگاه شود. اگر لاستیک دور درب یخچال مشکل داشته باشد و هوا به درستی عایق بندی نشود، دستگاه نمی‌تواند سرمای محیط را حفظ کند. همین طور، مشکل در فن یخچال، ایراد دیگری است که می‌‌تواند مشکل در یخچال ایجاد کرده و شما را نیازمند به تعمیر یخچال کنوود در تبریز کند. برای رفع این مشکلات و تعمیر یخچال کنوود در تبریز، قسمت پایانی این نوشته را مطالعه نمایید.

خدمات تعمیر یخچال کنوود در تبریز

تعمیر یخچال کنوود در تبریز امداد

تعمیر یخچال کنوود در تبریز امداد، به کمک تکنسین های متخصص با حداقل هشت سال سابقه تعمیرات تخصصی یخچال انجام می‌شود. کار تعمیر دستگاه، به کمک قطعات فابریک یدک و بدون خارج کردن قطعات از محل شما انجام خواهد شد. برای انجام باکیفیت تعمیر یخچال کنوود در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید. تعمیرکاران تبریز امداد، در کوتاهترین زمان ممکن پس از تماس شما، برای تعمیر یخچال کنوود در تبریز، در محل شما حاضر خواهند بود.

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال کنوود در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال کنوود | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال کنوود در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297