تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز

تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی ایندزیت را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز

تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز

همان طور که می دانید لباسشویی ها جز مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایل در خانه ها و آشپزخانه ها می باشند. شستشوی لباس ها با استفاده از این وسایل بسیار ساده تر و سریع تر صورت می گیرد. بدون استفاده از لباسشویی ها لازم است افراد وقت و زمان زیادی را صرف شستن لباس ها با دست کنند که این امر بسیار آزار دهنده است. لباسشویی ایندزیت یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در فروشگاه های فروش لوازم خانگی می باشد. با این که این لباسشویی دارای کیفیت بالایی می باشد اما ممکن است در برخی مواقع دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرند تا دچار ضرر ها یا زیان های بیشتری نشوند. کاربران و دارندگان می توانند برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز کمک بگیرند این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

برای تعمیر لباسشویی بست در تبریز با شماره ی 04191011297 تماس حاصل فرمایید.

خرابی ها و نقص های لباسشویی ایندزیت

همان طور که بیان شد این امکان وجود دارد که ایراد و نقصی در لباسشویی ایندزیت به وجود آید. در صورتی که مشکل به وجود آمده جزیی باشد کاربران قادر هستند خودشان نیز این مشکل را بر طرف کنند اما این امکان نیز وجود دارد که مشکل به وجود آمده در ماشین لباسشویی ایندزیت تخصصی باشد. در این صورت لازم است کاربران از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کنند. نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز در صورت بروز ارور یا کد خطا F1

به طور معمول این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود که ایرادی در کارکرد ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. ممکن است ایرادی در مدار برد الکترونیکی دستگاه شما وجود داشته باشد. به منظور رفع این مشکل لازم است در ابتدا اتصالات برق دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار دهید. همچنین پیشنهاد می شود برد الکترونیکی دستگاه را نیز چک نمایید و در صورت وجود نقص در آن، آن را تعمیر یا تعویض کنید. تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله ماشین لباسشویی ایندزیت کمک می کند.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز در صورت بروز ارور یا کد خطا F2

این ارور و کد خطا بیانگر و نشانگر این موضوع می باشد که ایراد و نقصی در چرخش دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت وجود دارد. برای رفع این ارور لازم است موتور دستگاه را بررسی نمایید زیرا در صورتی که ایراد و نقصی در موتور دستگاه به وجود آید ممکن است چرخش دیگ با مشکل مواجه شود. این احتمال وجود دارد که خازن یا تاخو موتور دچار ایراد و نقص شده باشد. برای تعمیر دستگاه خود می توانید از تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز کمک می کند. نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز در صورت بروز ارور یا کد خطا F3

به طور معمول این ارور و کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود که ایراد و نقصی در سیستم گرمایشی دستگاه حین شستشو یا خشک کن دستگاه وجود داشته باشد. برای رفع این ارور و کد خطا لازم است سنسور حرارتی دستگاه و المنت حرارتی آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود ایراد یا نقص در آن ها، آن ها را تعمیر یا تعویض کنید. کاربران می توانند برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی لباسشویی در تبریز کمک بگیرند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در تبریز

تعمیر لباسشویی ایندزیت در صورت بروز ارور و کد خطا F4

این ارور و کد خطا بیانگر و نشان دهنده ی این موضوع می باشد که ایرادی در سوئیچ فشار دستگاه وجود دارد و لازم است این قطعه را با دقت مورد بررسی قرار دهید. پیشنهاد می شود لوله تغذیه کننده دستگاه را نیز با دقت مورد بررسی قرار دهید زیرا در صورت وجود ایراد در آن نیز، این ارور به وجود می آید. شما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز کمک بگیرید. این نمایندگی تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در صورت بروز ارور و کد خطا F5

این ارور و کد خطا زمانی به وجود می آید که ایراد و نقصی در تخلیه آب ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. برای رفع این ایراد و کد خطا لازم است پمپ تخلیه آب و فیلتر پمپ تخلیه آب را با دقت مورد بررسی قرار دهید زیرا در صورتی که ایرادی در این قطعات وجود داشته باشد، این ارور نمایان می شود. همچنین در برخی موارد پیشنهاد می شود لوله فاضلاب را نیز مورد بررسی قرار دهید. نمایندگی لباسشویی ایندزیت کاربران در تعمیر لباسشویی در تبریز کمک می کند. این تعمیر دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در تبریز

لباسشویی یکی از وسایل منزل است که برندهای مختلف برای تولید آن در رقابت با هم به سر می‌برند. برند ایتالیایی ایندزیت، یکی از باکیفیت‌ترین برندهای تولید کننده لباسشویی است. برندی که برخی از شرکت‌های داخلی نیز، چندین سال زیر نظر این کمپانی مشغول به تولید لباسشویی بودند. به همین خاطر، امکان پیدا کردن قطعات فابریک یدک این دستگاه‌ها و تعمیر باکیفیت آن‌ها در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز وجود دارد. اگر برای اعزام فوری تکنسین به محل برای تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز، به این صفحه آمده‌اید می‌توانید با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، تماس بگیرید.

دلایل ایراد در لباسشویی ایندزیت

لباسشویی ایندزیت، از سیستم عیب‌یابی خودکار برای اعلام خرابی‌های مختلف به مصرف کننده بهره می‌برد. به همین خاطر با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه، می‌توانید متوجه معنی ارورها و ایرادات دستگاه بشوید. اما، با مشاهده برخی از مشکلات نیز، می‌توانید بفهمید دلیل ایراد در دستگاه شما چیست. برای مثال ایراد در سیستم آبگیری به دلیل مشکل در ورودی آب، ایراد در هیدروستات و یا شیر برقی دستگاه است. همین طور، ایراد در پایان کار که منجر به خرابی و نیاز به تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز می‌شود به دلیل مشکل در سیستم تخلیه دستگاه شامل شلنگ، فیلتر و پمپ تخلیه لباسشویی ایندزیت است. برای رفع این مشکلات باید با نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز

تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز امداد

تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز امداد، با بهترین کیفیت و توسط افراد متخصص و مجرب انجام می‌شود. تعمیرکاران این مجموعه تعمیر قطعات را به تعویض آن‌ها ارجح می‌دانند. این کار هم سبب کاهش قیمت تعمیرات می‌شود و هم قطعه اصلی دستگاه را حفظ خواهد کرد. برای دسترسی فوری به این افراد و اعزام فوری آن‌ها به محل برای تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره‌ی ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

جمع بندی

همان طور که در متن بالا ذکر شد لباسشویی ها در جوامع امروزی بسیار پرکاربرد هستند به طوری که امروزه در هر خانه ای حداقل یک عدد ماشین لباسشویی وجود دارد و کاربران و دارندگان، برای شستشوی لباس های خود از این دستگاه ها استفاده می کنند. بدون استفاده از ماشین های لباسشویی لازم است کاربران زمان زیادی را صرف شستشوی لباس ها و پارچه ها کنند که این امر بسیار پر زحمت و زمان بر می باشد. به همین دلیل است که امروزه در هر خانه ای حداقل یک عدد ماشین لباسشویی وجود دارد و زندگی بدون ماشین های لباسشویی تقریبا سخت و ناممکن است. همان طور که بیان شد لباسشویی ایندزیت دارای کیفیت بالایی می باشد اما در برخی مواقع دچار ایراد یا نقص می شود که در این صورت لازم است کاربران از تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز کمک بگیرند. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

برنامه شست و شوی لباسشویی ایندزیت



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی ایندزیت در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی ایندزیت | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

این ممکن است به دلیل لوله تخلیه خراب یا اتصالات نادرست باشد. لوله تخلیه و اتصالات را بررسی کرده و هر گونه مشکل را برطرف کنید.

این ممکن است به دلیل مشکلات در موتور یا قطعات الکتریکی باشد. بلافاصله ماشین لباسشویی را خاموش کنید و تعمیر توسط متخصص های تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز اجرا شود.

این ارور به مشکل در پمپ خروجی آب اشاره دارد. پمپ را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که مسدودیت یا مشکلی وجود ندارد.

برخی از ماشین های لباسشویی دارای کلید یا قفل چرخش هستند. اطمینان حاصل کنید که این کلید در وضعیت غیرقفل (فعال) قرار دارد.

در برخی مدل ها، دکمه ریست وجود دارد که با فشار دادن آن، ممکن است مشکلات فنی رفع شوند. این دکمه را چک کرده و اگر امکان دارد، فشار دهید.

اگر تسمه قسمت موتور ماشین لباسشویی شما پاره شود از کارکرد ماشین لباسشویی شما جلوگیری می کند و در نتیجه ماشین شما نمی تواند آب را تخلیه کند. برای این مشکل باید با خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز تماس بگیرید.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297