تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز

تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی آاگ را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز

تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز

در جوامع امروزی لباسشویی ها دارای کاربرد های فراوانی می باشند. بدون استفاده از این دستگاه ها، کار های مربوط به خانه ها و آشپزخانه در مدت زمان طولانی تر و با زحمت بیشتری صورت می گیرد. لباسشویی آاگ یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در فروشگاه های فروش لوازم خانگی می باشند اما این لباسشویی نیز همانند دیگر ماشین لباسشویی ها از نقص و خرابی مستثنی نیست و ممکن است در برخی مواقع دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران از متخصصان و کارشناسان برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرند. تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز به کاربران در تعمیر لباسشویی در تبریز کمک می کند.

خرابی ها و نقص های لباسشویی آاگ

همان طور که بیان شد این امکان وجود دارد که ایراد و نقصی در لباسشویی آاگ به وجود آید. در صورتی که مشکل به وجود آمده جزیی باشد کاربران قادر هستند خودشان نیز این مشکل را بر طرف کنند اما اگر مشکل تخصصی باشد لازم است از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کنند.

نمایندگی لباسشویی آاگ درتبریز

لباسشویی عمل شستشو را انجام ندهد

لباسشویی عمل شستشو را انجام نمی دهد . علت این مشکل بار گذاری بیش از حد ظرفیت دستگاه می باشد و  به همین سبب دستگاه قادر به شستشو نمی باشد در هنگام بروز این مشکل بهتر است بررسی کنید و در صورت نیاز از حجم لباس ها بکاهید و از مقدار معین لباس تعیین شده برای دستگاه استفاده نمایید. برای اینکه دو باره با این مشکل مواجه نشوید از ظرفیت مجاز لباسشویی استفاده کنید در غیر این صورت دستگاه دچار آسیب در اثر بار گذاری اضافی می شود و باعث خرابی در لباسشویی می شود در صورتی که پس از اقدامات لازم مشکل برطرف نشد توصیه می شود به تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز مراجعه نمایید و از متخصصان و کارشناسان این نمایندگی کمک بگیرید .

تعمیر لباسشویی آاگ توسط نمایندگی لباسشویی آاگ در تبریز در صورتی که لباسشویی آبگیری ننماید

این مشکل ممکن است به علت های مختلفی به وجود آید. یکی از علت ها بسته بودن شیر آب اصلی ، یا قطع بودن آب شهری می باشد بررسی کنید واز عدم قطعی آب شهری و باز بودن شیر اصلی اطمینان حاصل کنید. یکی دیگر از علت ها ممکن است فیلتر ورودی آب سر شلنگ باشد که در اثر رسوبات مسدود شده باشد یا پارگی و پیچ خوردگی در شلنگ ورودی آب باشد. علت دیگری که باعث عدم آب گیر دستگاه می شود باز بودن درب لباسشویی می باشد. با دقت موارد اشاره شده را بررسی کنید و برای رفع مشکل اقدام نمایید در غیر این صورت توصیه می شود به تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز مراجعه نمایید و از متخصصان و کارشناسان این نمایندگی کمک بگیرید .

تعمیرات لباسشویی آاگ در تبریز

برای تعمیر لباسشویی آریستون در تبریز با شماره ی 04191011297 تماس حاصل فرمایید.

آب درون مخزن لباسشویی تخلیه نمی‌شود

 در صورت بروز این مشکل و برای رفع مشکل موارد اشاره شده زیر را بررسی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض نمایید. علت هایی که می توان به آن اشاره کرد از این  قرار است . ممکن است  فیلتر  تخلیه ی آب در اثر رسوبات آب، یا شیئ از قبیل کرک،  پرز، لباس مسدود شده باشد یا امکان دارد پمپ تخلیه ی آب دچار مشکل شده باشد که در این صورت فیلتر تخلیه ی آب وظیفه خود را به درستی انجام داده است که باعث شده رسوب یا شیئ وارد پمپ تخلیه ی شده و باعث خرابی در پمپ گردد و یا احتمال دارد گرفتگی، پیچ خوردگی در شلنگ خروجی آب باشد و مانع خروج آب می گردد این موارد اشاره شده را بررسی کنید در صورت نیاز برای رفع مشکل اقدام نمایید در صورتی که پس از اقدامات لازم مشکل بر طرف نشد توصیه می شود به تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز مراجعه نمایید و از کارشناسان و متخصصان این نمایندگی کمک بگیرید .

دستگاه روشن نمی‌شود

 در این هنگام لازم است ابتدا برق شهری ساختمان را چک کنید و از درستی آن مطمئن شوید سپس پریز مورد استفاده دستگاه را با یک فاز متر بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید در صورت خرابی آن را تعمیر یا تعویض نمایید یکی دیگر از علت ها می تواند مشکل از کابل  یا دو شاخه ی دستگاه باشد کابل لباسشویی دچار آسیب شده باشد و یا خرابی در دو شاخه ی کابل باشد. بررسی کنید و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض نمایید اگر اقدامات لازم انجام شد و مشکل هنوز بر طرف نشد توصیه مشود به تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز مراجعه نمایید و از کارشناسان و متخصصان مجرب این نمایندگی کمک بگیرید .

تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز: لرزش شدید دستگاه هنگام شست و شو

 در  هنگام لرزش احتمال دارد لباسشویی در مکان نا هموار قرار داشته باشد و تراز نباشد. چک کنید و در صورت نیاز آن را تراز کنید یکی دیگر از علت ها ممکن است یک یا دو تا از پایه های لباسشویی ساییده یا شکسته شده باشد. در این صورت دستگاه نا متعادل است بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید در غیر این صورت پیشنهاد می شو به تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز مراجعه نمایید و از کارشناسان و متخصصان این نمایندگی کمک بگیرید .

تعمیر تعمیرات لباسسشویی آاگ در تبریز

آاگ یکی از برندهای آلمانی مشهور است که دستگاههای آن از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند. برای تعمیر این دستگاه‌ها لازم است با تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز تماس بگیرید. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیش‌تر در این خصوص دارید، خواندن ادامه این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین برای تعمیر فوری لباسشویی آاگ در تبریز در محل خودتان، می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

روشن شدن دستگاه و آغاز به کار نکردن آن

اگر دستگاه به طور کلی روشن نشود، ممکن است برد یا سایر قسمت‌های برقی حتی پریز یا دوشاخه آن آسیب دیده باشد. اما اگر دستگاه روشن شد ولی آغاز به کار نکرد، یا خازن راه‌انداز موتور ایراد پیدا کرده است و یا موتور ایراد پیدا کرده و نیاز به تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز دارید.
آبگیری نکردن ماشین لباسشویی‌عدم آبگیری در ماشین لباسشویی، می‌تواند به دلیل ایراد در قطعاتی مانند هیدروستات و شیر برقی دستگاه باشد. برای رفع این مشکل باید قسمت‌های مختلف سیستم آبگیری دستگاه را بررسی کنید. لازم است حتی شیر آب و شلنگ‌های ورودی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز برای تعمیر دستگاه خود با نمایندگی لباسشویی آاگ در تبریز تماس بگیرید.

مشکل تخلیه آب و تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز

اگر در پایان کار لباسشویی، متوجه شدید دستگاه کار تخلیه آب را انجام نمی‌دهد لازم است پمپ تخلیه، فیلتر تخلیه و شلنگ خروجی دستگاه خود را بررسی کنید. به خصوص اگر در خانه حیوان خانگی دارید، احتمال گرفتگی فیلتر تخلیه دستگاه شما بالاست و باید این قطعه به صورت مرتب تمیز شود.

برای انجام این مراحل و تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه آماده اعزام فوری تکنسین به محل شما برای انجام تعمیرات باکیفیت و مناسب دستگاه شما هستند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ در تبریز

 جمع بندی

همان طور که در متن بالا بیان شد در جوامع امروزی لباسشویی ها دارای کاربرد های بسیاری می باشند و بدون استفاده از این وسایل شستشوی لباس ها به امری سخت و طاقت فرسا تبدیل می شد. لباسشویی آاگ نیز دارای کیفیت بالایی می باشد اما این امکان وجود دارد که در برخی مواقع ایراد ها و نقص هایی در آن به وجود آید که در این صورت لازم است کاربران اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند‌‌. تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کند. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

برنامه شست و شوی لباسشویی آاگ



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی آاگ در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی آاگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

ورودی و خروجی آب ماشین لباسشویی شما، یعنی شیلنگ های تخلیه، ممکن است ترکیده، جابجا شده و یا شل شده باشند. ابتدا شیلنگ ها را چک کنید. اگر شیلنگ هایی وجود دارد که جابجا شده اند، آنها را دوباره محکم وصل کنید. در صورت پاره شدن یا ترکیدگی شیلنگ ها، حتما باید آنها را تعویض کنید

ممکن است شوینده اشتباهی اضافه شده باشد. به عنوان مثال مواد شوینده شستشوی دست باعث این مشکل می شوند. در چنین مواقعی باید از مواد شوینده ماشینی استفاده کنید. علاوه بر این، اضافه کردن بیش از حد مواد شوینده باعث ایجاد مشکل سرریز می شود. فراموش نکنید که به اندازه کافی مواد شوینده اضافه کنید. اگر خطا همچنان ادامه دارد، می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی آاگ در تبریز کمک بگیرید.

ممکن است درب کشوی مواد شوینده بسته باشد. اگر دریچه بسته است، باید شیر را در حالت باز قرار دهید.

مقاومت دستگاه ممکن است از جای خود خارج شده و ساییده شود. آن را بررسی کنید. ممکن است خرابی کمک فنر وجود داشته باشد. ممکن است نیاز به تعویض کمک فنر باشد.

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. باید بررسی و تعمیر شود یا با یک مورد جدید جایگزین شود. ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. باید بررسی شود و جسم حذف شود.


ابتدا شیر برق را بررسی کنید. ممکن است شیر ​​برق بسته باشد. شیلنگ ورودی آب باید بررسی شود و هرگونه پیچ خوردگی یا شکستگی باید برطرف شود. شیلنگ ورودی آب باید بررسی شود تا ببیند گرفتگی دارد یا خیر. اگر گرفتگی دارد، انسداد باید باز شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297