تعمیر جاروبرقی در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر جاروبرقی در تبریز
نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر جاروبرقی را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تبریز

نصب ، سرویس و تعمیر جاروبرقی در تبریز

تعمیر جاروبرقی در تبریز

در طول سال‌های اخیر تکنولوژی با قدرت هر چه تمام‌تر رشد نموده و در تمامی تار و پود زندگی ما نفوذ کرد و ما امروز بدون وجود برخی از دستگاه‌های مدرن، زندگی سخت و دشواری خواهیم داشت. جاروبرقی یکی از همین دستگاه هاست که توسط آن می‌توانیم خانه خود را به عالی‌ترین شکل ممکن تمیز نماییم. امروز می‌خواهیم در مورد عیب‌یابی و تعمیر جاروبرقی در تبریز برای شما عزیزان صحبت کنیم. خوشحال می‌شویم اگر تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

تعمیر جاروبرقی ر تبریز

تعمیر جاروبرقی در تبریز به سبب عدم قدرت مکش

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد جاروبرقی که باعث جمع شدن تمام و کمال ذرات ریز گرد و غبار و آلودگی‌ها از روی فرش می‌شود، قدرت مکش آن است. در واقع ما جاروبرقی را با قدرت مکش فوق‌العاده آن می‌شناسیم و همواره از آن برای تمیزی خانه و زندگی خود استفاده می‌کنیم. حال فکر کنید قدرت مکش آن ضعیف شود؛ در چنین شرایطی چه باید کرد؟ قبل از هر چیز، شما باید برخی از قطعات جاروبرقی مانند لوله تلسکوپی، لوله خرطومی، فیلتر و کیسه آن را بررسی نمایید. وجود‌اشیاء مختلف در این قسمت، باعث کاهش قدرت مکش جاروبرقی می‌شود.
اگر با وجود بررسی و رفع این موارد، مشکل همچنان به قوت خود باقی بود، با تکنسین‌های مرکز تعمیر جاروبرقی در تبریز مشورت کنید. ممکن است آسیب دیدن تسمه و واشر جاروبرقی، باعث به وجود آمدن چنین اتفاقی شده باشد. همچنین مشکلات موتور نیز در برخی از مواقع، کاهش قدرت مکش جاروبرقی را به همراه دارد.

کار نکردن دکمه روشن و خاموش و یا سیم جمع کن

جاروبرقی نیز مانند بسیاری دیگر از لوازم برقی، دارای دکمه‌های مخصوصی است که با استفاده از آن‌ها می‌توان عملکرد جاروبرقی را تنظیم نمود. از جمله مهم‌ترین آن‌ها، دکمه روشن و خاموش و یا سیم جمع کن است. در مواقعی که هر کدام از این دکمه‌ها از کار افتاده باشد، قاب رویی جاروبرقی را بردارید و به دقت آن‌ها را مشاهده کنید. گاهی اوقات ممکن است به سبب استفاده مداوم، این دکمه‌ها هرز شده باشند. علاوه بر این، وجود برخی از ضربه‌ها، موجب گیر کردن دکمه جاروبرقی می‌گردد. اگر دکمه جاروبرقی شما گیر کرده بود، به راحتی و با یک ضربه کوچک، می‌توانید آن را درست کنید. اما اگر مشکل دکمه‌ها هرز شدن بود، باید با کمک کارشناسان مرکز تعمیر جاروبرقی در تبریز، آن را با یک قطعه نو تعویض نمایید.

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی در هنگام کار

بدون شک یکی از تجربه‌های ناخوشایندی که برای برخی از ما در هنگام استفاده از جاروبرقی به وجود می‌آید، خاموش شدن آن در هنگام کار است. به این فکر کنید که با حجم بسیار زیادی از ذرات گرد و غبار و آشغال بر روی فرش یا موکت‌های خود روبرو هستید، اما جاروبرقی خاموش شده و دیگر روشن نمی‌شود! علل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند خاموشی ناگهانی جاروبرقی را رقم بزنند. در قدم‌های اول، باید پریز برق، دو شاخه، کابل جاروبرقی و همچنین سیم کشی داخلی دستگاه بررسی شود. موتور برخی از جاروبرقی‌ها، به صورت اتوماتیک پس از داغ شدن خاموش می‌شوند. بنابراین جای نگرانی نیست. البته بهتر است در این زمینه، نظر تکنسین‌های مرکز تعمیر جاروبرقی در تبریز را نیز بپرسید.

احساس بوی ناخوشایند از جاوربرقی

شاید برای شما نیز این تجربه به وجود آمده باشد که در هنگام جارو زدن، بوی ناخوشایند و بسیار نامطبوعی از جاروبرقی خود احساس می‌کنید. بسیاری از افراد در چنین مواقعی نگران می‌شوند و گمان می‌کنند این بوی سوختگی است که از موتور جاروبرقی به مشام می‌رسد. در صورتی که این موضوع حقیقت ندارد و ممکن است این بوی ناخوشایند، به سبب زباله‌ها و آشغال‌هایی باشد که در دستگاه باقی مانده و به مرور زمان گندیده است. وارد شدن موی حیوانات، زباله‌های خیس و… به درون کیسه جاروبرقی، چنین بویی را به همراه می‌آورد. در چنین شرایطی، کیسه جاروبرقی را خالی کرده و آن را بشویید. کیسه جاروبرقی را پس از خشک شدن درون دستگاه قرار دهید. اگر با انجام این کار، مشکل همچنان به قوت خود باقی بود، حتماً کارشناسان مرکز تعمیر جاروبرقی در تبریز را در جریان قرار دهید.

نمایندگی جاروبرقی ر تبریز

تعمیر جاروبرقی در تبریز به سبب مشکل روشن نشدن آن

گاهی اوقات یک روز خاص را برای تمیزی خانه در نظر گرفته و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم. اما درست زمانی که قصد داریم تمامی اتاق‌ها را با جاروبرقی تمیز کنیم، متوجه می‌شویم که دستگاه به کلی روشن نمی‌شود. نگرانی اساسی بسیاری از افراد در چنین شرایطی این است که نکند برای موتور دستگاه آسیبی به وجود آمده باشد؟ باید بگوییم برای رسیدن به چنین نتیجه‌ای، کمی زود است! شما باید ابتدا پریز برق، دوشاخه جاروبرقی و سیم‌ها و کابل‌های آن را بررسی نموده و پس از آن که از سالم بودن آن‌ها مطمئن شدید، به سراغ سایر قطعات آن بروید. اگر با بررسی این موارد، به نتیجه خاصی نرسیدید، جاروبرقی خود را برای بررسی‌های تخصصی، به مرکز تعمیر جاروبرقی در تبریز یا شهر خود ببرید.

عملکرد نامنظم جاروبرقی

یکی از مهم‌ترین مشکلات برخی از افراد در هنگام کار با جاروبرقی، عملکرد نامنظم آن است. این افراد می‌گویند که جاروبرقی در برخی از مواقع با قدرت و سرعت بالایی به کار مشغول است و در برخی دیگر از شرایط، قدرت و مکش کافی را ندارد. عملکرد نامنظم جاروبرقی، باعث ایجاد حس کلافگی برای انسان می‌گردد. عیب‌یابی و تعمیر جاروبرقی در تبریز و یا سایر شهر‌های کشورمان، کاری تخصصی و اصولی است. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم از کمک تکنسین‌های ماهر و حرفه‌ای این مراکز استفاده کنید. مشکلاتی از قبیل از بین رفتن فاصله میان زغال‌ها، مشکلات آرمیچر، کلاف‌های میدان و حتی آسیب دیدن موتور، از جمله علل اصلی این بی‌نظمی به شمار ‌می‌روند.

سخن پایانی

از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم که تا پایان مقاله با ما همراه بودید. ما با ارائه این مطالب تلاش کردیم شما را با برخی از متداول‌ترین مشکلات یک جاروبرقی آشنا کنیم. بدون شک آگاهی از چنین خطا‌ها و اشکالاتی، بسیاری از ترس‌ها و نگرانی‌های شما را از بین خواهد برد. زیرا اکنون دیگر می‌دانید که برای هر ایرادی در جاروبرقی، راه حلی وجود دارد که از طریق کارشناسان نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تبریز و سایر شهر‌های کشورمان ارائه می‌گردد.

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات جاروبرقی در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی جاروبرقی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر جاروبرقی در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Call Now Buttonتماس با ما: 04191011297