تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی سامسونگ را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز

در جوامع امروزی لباسشویی ها دارای کاربرد های فراوانی می باشند. بدون استفاده از این دستگاه ها، کار های مربوط به خانه ها و آشپزخانه در مدت زمان طولانی تر و با زحمت بیشتری صورت می گیرد. لباسشویی سامسونگ یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در فروشگاه های فروش لوازم خانگی می باشند اما این لباسشویی نیز همانند دیگر ماشین لباسشویی ها از نقص و خرابی مستثنی نیست و ممکن است در برخی مواقع دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران از متخصصان و کارشناسان برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرند. تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله لباسشویی کمک می کند.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در تبریز

خرابی ها و نقص های لباسشویی سامسونگ

لباسشویی ها جز مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایل در خانه ها و آشپزخانه ها می باشند زیرا با استفاده از این وسایل کار های مربوط به شستشوی لباس ها در مدت زمان کمتری و به صورت راحت تری صورت می گیرد. اما همان طور که بیان شد این امکان وجود دارد که ایراد و نقصی در لباسشویی سامسونگ به وجود آید. در صورتی که مشکل به وجود آمده جزیی باشد کاربران قادر هستند خودشان نیز این مشکل را بر طرف کنند اما اگر مشکل تخصصی باشد لازم است از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کنند.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز در صورت بروز ارور یا کد خطا HE1

این ارور و کد خطا به طور معمول زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود که ایراد و نقصی در هیتر یا گرم کن دستگاه و یا همچنین در گرمکن دستگاه وجود داشته باشد. پیشنهاد می شود برای رفع این ارور این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود ایراد یا نقص در این قطعات، آن ها را با دقت تعمیر یا تعویض نمایید. همچنین شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز کمک بگیرید. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

مرکز تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تبریز

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز در صورت بروز ارور یا کد خطا 4C

این ارور بیانگر و نشانگر این موضوع می باشد که ایراد و نقصی در آبگیری دستگاه وجود داشته باشد. این امکان وجود دارد که ایرادی در فیلتر ورودی آب یا شلنگ ورودی آب وجود داشته باشد. برای رفع این ارور و کد خطا لازم است این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود ایراد یا نقص در آن ها، آن ها را تعمیر یا تعویض نمایید. تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله لباسشویی سامسونگ کمک می کند. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز در صورت بروز ارور یا کد خطا 4U

این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی سامسونگ نمایان می شود که ماشین لباسشویی به صورت متوازن بر روی سطح زمین قرار نگرفته باشد. برای رفع این ارور لازم است دستگاه را به صورت متعادل و متوازن بر روی سطح زمین قرار دهید و از بالانس بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. همچنین لازم است لباس ها را به صورت متوازن داخل دستگاه قرار دهید. سعی کنید لباس ها را از حالت پیچ خوردگی و در هم رفتگی خارج نمایید. شما می توانید برای رفع این ارور از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرید. تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد که به کاربران در زمینه تعمیر لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی یاری می رساند.

تعمیر لباسشویی ساسمونگ در صورت بروز ارور یا کد خطا E2

این ارور و کد خطا بیانگر این موضوع می باشد که ایراد و نقصی در تخلیه آب دستگاه وجود دارد. برای رفع این ارور لازم است شلنگ خروجی آب و پمپ تخلیه را با قت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود ایراد یا نقص در آن ها، آن ها را تعمیر یا تعویض نمایید. شما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تبریز کمک بگیرید. تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز

تعمیر لباسشویی ساسمونگ در صورت بروز ارور یا کد خطا E3

به طور معمول این کد خطا و ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر لباسشویی سامسونگ نمایش داده می شود که ایراد و نقصی در موتور ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. برای رفع این ایراد لازم است موتور دستگاه و قطعات و اتصالات آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود ایراد یا نقص در آن، آن را تعمیر کنید. به طور معمول از آنجایی که تعمیرات موتور ماشین لباسشویی بسیار سخت و تخصصی می باشد، لازم است کاربران برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در صورت بروز ارور یا کد خطا LE

این ارور و کد خطا بیانگر و نشانگر این موضوع می باشد که لباسشویی سامسونگ دارای نشتی می باشد. برای رفع این ارور لازم است از مایندگی لباسشویی سامسونگ در تبریز کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تبریز

برای اکثر مصرف کنندگانی که از برندهای سامسونگ و ال جی استفاده می‌کنند، ایراد در این دستگاه‌ها امری دور از ذهن و بعید است. اما اگر دستگاههای ساخت این شرکت‌ها دچار ایراد شود، حتما باید به کمک تکنسین متخصص و مجرب و با استفاده از قطعات فابریک یدک کار تعمیر دستگاه را انجام داد تا باز هم بتواند مثل قبل و با همان راندمان کار خود را انجام دهد. در این مطلب در خصوص تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز نکاتی را می‌خوانیم. برای این منظور می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید.

ایراد در قسمت‌های مختلف ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی، کار خود را در قسمت‌های مختلف به انجام می‌رساند. تماس با تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز برای تعمیر دستگاه، به دلیل ایراد در یکی از این سیکل‌های شسشتوی لباس است. اولین قسمت، آبگیری دستگاه است که با یک سیستم مشخص که در آن شلنگ ورودی آب، هیدروستات و شیر برقی دستگاه تاثیر گذارند. قسمت بعد مربوط به اجرای برنامه‌ها می‌شود که با توجه به برنامه انتخاب شده کاربر، زمان کار و میزان دمای آب دستگاه مشخص می‌شود. المنت‌ها آب را تا حد مورد نیاز گرم می‌کنند و سپس برنامه شستشو زیر نظر برد الکترونیکی مرحله به مرحله جلو می‌رود تا به آب کشی و خشک کردن لباس‌ها برسد. در پایان، فیلتر تخلیه آب دستگاه، آب کثیف حاصل از شستشو را تخلیه کرده به خارج از دستگاه هدایت می‌کند. ایراد در هر کدام از این قسمت‌ها باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز مورد بررسی قرار گیرد.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز امداد

در این مطلب به اختصار در خصوص قسمت‌های مختلف لباسشویی سامسونگ توضیح دادیم. اگر به دنبال تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز هستید، باید با تکنسین متخصص تماس بگیرید تا او تشخیص دهد ایراد از کدامیک از قسمت‌های دستگاه شماست. برای این منظور و استفاده از خدمات مجموعه تعمیرات تخصصی تبریز امداد، کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز

جمع بندی

همان طور که در متن بالا بیان شد در جوامع امروزی لباسشویی ها دارای کاربرد های بسیاری می باشند و بدون استفاده از این وسایل شستشوی لباس ها به امری سخت و طاقت فرسا تبدیل می شد. لباسشویی سامسونگ نیز دارای کیفیت بالایی می باشد اما این امکان وجود دارد که در برخی مواقع ایراد ها و نقص هایی در آن به وجود آید که در این صورت لازم است کاربران اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند‌‌. همچنین از آن جایی که به طور معمول ایراد ها و نقص هایی که ممکن است در لباسشویی سامسونگ به وجود آید بسیار تخصصی می باشند لازم است کاربران برای تعمیر دستگاه خود از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند. تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز به کاربران در تعمیر لباسشویی در تبریز کمک می کند. نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

برنامه شست و شوی لباسشویی سامسونگ



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی سامسونگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

ابتدا بررسی کنید که آیا هیچ لباس یا اشیاء غیرمجازی درون ماشین نیستند. اگر مشکل ادامه دارد، ممکن است برای بررسی بارینگ ها و سیستم مکانیکی به یک تعمیرکاراران مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز مراجعه کنید.

نورهای در دسترس انتظار نشان دهنده آماده به کار بودن ماشین لباسشویی است. برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه شروع/توقف را بزنید.

لوله آب را باز کنید و با یک لوله جدید جایگزین کنید. مطمئن شوید که لوله به درستی وصل شده و هیچ رها و چربی در اتصالات نیست.

فیلتر آب معمولاً در قسمت ورودی آب قرار دارد. آن را باز کنید و آن را تمیز کرده و هر چیزی که ممکن است مانع جریان آب شود را حذف کنید.

لوله آب و فیلترهای آب را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ مشکلی وجود ندارد. همچنین مطمئن شوید که لوله به درستی وصل شده باشد.

پس از هر شستشو، درب ماشین لباسشویی را باز نگه دارید تا رطوبت جمع نشود. همچنین می توانید از تمیزکاری ماشین و استفاده از مواد ضدعفونی کننده جلوگیری کنید.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297