تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی ال جی را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

لباسشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در خانه ها و آشپزخانه ها می باشد. کاربران می توانند با استفاده از این وسایل، شستشوی لباس های خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین زحمت انجام دهند. بدون استفاده از ماشین لباسشویی ها افراد ملزم هستند زمان زیادی را صرف شستن لباس ها و پارچه ها با دست کنند و همانطور که می دانید این امر بسیار پر زخمت و زمان بر می باشد بنابراین ماشین های لباسشویی انتخاب مناسبی برای افراد جهت ساده تر کردن کار های مربوط به خانه و آشپزخانه می باشد.

لباسشویی ال جی یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در بازار های فروش لوازم خانگی می باشد. با این که این وسیله دارای کیفیت بالایی می باشد اما ممکن است در برخی مواقع به دلایل مختلفی دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز کمک بگیرند. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز

خرابی ها و نقص های لباسشویی ال جی

همان طور که در متن مقدمه نیز بیان شد این امکان وجود دارد که ایراد ها یا نقص هایی در لباسشویی ال جی به وجود آید. به طور کلی ایراد های به وجود آمده در ماشین های لباسشویی به دو دسته ی تخصصی و غیر تخصصی تقسیم می شوند. ایراد های غیر تخصصی را افراد مبتدی و عادی نیز می توانند بر طرف کنند اما برای بر طرف کردن ایراد های تخصصی، کاربران ملزم هستند از کارشناسان و متخصصان با تجربه کمک بگیرند. تعمیرات لباسشویی ال جی در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله لباسشویی ال جی کمک می کنند. تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز در صورت بروز ارور یا کد خطا CL

این ارور نشان دهنده و بیانگر این موضوع می باشد که به دلایل نا مشخص قفل کودک دستگاه گیر کرده است. لازم است قفل کودک را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده ایراد یا نقص در آن، آن را تعمیر یا تعویض کنید. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از تعمیرات لباسشویی ال جی در تبریز کمک بگیرید. تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز در صورت بروز ارور یا کد خطا OE

به طور معمول این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود که ایراد و نقصی در خروجی آب وجود داشته باشد. برای رفع این ایراد لازم است پمپ تخلیه و همچنین شلنگ خروجی آب را با قت مورد بررسی قرار دهید زیرا در صورتی که ایراد و نقصی در این موارد وجود داشته باشد، خروج آب به خوبی صورت نمی گیرد. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز کمک بگیرید. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در تبریز

تعمیر لباسشویی توسط تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز در صورت بروز ارور یا کد خطا IE

این ارور و کد خطا بیانگر و نشانگر این موضوع می باشد که ایراد و نقصی در آبگیری ماشین لباسشویی وجود دارد. به منظور رفع این مشکل لازم است لوله ورودی آب را با دقت مورد بررسی قرار دهید و از وجود نداشتن انسداد و پارگی در آن اطمینان حاصل فرمایید. همچنین پیشنهاد می شود شیر ورودی دستگاه را نیز با دقت مورد بررسی قرار دهید. تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز یه کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله ماشین لباسشویی ال جی کمک می کند.

تعمیر لباسشویی ال جی در صورت بروز ارور یا کد خطا DE

به طور معمول این ارور نشان می دهد که درب ماشین لباسشویی شما باز مانده است. همچنین این امکان وجود دارد که به علت وجود ایراد و نقص در میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی این مشکل به وجود آید، بنابراین این قطعه را با دقت مورد بررسی قرار دهید. تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله ماشین لباسشویی کمک می کند. این نمایندگی دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای می باشد.

تعمیر لباسشویی ال جی در صورت بروز ارور یا کد خطا UE

به طور معمول این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایش داده می شود که دستگاه شما به صورت نا متوازن بر روی زمین قرار گرفته باشد. بنابراین پیشنهاد می شود برای رفع این ایراد دستگاه خود را به صورت متوازن و بالانس بر روی سطح زمین قرار دهید. شما می توانید برای رفع عیوب ماشین لباسشویی ال جی از نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی در صورت بروز ارور یا کد خطا SE

این ارور نشانگر و بیانگر این موضوع می باشد که ایراد و نقصی در موتور ماشین لباسشویی شما وجود دارد. برای رفع این ارور لازم است موتور دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار دهید. از آنجایی که بررسی موتور دستگاه امری تخصصی می باشد لازم است برای تعمیر آن از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرید. نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز دارای متخصصان با تجربه می باشد.

تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

ایراد در ماشین لباسشویی، یکی از مشکلاتی است که می‌تواند سبب سخت و زمان بر شدن کارهای منزل شود. به همین خاطر لازم است تا این مشکل در اسرع وقت و توسط تکنسین متخصص مرتفع شود. اگر ساکن تبریز هستید، می‌توانید تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز را به کمک تعمیرکاران مجرب و ماهر تبریز امداد انجام دهید. تعمیر دستگاه شما در محل خودتان و با استفاده از قطعات یدک باکیفیت و فابریک لباسشویی ال جی انجام می‌شود. برای اعزام فوری تعمیرکار به محل، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره‌ی ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

ایرادات لباسشویی ال جی

مشکلات پرتکراری که سبب تماس با نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز برای تعمیرات این دستگاه‌ها می‌شود، عبارتند از: مشکل در سیستم برق و روشن نشدن ماشین لباسشویی، مشکل در راههای ورودی، شیر برقی و هیدروستات که سبب ایراد در آبگیری می‌شود، مشکل در اجرای برنامه‌ها که می‌تواند دلایل متعددی نظیر ایراد در برد الکترونیکی داشته باشد و در پایان مشکل در تخلیه آب حاصل از شستشو که ممکن است به دلایلی نظیر مسدود شدن راه خروج آب و یا ایراد پمپ تخلیه دستگاه باشد. تشخیص این موارد و تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز، باید توسط تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز انجام شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز

تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز امداد

تبریز امداد نامی آشنا برای همشهریان گرامی است که کار تعمیر لوازم منزل مختلف را با کمک تعمیرکاران آموزش دیده و دارای سابقه کار حداقل هشت‌ساله انجام می‌دهد. کار تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز امداد نیز، با استفاده از قطعات فابریک یدک، در محل شما و با قیمت‌های مصوب اتحادیه انجام می‌گردد. اگر نیاز به حضور فوری تکنسین در محل برای تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز دارید، کافیست با شماره تلفن‌های بالای صفحه تماس بگیرید تا در اسرع وقت در منزل یا محل کار شما حاضر باشند.

جمع بندی

همان طور که در متن بالا ذکر شد لباسشویی ها جز مهم ترین و پرکاربرد ترین و مهم ترین وسایل در خانه ها و آشپزخانه ها می باشند و کاربران می توانند با استفاده از این وسایل کار های مرتبط با شستشوی لباس را در کمترین زمان ممکن و به ساده ترین روش انجام دهند. لباسشویی ال جی دارای کیفیت بالایی می باشد بنابراین انتخاب بسیاری از افراد برای تهیه ماشین لباسشویی مناسب و کار آمد می باشد، اما این لباسشویی نیز همانند دیگر ماشین لباسشویی ها ممکن است در برخی مواقع و به دلایل نا مشخص دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز به کاربران خود در تعمیر لباسشویی در تبریز یاری می رساند.

برنامه شست و شوی لباسشویی ال جی



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی ال جی در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

این ممکن است به دلیل مشکلات در بارینگ ها یا سیستم مکانیکی باشد. ابتدا بررسی کنید که آیا هیچ شیء غیرعادی یا لباس مانع از چرخش دیگر لباس شویی نمی شود. اگر مشکل ادامه دارد، بهتر است از متخصص های تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز مشاوره بگیرید.

 ابتدا لوله آب و فیلترهای آب را چک کنید تا مطمئن شوید که هیچ مشکلی وجود ندارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که لوله آب به درستی وصل شده باشد.

نورهای چراغ ممکن است به وضعیت مختلف ماشین اشاره کنند. به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود مراجعه کنید تا مفهوم هر چراغ را بفهمید. مثلاً چراغ های مربوط به آب، درب، یا مشکلات دیگر را نشان می دهند.

بیشتر ماشین لباسشویی های ال جی دارای فیلترهای قابل تمیزکاری هستند. دفترچه راهنما را برای دستورالعمل های تمیزکاری و تعویض فیلترها مطالعه کنید. این فیلترها معمولاً درب آب وارد شده به ماشین یا در جای مخصوص دیگری قرار دارند.

برای رفع بوهای ناخوشایند، می توانید از تمیزکاری ماشین با استفاده از مواد ضدعفونی کننده خاص یا اسپری مخصوص استفاده کنید. همچنین مهم است که پس از هر بار استفاده، درب ماشین لباسشویی را باز نگه داشته و آن را خشک کنید تا رطوبت جمع نشود و رشد باکترها جلوگیری شود.

احتمالا دری لباسشویی به درستی بسته نشده است و یا مشکلی در اتصال برق وجود دارد. برای بررسی های بیشتر با تیم تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز تماس بگیرید.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما: 04191011297