تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال فریجیدر را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز

وجود یک یخچال معیوب در آشپزخانه معیوب هرگز خوشحال‌کننده نیست. بعضی از لوازم منزل خیلی سریع‌تر از بقیه ممکن است دچار مشکل و ایراد شوند که یکی از آن‌ها یخچال شماست. یخچال‌ها معمولاً عمر کوتاه‌تری دارند، بعد از حدود ۷-۸ سال مشکلات خاصی در آن‌ها ایجاد می‌شود و برای رفع عیوب و مشکلات یخچال که منجر به ایجاد مشکلات و هزینه‌های بیشتر نشوند باید از نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز مشورت بگیرید. اما چه نوع مشکلاتی را می‌توان انتظار داشت؟ خوب، در این مقاله قصد داریم به موارد زیر بپردازیم:

رایج‌ترین مشکلات یخچال فریجیدر

  • چه عواملی باعث مشکلات یخچال فریجیدر می‌شود
  • کدام یک از مشکلات یخچال فریجیدر را می‌توان برطرف کرد.

نمایندگی-یخچال-فریجیدرر-در-تبریز

یخچال فریجیدر آب نشت می‌کند

آیا مرتباً در کنار یخچال فریجیدر خوب تجمع آب می‌بینید؟ خبر بد این است که این هرگز نشانه خوبی نیست و باید حتماً توسط کارشناسان نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز بررسی و علت‌یابی شود. ولی خبر خوب این است که نشتی یخچال مشکلی است که به راحتی قابل حل است. در ادامه دو دلیل رایج برای نشتی آب یخچال و راه حل آن‌ها آورده شده است:

گرفتگی زهکشی سیستم یخ زدایی یخچال فریجیدر

این شایع‌ترین دلیل نشتی یخچال فریجیدر است. اساساً اتفاقی که می‌افتد این است که زباله‌ها و تکه‌های مواد غذایی در شیلنگ تخلیه گیر می‌کنند که منجر به گرفتگی می‌شود. با گذشت زمان، یخ شروع به جمع شدن می‌کند و در نهایت با یک گودال آب بزرگ روبرو می‌شوید.

نحوه رفع مشکل:

اولین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تنها با استفاده از آب داغ، فاضلاب را از داخل یخچال پاک کنید. اگر این کار جواب نداد، یک لوله پاک کن تهیه کنید و سعی کنید تجمع کثیفی را از بین ببرید. به‌عنوان آخرین راه‌حل، می‌توانید با بیرون کشیدن دستگاه و تمیز کردن شیر چک لاستیکی واقع در پنل پشتی، زباله‌ها را به صورت دستی پاک کنید. در اینگونه موارد و برای اطمینان خاطر بیشتر حتماً با متخصصان نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز تماس بگیرید.

منبع آب مسدود / یخ‌زده

گرفتگی یا یخ زدگی منبع آب نیز می‌تواند دلیل نشتی یخچال باشد. باز هم، این یک مشکل بسیار رایج یخچال‌ها می‌باشد.

نحوه رفع آن

ابتدا باید یخچال فریجیدر را از پریز برق جدا کنید. سپس، باید شیر قطع را پیدا کنید، به احتمال زیاد در زیر سینک آشپزخانه شما نصب خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که شیر کاملاً بسته است و آن را از نظر گرفتگی یا نشتی بررسی کنید. در صورت پارگی، باید خط تأمین آب را تعویض کنید. اگر همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما هنوز نشت را تجربه می‌کنید، با یک بلوک یخ سروکار دارید. کاری که باید انجام دهید این است که یخچال را از برق جدا کنید تا یخ آب شود. در اینگونه موارد و برای اطمینان خاطر بیشتر حتماً با متخصصان نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز تماس بگیرید.

یخچال فریجیدر خنک نمی‌شود

اگر متوجه شدید که یخچال فریجیدر شما به اندازه کافی خنک به نظر نمی‌رسد و غذای شما سریعتر فاسد می‌شود، به احتمال زیاد یخچال فریجیدر شما نیاز به بررسی جدی دارد ولی نگران نباشید زیرا که دلایل مختلفی برای سرد نشدن یخچال وجود دارد و بسیاری از مشکلات به راحتی برطرف می‌شوند. یکی از عمده‌ترین و رایج‌ترین دلایل کم بودن خنکی یخچال این است که دمای یخچال را به صورت استاندارد تنظیم نکرده باشید و یا ممکن است به صورت اتفاقی و غیر عمدی موقع کار کردن با یخچال دستتاتن به سنسور تنظیم یخچال خورده باشد و تنظیم آن بهم بریزد. در غیر این صورت و در اینگونه موارد و برای اطمینان خاطر بیشتر حتماً با متخصصان نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

نمایندگی یخچال فریجیدر در تبرریز: فن کندانسور مسدود شده

اگر مدل یخچال فریجیدر شما فن کندانسور دارد، این احتمال وجود دارد که چیزی مانند گرد و غبار، تجمع کثیفی، موی حیوانات خانگی و غیره آن را مسدود کرده باشد. چنین مشکلی هم بر یخچال و هم فریزر تأثیر می‌گذارد.

نحوه تعمیر

یخچال را از برق جدا کرده و بیرون بکشید. فن کندانسور را پیدا کنید. آن را با یک برس یا حوله آشپزخانه تمیز کنید و آن را بچرخانید تا ببینید آیا حرکت می‌کند یا خیر. اگر همه چیز درست به نظر می‌رسد، یخچال را دوباره به برق وصل کنید و بررسی کنید که آیا فن درست کار می‌کند یا خیر. در اینگونه موارد و برای اطمینان خاطر بیشتر حتماً با متخصصان نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز تماس بگیرید.

فریزر خنک نمی‌شود

از دلایلی که می‌توان برای عدم خنک بودن فریزر نام برد به موارد زیر اشاره کرد:

مشکلات سیستم یخ زدایی

هدف از سیستم یخ زدایی خودکار این است که هر ۸ ساعت یکبار کویل‌های اواپراتور را یخ زدایی کند و مسیر‌های هوای اواپراتور را باز نگه دارد. هنگامی که این قسمت مشکل پیدا کند، یخ در اطراف اواپراتور و دیواره قسمت پشتی فریزر شروع به تشکیل می‌کند و در نتیجه فریزر شما به خوبی خنک نمی‌شود.

چگونه آن را تعمیر کنیم

تعمیر سیستم یخ زدایی یخچال معیوب کار آسانی نیست و در اینگونه موارد و برای اطمینان خاطر بیشتر حتماً با متخصصان نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز تماس بگیرید.

سنسور دمای خراب

یک سنسور دما که ترمیستور نیز نامیده می‌شود، برای تشخیص دمای هوای داخل یخچال شما استفاده می‌شود. اگر این قسمت معیوب شود، دستگاه شما در حفظ دمای مناسب هم در یخچال و هم در فریزر، خنک نشدن یکنواخت داخل و یخ زدایی با مشکل مواجه می‌شود.

نحوه تعمیر: تنها راه حل این است که قطعه را تعویض کنید. در اینگونه موارد و برای اطمینان خاطر بیشتر حتماً با متخصصان نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

مرکز تخصصی نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز

دفتر نمایندگی تخصصی یخچال فریجیدر در تبریز با استفاده از متخصصان و کارشناسان خبره در زمینه تعمیر یخچال در تبریز و استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها آماده ارائه خدمات به شما عزیزان و مصرف‌کنندگان گرامی یخچال فریزر فریجیدر در زمینه تعمیرات در تبریز می‌باشد. اگر هر یک از مشکلات بالا را در یخچال فریزر فریجیدر خود مشاهده کردید و نیاز به تعمیر و بررسی یخچال فریجیدر خود دارید با خیالی آسوده با مشاوران و متخصصان فنی ما در نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما اقدامات لازم را برای شما عزیزان و مصرف‌کنندگان گرامی به عمل آورند. با ما در تماس باشید.

تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

یخچال، با استفاده از یک گاز مبرد، به صورت دائم گرمای داخل محیط را جذب کرده و آن را به خارج از دستگاه می‌فرستد. به این ترتیب، پس از مدتی دمای داخل دستگاه خنک شده و به دمای مدنظر برای نگهداری از مواد غذایی می رسد. مواد غذایی، در دمای سرد با سرعت کمتری خراب می‌شوند و زمان ماندگاری آن ها افزایش پیدا می‌کند. اگر یخچال دچار ایراد شود و نیاز به تعمیر داشته باشد، این کار باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود تا مواد غذایی داخل یخچال خراب نشوند. از سوی دیگر، کیفیت تعمیر باید به گونه‌ای باشد که دیگر نگرانی بابت خرابی و تعمیر مجدد یخچال وجود نداشته باشد. مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، کار تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز را، با استفاده از قطعات فابریک یدک این دستگاهها و به صورت فوری پس از تماس با این مجموعه، با استفاده از اعزام فوری تکنسین به محل انجام می دهد.

مراکز تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز

مشکل در موتور یخچال

یکی از ایراداتی که سبب تماس با نمایندگی یخچال فریجیدر در تبریز می‌شود، ایراد در موتور یا کمپرسور یخچال فریجیدر است. اگر این قسمت به مشکل بخورد، یخچال نمی‌تواند به درستی سرما ایجاد کند و ممکن است برای نگه داشتن دما، مجبور شود به صورت دائم کار کند. این مشکل در بسیاری از مواقع به دلیل نشت گاز از دستگاه به وجود می‌آید و موتور برای این که کمبود گاز را جبران کند، مجبور به کار کردن بیش تر است. به این اتفاق در اصطلاح یکسره کار کردن موتور می‌گویند. این اشکال، در طولانی مدت، می‌تواند سبب از کار افتادن کمپرسور و نیاز به تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز شود.

تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز امداد

مشکلات فراوان دیگری مانند: سر و صدا در یخچال، کار نکردن یخساز، مشکل در سیستم دیفراست، نشت گاز از دستگاه و … از جمله مواردی هستند که ممکن است، سبب ایراد در یخچال و نیاز به تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز شود. برای انجام این کار و تعمیر فوری دستگاه خود، می‌توانید در تمام ایام هفته با کارشناسان این مجموعه، با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال فریجیدر در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال فریجیدر | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال فریجیدر در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297