تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز

تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال بلومبرگ را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز

نمایندگی یخچال بلومبرگ در تبریز

اگر یخچال بلومبرگ شما دائماً آب نشت می‌کند یا صدای زیاد ایجاد می‌کند، ممکن است به این فکر کنید که آیا زمان تعویض آن فرا رسیده است. یا اگر یخ ساز کار نمی‌کند یا در حال یخ زدگی است، ممکن است فکر کنید وقت آن رسیده است که با یک تعمیرکار تماس بگیرید. البته گاهی اوقات یک تمیز کردن خوب و کامل یا تنظیم درجه حرارت مشکل شما را به راحتی حل می‌کند. نمایندگی یخچال بلومبرگ در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه‌های بررسی و عیب‌یابی یخچال بلومبرگ، تعمیر یخچال بلومبرگ، تعویض قطعه معیوب و… می‌باشد.

نمایندگی یخچال بلومبرگ در تبریز

رایج ترین مشکلات یخچال بلومبرگ

ما دلایل برخی از رایج‌ترین مشکلات یخچال بلومبرگ و نحوه رفع آن‌ها را در ادامه بیان خواهیم کرد، حتی اگر نمی‌دانید یخچال بلومبرگ چگونه کار می‌کند. این راه حل‌های ساده می‌توانند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی زیادی داشته باشند. و نیازی به خرید یکسری ابزارآلات جدید نیست، اکثر این راه حل‌ها به هیچ وجه نیاز تخصص خاصی ندارند. در اینجا تنها چیزی که نیاز هست این است که شما بتوانید خودتان مشکلات را حل کنید. البته موارد جزئی و ساده توسط خودتان قابل برطرف شدن است ولی موارد تخصصی و پیچیده فقط در حیطه تخصص متخصصان و کارشناسان این حوزه می‌باشد. اگر خودتان تصمیم به تعمیر یخچال بگیرید و ایرادات اساسی را برطرف کنید به احتمال زیاد نه تنها این ایرادات برطرف نمی‌گردند بلکه ممکن است هزینه‌های اضافی زیادی را برای شما ایجاد کند پس بهتر است با کارشناسان نمایندگی یخچال بلومبرگ در تبریز تماس حاصل فرمایید.

سر و صدای زیاد یخچال بلومبرگ

یک یخچال کارآمد نباید همیشه کار کند. یخچالی که اینگونه کار می‌کند نه تنها پر سر و صدا است، بلکه می‌تواند کیف پول شما را حسابی خالی کند. یخچال‌ها در حال حاضر یکی از پر مصرف‌ترین لوازم خانگی هستند. یخچالی که بی‌وقفه کار کند می‌تواند صورتحساب انرژی شما را بسیار بالا ببرد و خانواده را دچار هزینه‌های گزافی نماید.

علت سر و صدای زیاد یخچال بلومبرگ

یکی از رایج‌ترین دلایل کارکرد بیش از حد یخچال (یا بدتر از آن، دائماً کارکردن یخچال بلومبرگ) تجمع زباله و گرد و غبار در اطراف کویل‌های کندانسور است. به خصوص اگر در یک محیط پر گرد و غبار زندگی می‌کنید یا چندین حیوان خانگی دارید، بسیار رایج است.

خدمات تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز

رفع ایراد سر و صدای زیاد یخچال بلومبرگ

ابتدا یخچال را از برق جدا کنید. برای اکثر یخچال‌ها، کویل‌های کندانسور در قسمت پایینی قرار دارند و معمولاً در قسمت جلو یا عقب قابل دسترسی هستند. (البته برخی از مدل‌های جدید دارای سیم پیچ داخلی هستند. ) برای دسترسی به سیم پیچ‌ها، به دنبال توری بگردید و با بیرون آوردن گیره‌هایی که آن را در جای خود نگه می‌دارند، آن را بردارید، یا اگر پیچ است، آن را باز کنید. برای تمیز کردن آن‌ها از جاروبرقی استفاده کنید. اگر زباله‌های زیادی جمع شده است، از یک برس یا پارچه استفاده کنید تا به آرامی زباله‌های باقی مانده را پاک کنید. توری را تعویض کنید و برق را به یخچال برگردانید. نمایندگی یخچال بلومبرگ در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه‌های بررسی و عیب‌یابی یخچال بلومبرگ، تعمیر یخچال بلومبرگ، تعویض قطعه معیوب و… می‌باشد.

تنظیم دمای یخچال بلومبرگ

تنظیم دمای یخچال بسیار پایین باعث می‌شود یخچال بلومبرگ شما برای اینکه بتواند دما را به این سرما تنظیم شده برساند باید به شدت کار کند و همچنین می‌تواند برخی از غذا‌های شما را منجمد و فاسد کند.

شما معمولاً باید دمای یخچال بلومبرگ خود را بین ۳۷ تا ۴۰ درجه فارنهایت (۲. ۸ تا ۴. ۴ درجه سانتیگراد) تنظیم کنید. یک دماسنج را داخل یک لیوان آب قرار دهید، لیوان را در قفسه وسط یخچال قرار دهید و بگذارید حداقل ۸ ساعت بماند. هر چند وقت یکبار تنظیمات دمای یخچال را تنظیم کنید تا به آرامی به دمای دلخواه برسد. اگر این موضوع مشکل را حل نکرد، با یک متخصص مشورت کنید، زیرا ممکن است یک قطعه معیوب مانند کندانسور، سنسور ترموستات یا موتور فن داشته باشید. نمایندگی یخچال بلومبرگ در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه‌های بررسی و عیب‌یابی یخچال بلومبرگ، تعمیر یخچال بلومبرگ، تعویض قطعه معیوب و… می‌باشد.

تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز

نشتی آب یخچال بلومبرگ

ریزش و نشتی آب در زیر یخچال بلومبرگ شما هرگز نشانه خوبی نیست، اما می‌تواند یک اتفاق نسبتاً رایج باشد و معمولاً به راحتی قابل حل است. نشت آب معمولاً از یکی از دو مشکل زیر ناشی می‌شود.

علت نشتی آب در این یخچال ها

هر از چند گاهی، گرفتگی یا یخ زدگی خط آبرسانی باعث می‌شود که آب در زیر یخچال بریزد. همچنین بر تولید یخ از یخ ساز تأثیر می‌گذارد و جریان آب را از دستگاه پخش، کند یا متوقف می‌کند.

ابتدا یخچال را از برق بکشید و شیر قطع را که معمولاً در زیر سینک، پشت یخچال یا زیر یخچال بلومبرگ قرار دارد را بررسی کنید و مطمئن شوید که این شیر بسته است و به دنبال هرگونه نشتی، پیچ خوردگی یا گرفتگی در آن باشید. در صورت شکستگی یا پارگی، خط تأمین آب را تعویض کنید. به طور معمول این خط یک لوله نایلونی با اتصالات فشرده‌سازی رزوه‌ای در دو انتها است. اگر خط آب سالم است، اما انسداد نیمه شفاف در آن می‌بینید، به دلیل یخ زدگی است. به سادگی یخچال را حدود ۲ ساعت از برق جدا کنید تا گرفتگی آن برطرف شود. اگر گرفتگی آن واضح است، قبل از تلاش برای حذف آن با یک متخصص مشورت کنید. پس از یخ زدایی خط، یخچال را دوباره به برق وصل کنید. نمایندگی یخچال بلومبرگ در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه‌های بررسی و عیب‌یابی یخچال بلومبرگ، تعمیر یخچال بلومبرگ، تعویض قطعه معیوب و… می‌باشد.

رفع مشکل نشتی آب در یخچال بلومبرگ در نمایندگی یخچال بلومبرگ در تبریز

مسدود شدن زهکشی یخ زدایی یکی از شایع‌ترین دلایل است. این زمانی اتفاق می‌افتد که ذرات غذا یا باقی مانده‌های غذایی شیلنگ تخلیه را مسدود می‌کند، که می‌تواند منجر به تجمع یخ و در نهایت نشت آب از فریزر و یخچال شود.

ابتدا سعی کنید زهکش را از داخل فریزر با آب گرم و صابون بشویید. همچنین می‌توانید از لوله پاک کن یا لوله باریک و صاف استفاده کنید تا گرفتگی را از بین ببرید. اگر با این کار مشکل برطرف نشد، ممکن است لازم باشد زباله‌هایی را که باعث مسدود شدن شیر برگشتی در انتهای شیلنگ تخلیه شده‌اند، به صورت دستی بردارید. یخچال خود را از دیوار فاصله دهید و شیلنگ تخلیه یخ زدایی را در پانل سرویس پشتی پایین قرار دهید. این شیلنگ باید دارای یک سوپاپ لاستیکی باشد که به تنظیم رطوبت کمک می‌کند و به جمع‌آوری زباله و گرفتگی معروف است. دریچه را با آب داغ و صابون تمیز کنید و شیر را دوباره نصب کنید. نمایندگی یخچال بلومبرگ در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه‌های بررسی و عیب‌یابی یخچال بلومبرگ، تعمیر یخچال در تبریز، تعویض قطعه معیوب و… می‌باشد.

تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز

یخچال، مهم‌ترین وسیله منزل است که در طی بیست و چهار ساعت، در حال کار است. توقف این یخچال ها، می‌تواند باعث از بین رفتن مقدار زیادی مواد خوراکی داخل دستگاه شود. به همین خاطر، در صورتی که نیاز به تعمیر یخچال پیدا کنید، این کار باید به صورت فوری انجام شود. انجام تعمیرات یخچال در برندهای مختلف، باید توسط تکنسین متخصص و آشنا به آن برند انجام شود. در مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، کار تعمیر انواع یخچال از جمله تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز انجام می‌شود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص نحوه تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز، با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

مرکز تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز

دلایل ایراد در یخچال بلومبرگ

ایراد در یخچال، می‌تواند خیلی ساده یا خیلی پیچیده باشد. ایرادات ساده به ایراداتی نظیر مشکل در لامپ، عایق، سینی و … دستگاه گفته می‌شود. اما مشکلاتی نظیر ایراد در کمپرسور، برد الکترونیکی، کاهش یافتن شارژ گاز دستگاه و… می‌تواند دشواری هایی را برای مصرف کننده به وجود آورد. تمیز کردن مرتب یخچال، می‌تواند در بسیاری از موارد جلوی بروز اشکال در یخچال شما را بگیرد. برای مثال کثیف شدن لوله های کندانسور و یا کثیف شدن سیم پیچ کندانسور می‌تواند سبب داغ شدن بیش از حد یخچال شود. زیرا، گرمای موجود در یخچال از طریق این قسمت، از دستگاه خارج می‌شود. در صورت ایراد در این قسمت، لازم است کار تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز، توسط تعمیرکار متخصص دستگاه انجام شود.

تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز امداد

مواردی که می‌تواند سبب ایراد در یخچال شما شود، بسیار گسترده است و در قسمت بالا تنها برخی از آن ها را برشمردیم. برای پیدا کردن ایراد دقیق دستگاه، لازم است تکنسین متخصص و مجرب، کار عیب یابی و تعمیر یخچال بلومبرگ را به انجام برساند. برای انجام این مهم به صورت فوری و در محل خودتان، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید.

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال بلومبرگ در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال بلومبرگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال بلومبرگ در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297