تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز

تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال آرچیلیک را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال آرچیلیک در تبریز

نمایندگی یخچال آرچیلیک در تبریز

یک یخچال مطمین که به دقت و استاندارد از آن نگهداری شده باشد می‌تواند حتی تا بیش از ۲۰ سال دوام بیاورد، اما در برخی مواقع، مشکلات مختلفی را تجربه خواهید کرد. یخچال خانه شما بالاترین مصرف‌کننده انرژی در آشپزخانه شماست و نگهداری مناسب و اصولی و تعمیر به موقع یخچال فریزر می‌تواند سبب صرفه‌جویی در میزان هزینه‌های انرژی خانه گردد. در ادامه با هم به رایج‌ترین مشکلات یخچال در خانه نگاهی میاندازیم تا ببینیم آیا باید یخچال خود را تعمیر یا تعویض کنید.
رای رفع مشکل و تعمیر یخچال آرچیلیک خود حتماً با متخصصان و کارشناسان نمایندگی یخچال آرچیلیک در تبریز تماس بگیرید.

نمایندگی-یخچال-آرچیلیک-درر-تبریز

مشکلات دمای یخچال آرچیلیک

رایج‌ترین مشکل یخچال آرچیلیک خنک نشدن یخچال است. بدیهی است که خنک نگه داشتن مواد غذایی در یخچال یک ضرورت است، بنابراین این موضوع باید به سرعت بررسی شود. برای رفع مشکل و تعمیر یخچال آرچیلیک خود حتماً با متخصصان و کارشناسان نمایندگی یخچال آرچیلیک در تبریز تماس بگیرید.

یخچال آرچیلیک را از دیوار‌ها دور نگه دارید

مطمئن شوید که یخچال آرچیلیک شما به درستی قرار گرفته است و خیلی نزدیک به دیوار نیست. دریچه‌های هوا باید فضای مناسبی برای جریان هوا داشته باشند.

 واشر و یا لاستیک درب فرسوده

مطمئن شوید که درب یخچال آرچیلیک شما به درستی باز و بسته می‌شود. اگر متوجه شدید که به سختی بسته می‌شود یا باید آن را به سختی باز کنید، ممکن است نیاز به تعویض درزگیر درب یخچال آرچیلیک داشته باشد.

اگر لاستیک درب یخچال شرایط مناسبی نداشته باشید باعث بیرون رفتن هوای سرد درون یخچال به بیرون و ورود هوای گرم محیط به درون یخچال می‌شود که سبب فشار مضاعف به موتور یخچال می‌گردد. برای رفع مشکل و تعمیر یخچال آرچیلیک خود حتماً با متخصصان و کارشناسان نمایندگی یخچال آرچیلیک در تبریز تماس بگیرید.

گیج کنترل دما

با قرار دادن دماسنج در داخل یخچال آرچیلیک، دوبار بررسی کنید که دمای داخلی یخچال شما صحیح باشد. ممکن است گیج شکسته باشد و دمای یخچال شما را به درستی نخواند و خنک نکند.

دریچه‌های مسدود شده

گردش هوای یخچال آرچیلیک شما به دریچه‌هایی برای حفظ دمای خنک و یکنواخت در سرتاسر یخچال است. وقتی یخچال را با مواد غذایی، سبزیجات و سایر مواد فاسد شدنی پر می‌کنیم، تهویه داخلی ممکن است تا حدی یا به طور کامل مسدود شود. برای رفع مشکل و تعمیر یخچال آرچیلیک خود حتماً با متخصصان و کارشناسان نمایندگی یخچال آرچیلیک در تبریز تماس بگیرید.

خدمات تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز

کثیفی کویل‌های کندانسور یخچال آرچیلیک

اگر تمامی بخش‌های یخچال آرچیلیک شما به درستی و به طور صحیح کار می‌کنند ولی یخچال فریزر آرچینیک شما خنک نیست به احتمال خیلی قوی سیم پیچ کندانسور مشکل پیدا کرده است و باید توسط کارشناسان بررسی دقیق شود تا عیب‌یابی گردد. اگر کویل‌های کندانسور سیستم تبرید شما کثیف و آلوده باشند، عملکرد یخچال شما آسیب می‌بیند، زیرا برای دفع گرما از داخل یخچال آرچیلیک باید بیش از حد معمول کار کنند.

تعمیر موتور فن کندانسور در نمایندگی یخچال آرچلیک در تبریز

اگر یخچال آرچیلیک شما هنوز خنک نمی‌شود، ممکن است مشکل از موتور فن کندانسور باشد. موتور فن هوا را برای خنک کردن کویل‌های کندانسور می‌کشد و فن شکسته و یا معیوب احتمال گرم شدن بیش از حد یخچال آرچیلیک آشپزخانه شما و احتمال سرد نشدن آن را افزایش می‌دهد. برای رفع مشکل و تعمیر یخچال آرچیلیک خود حتماً با متخصصان و کارشناسان نمایندگی یخچال آرچیلیک در تبریز تماس بگیرید.

فن اواپراتور مسدود شده

بسته به نوع یخچال آرچیلیک شما، ممکن است یک یا چند فن اواپراتور نصب شود. هوای سرد کویل‌های اواپراتور توسط این فن‌ها در سراسر محفظه فریزر پخش می‌شود

کنترل پنل‌ها

اکثر مدل‌های فعلی یخچال آرچیلیک از حداقل دو برد مدار برای مدیریت عملکرد‌های کلیدی یخچال استفاده می‌کنند:
برد اصلی و کنترل دما. اگر یک یا هر دو برد مدار آسیب ببینند یخچال آرچیلیک شما خنک نخواهد شد و عملکرد صحیحی نخواهد داشت و در نتیجه مواد غذایی درون یخچال آرچیلیک فاسد می‌شوند.

در دسترس بودن برق

گاهی اوقات یک دلیل بسیار ساده باعث عدم خنک شدن یخچال آرچیلیک شما می‌شود، یکی از این دلایل وصل نبودن یخچال آرچیلیک به برق می‌باشد. اگر دوشاخه برق به طور کامل در پریز قرار نگرفته باشد، احتمالاً آزاد می‌شود و در نتیجه برق یخچال شما قطع می‌شود.

مکان قرارگیری یخچال آرچیلیک

این موضوع ممکن است تعجب‌آور باشد، اما مکان قرارگیری یخچال آرچیلیک شما بر عملکرد آن تأثیر دارد. اگر آشپزخانه یا گاراژ شما بیش از حد سرد یا گرم باشد، توانایی خنک کنندگی یخچال آرچیلیک شما آسیب خواهد دید. وجود وسایل گرم مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباس شویی و اجاق گاز در کنار یخچال آرچیلیک شما نیز می‌تواند بر توانایی خنک کنندگی آن تأثیر بگذارد.

سطح ناهموار

آیا میدانستید که ظرفیت خنک‌کننده یخچال آرچیلیک شما حتی ممکن است با تراز نبودن آن آسیب ببیند؟ اگر حتی یک مقدار یخچال آرچیلیک غیر تراز باشد می‌تواند بر عملکرد سیستم خنک‌کننده آن تأثیر منفی بگذارد.

پر بودن بیش از حد یخچال آرچیلیک

اگر یخچال آرچیلیک شما بیش از حد مملو از مواد غذایی و سبزیجات باشد به نحوی که بیشتر از ظرفیت آن پر شده باشد ممکن است به گردش هوای مناسب درون محفظه یخچال آرچیلیک آسیب بزند و سیستم سرمایشی یکپارچه آن را دچار مشکل کند.

تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز

مرکز تخصصی نمایندگی یخچال آرچیلیک در تبریز

دفتر تعمیر یخچال در تبریز با بهره‌مندی از نیرو‌های خبره و آموزش دیده در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزر‌های آرچیلیک و با استفاده از آخرین ابزار و تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان و مصرف‌کنندگان یخچال فریزر‌های آرچیلیک در تبریز می‌باشند. اگر هر کدام از مشکلات و مواردی که در بالا ذکر کردیم را در یخچال فریزر آرچیلیک خود مشاهده کردید برای اینکه به صورت دقیق بررسی و عیب‌یابی شوند و نسبت به تعمیر آن اقدام لازم انجام گیرد حتماً با مشاوران و متخصصان فنی ما در نمایندگی یخچال آرچیلیک در تبریز تماس حاصل فرمایید. با ما در تماس باشید.

تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و به دنبال تعمیر یخچال آرچلیک به صورت فوری در محل خودتان هستید، می‌توانید با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، آماده اعزام تکنسین به محل برای تعمیر فوری و باکیفیت دستگاه شماست. در صورتی که دستگاه شما مشکل پیدا کرده و برای تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز، با این مرکز تماس می‌گیرید، ایراد دستگاه خود را به صورت دقیق برای کارشناس ما توضیح دهید تا او اطمینان حاصل کند که قطعه مورد نیاز برای تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز، همراه تکنسین دستگاه باید و کار تعمیر در همان مراجعه نخست، صورت پذیرد.

مراقبت از یخچال آرچلیک

آرچلیک، یکی از برندهای ترکیه ای تولید کننده لوازم منزل است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. برای این که نیاز به تعمیر این دستگاهها نداشته باشید، بهتر است سعی کنید به بهترین شکل ممکن از آن ها مراقبت کنید. در ادامه برخی از دلایل ایراد در این دستگاهها را می‌خوانیم:

  • درب یخچال را به بی دلیل باز و بسته نکنید تا هوای داخل آن تغییر نکرده و گرم نشود.
  • غذا را با ظرف داغ داخل دستگاه نگذارید. برای این که انرژی کمتری مصرف شود، اول بگذارید تا خنک شود و سپس داخل دستگاه قرار دهید.
  • به صورت مرتب و در فواصل زمانی مشخص، کار تمیز کردن یخچال را انجام دهید.
  • از فرد متخصص و مجرب برای تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز کمک بگیرید.

تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز امداد

مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، تعمیرکاران خود را با آخرین متدهای تعمیر یخچال آرچلیک آشنا کرده است. از سوی دیگر، از قطعات فابریک یدک برای تعمیر دستگاههای ساخت این برند استفاده می‌شود. در صورتی که نیاز به تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز توسط تکنسین های متخصص و مجرب این مجموعه دارید، می‌توانید در تمام روزهای هفته، با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

مراکز تعمیرات یخچال آرچلیک در تبریز

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال آرچیلیک در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال آرچیلیک | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال آرچیلیک در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297