تعمیر یخچال ال جی در تبریز

تعمیر یخچال ال جی در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال ال جی را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال ال جی در تبریز

تعمیر یخچال ال جی در تبریز

یکی از اصلی‌ترین ملزومات هر خانه‌ای یخچال می‌باشد شاید بتوان به جرات گفت کمتر خانه‌ای را می‌توان یافت که در آن این ابزار زندگی وجود نداشته باشد. بدون وجود یخچال فریزر امکان نگهداری مواد غذایی و استفاده از آن‌ها وجود ندارد. یک یخچال سالم و کارآمد امکان نگهداری طولانی مدت مواد غذایی نظیر گوشت و مرغ و ماهی و انواع سبزیحات و میوه‌ها را برای ما فراهم می‌آورد. اما اگر یخچال منزل به صورت استاندارد و صحیح کار نکند نه تنها مواد غذایی را سالم نگه نمی‌دارد بلکه می‌تواند سلامت خانواده را به خطر بیاندازد. تعمیر یخچال در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در تبریز انجام خواهد شد.
با نمایندگی یخچال ال جی در تبریز همراه باشید تا با هم مهمترین نشانه‌های یک یخچال ناسالم را بررسی و واکاوری کنیم.

تعمیر یخچال ال جی در تبریز

علل خرابی انواع یخچال ال جی

علل و نشانه‌های که به ما نشان می‌دهد یخچال منزل به درستی کار نمی‌کند شامل سرمای کم یخچال، علت سرما نداشتن یخچال، کار نکردن موتور یخچال، سرد شدن بیش از حد و منجمد شدن مواد غذایی در یخچال، سر و صدای بیش از حد متعارف یخچال، برفک زدن یخچال، اتومات نکردن یخچال، انواع ارور‌های یخچال، عدم کارکرد صحیح یخساز و… می‌باشد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. تعمیر یخچال ال جی در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی یخچال ال جی در تبریز انجام خواهد شد.

سرمای یخچال ال جی به مناسب نیست

یکی از مواردی که ممکن است برای یخچال ال جی شما بوجود بیاید ایراد عدم سرمای کافی و استاندارد یخچال ال جی است. برخی از دلایل وجود عدم سرمای کافی و استاندارد یخچال‌های ال جی ممکن بسیار ساده باشند و حتی به آسانی توسط خود مشتریان عزیز در منزل مرتفع گردد اما بیشتر این مشکلات و ایراد‌ها نیاز به بازبینی و بررسی تخصصی متخصصان این حوزه دارد و باید توسط کارشناسان فنی نمایندگی یخچال ال جی در تبریز بررسی و تعمیر گردد. در ادامه برخی از مهمترین دلایل وجود مشکل عدم سرمایش کافی و استاندارد در یخچال‌های ال جی را با هم بررسی می‌کنیم.

از عمده این دلایل می‌توان به عدم بسته شدن کامل درب یخچال، شل شدن مهر و موم و لاستیک درب یخچال، نزدیکی بیش از حد بدنه یخچال کنار منبع گرما نظیر اجاق گاز، عدم تنظیمات صحیح و استاندارد دمای یخچال ال جی، کم بودن فاصله بین یخچال و دیوار پشت آن، استفاده بیش از حد از فضای یخچال و پر کردن بیش از حد آن، یخ زدن پروانه یخچال، ایراد سیستم سرد‌کننده یخچال ال جی و… اشاره کرد.

یخچال برفک می‌زند

در یخچال‌های قدیمی و نوع دیفراست برفک زدن تا حدودی طبیعی می‌باشد ولی اگر این مشکل برفک زدن در انواع یخچال فریزر‌های نوفراست به وجود آید به احتمال قوی المنت یخچال ال جی به مشکل خورده و باید توسط کارشناسان نمایندگی یخچال ال جی در تبریز بررسی و رفع ایراد گردد.

نمایندگی یخچال ال جی در تبریز

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال ال جی

دمای بین ۷۰ تا ۸۰ درجه موتور یخچال فریزر‌های ال جی طبیعی بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست و این دمای طبیعی و استاندارد موتور یخچال ال جی می‌باشد ولی چنانچه دمای موتور یخچال‌های ال جی بیشتر از ۸۰ درجه باشد غیر طبیعی بوده و پس از بازررسی توسط کارشناسان نمایندگی یخچال ال جی در تبریز به احتمال زیاد موتور یخچال نیاز به تعویض دارد که توسط متخصصین و کارشناسان فنی نمایندگی یخچال ال جی در تبریز برای شما عزیزان به دقت و رعایت استاندارد‌های روز انجام خواهد شد.

ایجاد صدای بیش از حد یخچال

یکی از مهمترین مشکلات ایجاد شده برای انواع یخچال‌ها که می‌تواند آسایش خانواده را مخصوصاً در هنگام استراحت اعضای خانواده بر هم زند سر و صدای بیش از حد یخچال می‌باشد که حتماً باید بررسی کارشناسانه و فنی انجام شود تا ایراد پیدا شده و بر طرف گردد. کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی یخچال ال جی در تبریز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشند. ایجاد سر و صدای زیاد و بیش از حد یخچال‌های ال جی حتماً نیاز به بررسی داشته و تا برطرف شدن کامل این مشکلات در کنار شما هستیم.

در ادامه برخی از موارد و دلایلی که می‌توانند سبب ایجاد صدای بیش از حد در یخچال‌های ال جی شوند را با هم بررسی می‌کنیم.

از مهمترین این دلایل می‌توان به تراز نبودن یخچال، وجود مشکل در پره‌ها یا پروانه فن یخچال، وجود مشکل در موتور فن اواپراتور، وجود ایراد در موتور فن کندانسور، وجود مشکل در لرزه گیر و اجزای موتور یخچال ال جی اشاره کرد. تعمیر یخچال ال جی در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی یخچال ال جی در تبریز انجام خواهد شد.

مرکز تعمیر یخچال ال جی در تبریز

آلارم فیلتر تصفیه آب

یکی از ویژگی‌های و امتیازاتی که باعث برتری یخچال‌های ال جی شده است امکان تصفیه‌ی آب می‌باشد. تصفیه آب توسط فیلتر ویژه‌ای که در این یخچال‌ها تعبیه شده است انجام می‌گردد. اما این فیلتر‌ها برای اینکه بتوانند به خوبی و مثل روز اول عمل نمایند و آب را بتوانند به خوبی تصفیه کند نیازمند نگهداری و مراقبت می‌باشد و به طور معمول هر ۶ ماه یکبار باید توسط کارشناسان تعویض گردد.

اما برای راحتی کاربران و مصرف‌کنندگان یخچال فریزر‌های ال جی امکان ویژه‌ای در یخچال‌ها قرار داده شده و آن نمایشگر فیلتر تصفیه آب یخچال ال جی است که به مصرف‌کنندگان این یخچال‌های هوشمند زمان به موقع تعویض فیلتر تصفیه آب را یادآوری می‌کند تا بتوانند قبل از به مشکل خوردن این فیلتر‌ها نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. تعمیر یخچال ال جی در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی یخچال ال جی در تبریز انجام خواهد شد.

بدنه یخچال ال جی برق دارد

یکی از مشکلات آزاردهنده‌ای که برای یخچال هم ممکن است بروز کند و شاید خیلی از ما‌ها آن را تجربه کرده‌ایم مشکل وجود برق در بدنه و قسمت‌های مختلف یخچال است که می‌تواند باعث نارضایتی و مشکل برای مصرف‌کنندگان این یخچال‌ها شود. وجود برق در بدنه یخچال‌های ال جی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که باید توسط متخصصان و کارشناسان این حوزه بررسی و عیب‌یابی و تعمیر گردد. در ادامه برخی از دلایلی که باعث بروز مشکل برق بدنه یخچال‌های ال جی می‌شود را بررسی می‌کنیم

از عمده دلایل مشکل وجود برق در بدنه‌ی یخچال‌های ال جی می‌توان به مشکل ترموستات اتصال بدنه، وجود ایراد در موتور یخچال ال جی، بدون روکش بودن قسمتی از سیم‌های رابط، وجود مشکل اتصال بدنه موتور، کهنه و قدیمی شدن سیم‌های رابط، سرپیچ لامپ داخل یخچال اتصال بدنه دارد و… اشاره کرد. تعمیر یخچال ال جی در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی یخچال ال جی در تبریز انجام خواهد شد..

تولید سرمای بیش از حد و غیر طبیعی یخچال

یکی از مشکلاتی که در بالا در مورد آن توضیح دادیم سرمای کم و نامناسب یخچال بود که باعث مشکلاتی برای مصرف‌کنندگان می‌شود و اما یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال ال جی پیش بیاید سرمای بیش از حد و نامتعارف یخچال بوده که همانند مشکل قبلی می‌تواند مشکل ساز شود و باعث یخ زدگی مواد غذایی و کاهش کیفیت آن شود در ادامه با هم ۴ دلیل اصلی و مهم تولید سرمای بیش ازحد و غیر طبیعی یخچال‌های ال جی را بررسی می‌کنیم. از جمله دلایل اصلی تولید سرمای زیاد و بیش از حد یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی می‌توان به خرابی ترمیستور یا سنسور دما، ، مشکل در دمپر ورودی هوا، وجود مشکل و ایراد فنی در ترموستات در یخچال‌های قدیمی و وجود مشکل و خرابی برد الکترونیکی یخچال ال جی می‌باشد. تعمیر یخچال ال جی در تبریز توسط کارشناسان و متخصصان فنی نمایندگی یخچال ال جی در تبریز انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز

مرکز تخصصی نمایندگی یخچال ال جی در تبریز

مرکز تعمیر تخصصی یخچال ال جی در تبریز با بهره‌گیری از نیرو‌ها و متخصصان حرفه‌ای و استفاده از تجهیزات فنی کارآمد و روز دنیا آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر یخچال ال جی در تبریز می‌باشد. برای تعمیر و رفع ایرادات احتمالی یخچال فریزر‌های ال جی خود با کارشناسان فنی ما در تماس باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهترین هزینه هم از طریق مشاوره تلفنی و هم اعزام کارشناسان فنی به محل شما نسبت به رفع مشکل و ایراد یخچال شما اقدام کنیم. با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز

زندگی غذایی انسان، به طور کلی به قبل و بعد از تولید یخچال تقسیم می شود. این وسیله منزل، اجازه نگهداری طولانی مدت از مواد غذایی را به افراد می‌دهد. اگر مشکلی در این دستگاه به وجود بیاید، حجم زیادی از مواد غذایی یخ زده و یا مواد خوراکی در معرض فساد سریع در گرما و از بین رفتن قرار می‌گیرند. یکی از برترین برندهای تولید کننده یخچال، برند کره‌ای ال جی است. اگر چه دستگاههای این برند بسیار باکیفیت هستند، اما احتمال خرابی این یخچال ها نیز، مانند هر وسیله برقی دیگری وجود دارد. در این صورت، لازم است تا به صورت فوری برای تعمیر یخچال ال جی در تبریز اقدام شود. برای این منظور و تعمیر یخچال ال جی در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید. تعمیرکاران این مجموعه، به صورت فوری پس از تماس شما، در منزلتان حضور پیدا خواهند کرد.

خدمات تعمیر یخچال ال جی در تبریز

شارژ گاز یخچال

در بسیاری از موارد، علت اصلی مشکل در یخچال و نیاز به تعمیر در نمایندگی یخچال ال جی در تبریز، کم شدن شارژ گاز یخچال است. یخچال به کمک یک گاز مبرد و انجام دائم چرخه تبرید و تراکم کار خنک کردن محیط داخلی یخچال را انجام می‌دهد. اگر میزان این گاز در داخل محفظه کمپرسور و لوله های پشت یخچال از میزان استاندارد آن کمتر شود، احتمالا مشکلاتی در دستگاه شما به وجود خواهد آمد و دیگر یخچال قادر به خنک کردن محیط داخلی خود نخواهد بود. در این زمان، لازم است تکنسین متخصص دستگاه، با توجه به گاز مبرد مورد استفاده در یخچال، برای شارژ گاز و تعمیر یخچال ال جی در تبریز، اقدام نماید. در ادامه نکاتی را در خصوص تعمیر یخچال ال جی در تبریز، می‌خوانیم.

تعمیر یخچال ال جی در تبریز امداد

اگر به دنبال تعمیر یخچال ال جی در تبریز هستید، با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید. کار تعمیر یخچال ال جی در تبریز، در نقاط مختلف شهر و در تمام روزهای هفته، بلافاصله پس از تماس شما، با اعزام تکنسین به محل و بدون خارج کردن قطعات از محل شما انجام خواهد شد.

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال ال جی در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال ال جی در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297