تعمیر یخچال بکو در تبریز

تعمیر یخچال بکو در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال بکو را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال بکو در تبریز

نمایندگی یخچال بکو در تبریز

یکی از سخت‌کوش‌ترین لوازم خانگی شما، یخچال فریزر بکو است که شاید ما خیلی به آن فکر نمی‌کنیم. اگرچه اساساً یخچال فریزر یک دستگاه پیچیده نیست، اما با این وجود دارای برخی ویژگی‌های مهم است، و مانند همه لوازم خانگی و الکتریکی، ممکن است به مشکلات اساسی بخورد. برای حل مشکلات یخچال بکو خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بکو در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال بکو شما مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

مراکز تعمیرات یخچال بکو در تبریز

مشکلات رایج یخچال بکو

بسیاری از عیوب یخچال فریزر در واقع بسیار ساده هستند و می‌توان آن را به سادگی تعمیر کرد ولی برخی دیگر ممکن است نیاز به تعویض قطعاتی داشته باشند که باید توسط شخصی واجد شرایط تعمیر شود. در زیر لیستی از مشکلات رایج یخچال فریزر آورده شده است که‌امیدواریم به شما کمک کند عمر طولانی‌تری از یخچال فریزر خود داشته باشید.

برای حل مشکلات یخچال بکو خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بکو در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال بکو شما مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

نمایندگی یخچال بکو در تبریز

نمایندگی یخچال بکو در تبریز: یخچال بکو خنک نمی‌شود

این مشکلی است که بلافاصله آشکار می‌شود و یکی از رایج‌ترین عیب‌های گزارش شده در یخچال فریزر بکو است. در برخی موارد یکی از عناصر و قطعات یخچال یا فریزر بکو به درستی و به صورت صحیح کار نمی‌کند و نیاز به عیب‌یابی و تعمیر توسط کارشناسان مربوطه دارد. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد، از جمله:

خرابی برق

اگر یخچال کار نمی‌کند و چراغ‌ها روشن نمی‌شوند، ممکن است فیوز سوخته یا مشکلی در سیستم برق داشته باشید. مطمئن شوید که سیستم برق خانه شما کار می‌کند.

خرابی کمپرسور

یکی از رایج‌ترین مشکلات یخچال فریزر‌های چند ساله این است که کمپرسور از کار می‌افتد. این به طور کلی به دلیل عمر بالای یخچال بکو است زیرا این مورد به طول عمر طبیعی خود رسیده است. شما به یک متخصص نیاز دارید تا یخچال شما را ببیند و آن‌ها به شما توصیه می‌کنند که آیا جایگزینی آن مقرون به صرفه است یا خیر. برای تعمیر کمپرسور یخچال بکو خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بکو در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال بکو شما مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

ترموستات

اگر ترموستات معیوب باشد ممکن است باعث شود یخچال فریزر به درستی خنک نشود (همچنین توجه داشته باشید که ممکن است باعث سرد شدن بیش از حد آن شود). این مشکل معمولاً یک تعمیر یا تعویض ارزان قیمت است و به سادگی حل خواهد شد.

انسداد گاز مبرد

اگر گاز مبرد که برای خنک کردن یخچال فریزر ضروری است مسدود شود یا نشت کند، یخچال بکو آنطور که باید کار نخواهد کرد. و در نتیجه به احتمال زیاد، در این مورد به نظر می‌رسد فریزر کار می‌کند، اما یخچال بکو خوب کار نمی‌کند.

برای حل مشکلات یخچال بکو خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بکو در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال بکو شما مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

یخ زدگی بیش از حد یخچال بکو

قبل از شروع تلاش برای یافتن عیب، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات ترموستات یخچال خود را بررسی کنید. گاهی اوقات هنگام گذاشتن یا بیرون آوردن وسایل به راحتی می‌توان تنظیمات را به هم زد و به طور تصادفی آن را خیلی زیاد کرد. اگر اینطور نیست و یخچال شما همیشه خیلی سرد است، مشکل می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

خطای ترموستات

این یکی از محتمل‌ترین دلایل سرد شدن بیش از حد یخچال فریزر یا حتی سرد نشدن آن است. ترموستات‌ها نسبتاً ساده هستند و کمپرسور را با رسیدن به دمای مناسب روشن یا خاموش می‌کنند. اگر آن‌ها این کار را درست انجام ندهند، یخچال شما به سادگی به کارکردن مداوم ادامه می‌دهد. در برخی مدل‌ها، تعویض ترموستات نسبتاً آسان است، اما در برخی دیگر، ممکن است به تخصص یک متخصص نیاز داشته باشید.

خدمات تعمیر یخچال بکو در تبریز

مشکل لاستیک و واشر درب یخچال بکو

درزگیر‌های درب یخچال فریزر برای جلوگیری از ورود هوا به داخل دستگاه در جای خود قرار دارند. اگر هوا به داخل نفوذ کند – شاید از یک مهر و موم آسیب دیده یا فرسوده – باید لاستیک درب یخچال بکو خود را تعویض کنید، زیرا باعث نوسانات دما می‌شود. اگر خودتان صلاحیت دارید می‌توانید تعویض مهر و موم‌ها درب یخچال بکو خود را انجام دهید، اما برای اطمینان از درستی کار بهتر است از یک متخصص درخواست کنید. برای حل مشکل  لاستیک و واشر یخچال بکو خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بکو در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال بکو شما مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

انسداد سیستم گاز

این مشکل می‌تواند ناشی از تجمع یخ باشد که حرکت آزاد گاز را مسدود می‌کند. نتیجه این خواهد بود که ترموستات و کمپرسور پیام‌های اشتباهی دریافت می‌کنند و یخچال و فریزر خراب می‌شوند. سیستم گاز برای کارشناسانی است که ابزار و تجهیزات مناسبی برای تعمیر یا تعویض قطعات خواهند داشت.

برای حل مشکلات یخچال بکو خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بکو در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال بکو شما مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

نشتی آب یخچال بکو

یکی از ایراد‌های رایج در یخچال فریزر‌ها نشت آب از دستگاه است. اولین چیزی که باید بررسی کنید منبع تغذیه است. اگر برق خانه شما قطع شده باشد، یا فیوز در دو شاخه برق مشکل دار شده باشد، یخچال و فریزر یخ‌زدایی می‌کنند و آب نشت می‌کند. در این مورد، باید عیب الکتریکی را توسط یک برقکار تعمیر کنید و اجازه دهید فریزر قبل از راه‌اندازی مجدد، کاملاً یخ زدایی شود.
یکی دیگر از عواملی که می‌تواند منجر به نشت آب از یخچال یا فریزر شود این است که کانالی که آب را به سیستم برمی گرداند برای زمانی که فریزر برنامه یخ زدایی خودکار خود را اجرا می‌کند، مسدود شود.

تعمیر یخچال بکو در تبریز

موارد فوق عیب‌های رایجی هستند که اغلب در مورد یخچال فریزر گزارش می‌شوند و اکثر آن‌ها را می‌توان با قطعات جایگزین ارزان قیمت برطرف کرد. مشکلات دیگر عبارتند از:

نمایندگی یخچال بکو در تبریز: یخچال پر سر و صدا

این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که گاز کمپرسور مسدود شود و مجبور شود بیشتر از آنچه باید کار کند، اما عمدتاً خطا‌های یخچال فریزر به دمای داخل دستگاه مربوط می‌شود. اگر هر یک از قسمت‌های داخل یخچال – در‌های جعبه یخ، هر لوله، قفسه و غیره ایراد پیدا کرده باشند.

برای حل مشکلات یخچال بکو خود کافیست با کارشناسان و متخصصان نمایندگی یخچال بکو در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر یخچال در تبریز مصرف‌کنندگان عزیز اقدام لازم انجام گردد.

تعمیر یخچال بکو در تبریز

تا پیش از اختراع یخچال، آشامیدن نوشیدنی های خنک و یا نگهداری طولانی مدت از یک ماده غذایی، امری بسیار پرزحمت بود. اما، این دستگاه با استفاده از سیستم تبرید و تراکم، انجام این کار را به سادگی میسر کرده است. خرابی این دستگاه، می‌تواند خیلی زود تبدیل به یک مشکل مهم شود. به خصوص که مواد غذایی فریزری، در زمان کمی پس از شروع به کار دستگاه به مشکل خورده و یخ آن ها آب خواهد شد. در این صورت، اگر نیازی به تعمیر یخچال باشد، باید از تکنسین متخصص و مجرب کمک گرفته شود. اگر ساکن تبریز هستید و نیاز به تعمیر یخچال بکو در تبریز دارید، این کار را به کمک تکنسین های مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد انجام دهید.

خدمات تعمیر یخچال بکو در تبریز

نکات نگهداری از یخچال بکو

بسیاری از مشکلات یخچال بکو، به دلیل نگهداری نامناسب از این دستگاههاست. به همین خاطر در این قسمت، قصد داریم به مرور برخی از نکات نگهداری این دستگاهها بپردازیم.

  • یخچال بکو را مستقیم به برق نزنید. سعی کنید از محافظ جریان برق برای استفاده از دستگاه استفاده کنید.
  • در صورت نیاز به تعمیر یخچال بکو در تبریز، از تعمیرکار متخصص دستگاه خود کمک بگیرید.
  • کار تمیز کردن یخچال بکو را، به صورت مرتب انجام دهید.
  • ظروف بزرگ را در انتهای دستگاه و جلوی فن دستگاه قرار ندهید.
  • ظرف مواد غذایی را به صورت داغ در دستگاه قرار ندهید. دستگاه برای خنک کردن این ظروف انرژی بسیار زیادی را مصرف خواهد کرد.

تعمیر یخچال بکو در تبریز امداد

تعمیر یخچال بکو در مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، توسط تکنسین های متخصص با حداقل هشت سال سابقه تعمیر تخصصی یخچال انجام می‌شود. در صورت نیاز به حضور تکنسین در محل برای تعمیر یخچال بکو در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال بکو در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال بکو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال بکو در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297