تعمیر یخچال امرسان در تبریز

تعمیر یخچال امرسان در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال امرسان را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال امرسان در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در تبریز

یخچال امرسان خانه شما درست کار نمی‌کند. اگرچه یخچال‌ها معمولاً بسیار قابل اعتماد عمل می‌کنند، اما می‌توانند خراب شوند و در صورت بروز مشکل در یخچال امرسان خانه، غذای داخل یخچال امرسان می‌تواند به سرعت فاسد شود. اگرچه عیب‌یابی تخصصی مشکلات یخچال امرسان اغلب نیاز به تعمیرکار یخچال دارد، اما در بعضی موارد و مشکلات کوچک می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر یخچال در تبریز را خودتان انجام دهید. نمایندگی یخچال امرسان در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه‌های بررسی و عیب‌یابی یخچال امرسان، تعمیر یخچال امرسان، تعویض قطعه معیوب و… می‌باشد.

افزایش عمر یخچال امرسان

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش عمر یخچال، تمیز کردن کویل‌های کندانسور حداقل سالی یکبار است. در واقع، تمیز کردن کویل‌های کندانسور در انواع خاصی از یخچال‌ها، مانند مدل‌های ساید بای ساید و توکار، حداقل دو بار در سال باید انجام شود. یخچال و فریزر با کویل‌های مشکی که در پشت آن نصب شده است نیازی نیست که سالی دو بار تمیز شوند، اما به صورت دوره‌ای کویل‌ها را جاروبرقی بکشید.

یخچال امرسان به طور مداوم کار می‌کند اگر یخچال سعی کند خنک شود اما نتواند این کار را به درستی انجام دهد، دائماً باید با حداکثر توان کار کند. برخی از دلایل این مشکل عبارتند از: ۱) درب یخچال امرسان مکرر باز می‌ماند، ۲) کویل‌های کندانسور نیاز به تمیز کردن دارند، ۳) واشر یا لاستیک درب یخچال مشکل دار شده است، ۴) درجه یخچال روی دمای خیلی سرد تنظیم شده است، یا ۵) چیزی مانع از جریان هوای سرد داخل یخچال شده است. نمایندگی یخچال امرسان در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه‌های بررسی و عیب‌یابی یخچال امرسان، تعمیر یخچال امرسان، تعویض قطعه معیوب و… می‌باشد.

در کل یخچال زمانی که کاملاً از مواد غذایی پر شود، درب مکرر باز شود یا آشپزخانه خیلی گرم باشد، بیشتر کار می‌کند و باعث فشار بیشتر بر یخچال امرسان می‌گردد.

نمایندگی یخچال امرسان در تبریز

اولین مرحله عیب‌یابی یخچال در نمایندگی یخچال امرسان در تبریز:

اگر لامپ یخچال کار می‌کند و می‌توانید صدای کارکرد یخچال را بشنوید، اما یخچال امرسان به سختی و با حداکثر توان به صورت مداوم کار می‌کند، مطمئن شوید که هیچ چیزی راه عبور بین فریزر و محفظه‌های یخچال را مسدود نمی‌کند. به عنوان مثال، اگر یک تکه نان در جلوی گذرگاه، جریان هوا را محدود کند، یخچال امرسان خوب سرد نمی‌شود. از این رو، یخچال در تلاش برای رسیدن به دمای تنظیم شده به کار خود به صورت پیوسته ادامه می‌دهد.

اگر یخچال شما بدون توقف کار می‌کند، ممکن است گاز مبرد یخچال امرسان کم باشد. یخچال با مبرد کم نمی‌تواند به خوبی به دمای پایین برسد. برای آزمایش و/یا افزایش سطح گاز مبرد به تعمیرکار یخچال نیاز دارید. نمایندگی یخچال امرسان در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه‌های بررسی و عیب‌یابی یخچال امرسان، تعمیر یخچال امرسان، تعویض قطعه معیوب و… می‌باشد.

به احتمال زیاد، یک قطعه معیوب در سیستم یخ زدایی خودکار باعث می‌شود یخچال بدون توقف کار کند. قطعه معیوب می‌تواند: بخاری یخ زدایی، تایمر یخ زدایی یا یک قطعه پایان دهنده یخ زدایی باشد. قبل از اینکه با تعمیرکار تماس بگیرید.

مراکز تعمیرات یخچال امرسان در تبریز

نمایندگی یخچال امرسان در تبریز: کار کردن بی از حد یچخال

۱- تعیین کنید که آیا محفظه یخچال امرسان در حال خنک شدن است یا خیر.

اگر یخ زدگی را در بالای یخچال امرسان خود بدون برفک مشاهده کردید، حتی زمانی که دمای یخچال امرسان روی درجه کم تنظیم شده باشد، به این معنی است که یخچال امرسان احتمالاً شارژ گاز مبرد کمی دارد و یا ترموستات معیوب است یا کالیبره نشده است.

. ۲ سعی کنید دمای یخچال امرسان خود را کم و زیاد کنید اگر کمپرسور را خاموش نکند، ممکن است بخش کنترل سرما خراب شده باشد. با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید. همچنین تایمر یخ زدایی و بخاری‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست کار می‌کنند. نمایندگی یخچال امرسان در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه‌های بررسی و عیب‌یابی یخچال امرسان، تعمیر یخچال امرسان، تعویض قطعه معیوب و… می‌باشد.

. ۳ به کویل‌های کندانسور که در پایین یخچال (پشت صفحه ضربه) یا در برخی موارد در پشت یخچال قرار دارند، نگاه کنید. این کویل‌ها گرما را از داخل یخچال با کمک فن به داخل اتاق پخش می‌کنند. اگر کویل‌ها کثیف باشند، یخچال به طور مؤثر کار نمی‌کند. کویل‌ها را به طور منظم تمیز کنید.

. ۴ مطمئن شوید که لوله تخلیه درست عمل می‌کند. لوله تخلیه زیر کویل‌های اواپراتور است که به یک تشت زیر آن می‌رود. زمانی که یخچال در حال یخ زدایی است، باید آب داخل تابه چکه کند. نمایندگی یخچال امرسان در تبریز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه‌های بررسی و عیب‌یابی یخچال امرسان، تعمیر یخچال امرسان، تعویض قطعه معیوب و… می‌باشد.

. ۵ برای به تعویق انداختن تعمیر یخچال امرسان برای چند روز (پیشنهاد نمی‌شود زیرا که ممکن است باعث ایجاد هزینه‌های بیشتر برای شما عزیزان گردد)، ممکن است بتوانید آن را به صورت دستی با سشوار یخ زدایی کنید. اگر بتوانید به کویل‌های خنک‌کننده در قسمت فریزر دسترسی داشته باشید. رطوبت بیش از حد در کویل‌ها می‌تواند به یک توده یخ‌زده تبدیل شود و کارایی را کاهش دهد.

تعمیر یخچال امرسان در تبریز

مرکز تخصصی نمایندگی یخچال امرسان در تبریز

نمایندگی تخصصی یخچال امرسان در تبریز با استفاده از نیرو‌های کارآمد و خبره و بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزر‌های امرسان آماده ارائه خدمات به شما مصرف‌کنندگان عزیز یخچال فریزر‌های امرسان در تبریز می‌باشند. چنانچه هر یک از موارد و یا مشکلات بالا را در یخچال امرسان خود مشاهده کردید کافیست با مشاوران و متخصصان فنی ما در نمایندگی یخچال امرسان در تبریز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت به صورت تلفنی و یا حضوری نسبت به رفع ایرادات و مشکلات یخچال امرسان شما اقدامات لازم انجام گیرد. با ما در تماس باشید.

تعمیر یخچال امرسان در تبریز

امرسان، نامی آشنا برای ایرانیان است. برندی شناخته شده در زمینه تولید یخچال و فریزر که دستگاههای بسیاری را در بازار کشورمان و به خصوص در سالهای اخیر و با خروج برندهای مطرح از کشور به فروش رسانده است. دستگاههای ساخت این برند از قطعات مناسبی ساخته شده اند. اما، کیفیت این قطعات به گونه ای نیست که مطمئن باشید به تعمیر دستگاه خود نیاز پیدا نخواهید کرد یا حداقا این اتفاق برای قطعات مختلف رخ نخواهد داد. اگر نیاز به تعمیر یخچال امرسان در تبریز پیدا کردید، لازم است از تکنسین متخصص و قطعات فابریک یدک استفاده کنید تا احتمال خرابی مجدد را کم کنید. در ادامه برخی از ایرادات یخچال امرسان و نکات تعمیر یخچال امرسان در تبریز امداد را خواهیم خواند.

خدمات تعمیر یخچال امرسان در تبریز

ایرادات رایج در یخچال امرسان

برخی مشکلات، بیش از سایر ایرادات یخچال امرسان، در نمایندگی یخچال امرسان در تبریز به ثبت رسیده اند. یکی از این موارد نشت گاز از یخچال و مشکل در سرد کردن محیط داخل یخچال است. ایراداتی در بدنه و عایق درب دستگاه، مشکل دیگری است که به خصوص در هنگام خرید یخچال خود باید دقت زیادی به خرج دهید تا اگر کوچکترین مشکلی دیدید، از خرید دستگاه خودداری نمایید.

دیگر ایرادی که می‌تواند منجر به تماس برای تعمیر یخچال امرسان در تبریز شود، سر و صدای زیاد از دستگاه است. این ایرادات می‌‌تواند دلایل متعددی داشته باشد و دلیل اصلی توسط تکنسین متخصص تشخیص داده می‌شود. مشکل رایج دیگر ثبت شده در نمایندگی یخچال امرسان در تبریز، مشکل در سیستم دیفراست دستگاه و مشاهده یخ در داخل یخچال است که می‌‌تواند به دلیل ایراد در قسمت های مختلف دستگاه باشد.

برای رفع این مشکلات و سایر مسائل یخچال خود، می‌‌توانید در تمام ایام هفته با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید. برای حضور فوری تکنسین تعمیر یخچال امرسان در تبریز، کافیست با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال امرسان در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال امرسان | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال امرسان در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297