تعمیر یخچال اسمگ در تبریز

تعمیر یخچال اسمگ در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال اسمگ را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال اسمگ در تبریز

نمایندگی یخچال اسمگ در تبریز

یکی از برندهای بسیار با کیفیت، لوکس و دارای طراحی متفاوت و خاص در تولید لوازم منزل، برند اسمگ است. این برند ایتالیایی، در کشورمان نیز جز کالاهای خاص و محبوب است که البته با هزینه زیادی قابل خرید است. اگر از یخچال یا سایر لوازم منزل این برند استفاده می‌کنید، احتمالا خراب شدن این وسیله برای شما امری عجیب و نادر باشد. اما این وسایل با کیفیت نیز، مانند هر وسیله برقی دیگری با ایراداتی رو به رو می‌شوند. در ادامه این مطلب، در خصوص تعمیر این دستگاهها توسط تکنسین مجاز نمایندگی یخچال اسمگ در تبریز، نکاتی را می‌خوانیم. همچنین برای تعمیر فوری و با کیفیت دستگاه خود، می توانید با شماره های مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال اسمگ در تبرریز

روشهای نگهداری یخچال اسمگ

پیش از آن که به بررسی ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی یخچال اسمگ در تبریز بپردازیم، مواردی را در خصوص روشهای نگهداری از این دستگاهها می خوانیم. رعایت این نکات، می تواند عمر مفید یخچال های اسمگ را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

نکات اتصال دستگاه به برق

دو شاخه دستگاه را به محافظ جریان برق و سپس به پریز برق وصل کنید. اگر یخچال اسمگ شما خاموش شد باید از سلامت دو شاخه و پریز اطمینان حاصل نمایید. همین طور، از وصل کردن دستگاه به چند راهی برق جدا خودداری نمایید.

قرار دادن مواد خوراکی در جای صحیح

هر ماده خوراکی را در سر جای خود قرار دهید. مثلا میوه را در محفظه مخصوص نانو فرش یخچال اسمگ بگذارید. یا تخم مرغ، داروها و … موادی که دیرتر خراب می شوند و تاریخ انقضای طولانی تری دارند را، در درب یخچال قرار دهید تا مصرف انرژی و عملکرد دستگاه بهینه شود.

مرکز تعمیر یخچال اسمگ در تبریز

نصب دستگاه توسط تکنسین مجاز نمایندگی یخچال اسمگ در تبریز

محل نصب دستگاه باید دارای فاکتورهای استانداردی از جمله: تراز و صاف بودن، مرطوب نبودن بیش از حد، گرم نبودن محیط و … را دارا باشد. نصب دستگاه در محلی که تراز نباشد، باعث فشار بیش از حد به موتور یخچال می شود. همین طور لازم است از نصب صحیح لوله های ورود و خروج آب در دستگاه اطمینان پیدا کنید. نصب یخچال اسمگ حتما باید توسط تکنسین مجاز نمایندگی یخچال اسمگ در تبریز انجام شود. یکی از مشکلاتی که در اثر تراز نبودن دستگاه به وجود می‌آید، یکسره شدن موتور یخچال است.

یکسره شدن یا اتومات نشدن یخچال اسمگ

یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران را مجبور به مراجعه به نمایندگی یخچال اسمگ در تبریز می کند، یکسره شدن یا اتومات نشدن یخچال اسمگ است. به این معنا که کمپرسور توان کامل خود را از دست داده و به صورت ناقص کار می کند. در نتیجه، به دمایی که برد دستگاه دستور قطع شدن کار کمپرسور را می دهد نمی رسد. با رسیدگی سریع به این مشکل می توان از سوختن کامل موتور یخچال جلوگیری کرد.

مشابه این اتفاق وقتی می‌افتد که شما صدای کلیک های ریزی که باید هر چند دقیقه یک بار بشنوید را به صورت متوالی و چندین بار در هر ساعت می شنوید. در صورت بروز این مشکل احتمالا یونیت کویل کندانسور دستگاه شما کثیف شده است یا مشکلی در فن کمپرسور به وجود آمده است. در مورد دوم احتمالا به جز صدای کلیک صداهای اضافه دیگری نیز می شنوید. برای رفع هر دو مورد لازم است فرد متخصص دستگاه شما را بازدید کند.

تعمیر یخچال اسمگ در تبریز

تعمیر یخچال اسمگ در تبریز

برای تعمیر با کیفیت و مطمئن یخچال اسمگ، با نمایندگی یخچال اسمگ در تبریز تماس بگیرید. تکنسین های این مرکز علاوه بر ارائه کیفیت بالا در تعمیر یخچال در تبریز، از بهترین قطعات فابریک یدک دستگاه، برای انحام تعمیرات استفاده می‌کنند.

تعمیر یخچال اسمگ در تبریز

یخچال یکی از دستگاههای مهم در منزل است که می‌توان آن را از میان برندهای تولید کننده متنوع و مختلف انتخاب کرد. یکی از این موارد، یخچال اسمگ است که جز برندهای شناخته شده و گران قیمت ایتالیایی است. تعمیر این دستگاهها با توجه به حساس بودن آن ها و وجود قطعات خاص در دستگاه، کار چندان آسانی نیست و باید توسط فرد متخصص انجام شود. اگر نیاز به تعمیر یخچال اسمگ در تبریز توسط تکنسین مجرب و ماهر داشتید، می‌توانید با شماره تلفن مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید. در ادامه نکات کامل تری را در خصوص این دستگاهها خواهیم خواند.

آشنایی با یخچال اسمگ

اگر چه یخچال اسمگ، با توجه به خاص بودن برند طراح آن جز برندهای کاربردی و خاص در بازار محسوب می‌شود؛ اما، این دستگاهها از بسیاری از مزایای دستگاههای به روز بازار بهره ای نبرده اند. علاوه بر فضای کم و متوسط در اکثر یخچال های اسمگ که حتی به 300 لیتر نیز نمی رسد، احتمال وجود مشکل به دلیل ایراد در آبریز و نشت آب از دستگاه نیز وجود دارد. به جز این مورد که ایراد پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال اسمگ در تبریز است، دلایل دیگری نظیر نشت گاز پس از جابه‌جایی و مشکل در کمپرسور، از مواردی هستند که ممکن است مصرف کننده دستگاه را مجبور به تماس با نمایندگی برای تعمیر یخچال اسمگ در تبریز کند.

خدمات تعمیر یخچال اسمگ در تبریز

تعمیر یخچال اسمگ در تبریز امداد

مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، آمادگی اعزام فوری تکنسین متخصص به محل شما برای تعمیر انواع لوازم منزل برند اسمگ از جمله یخچال را دارد. برای تعمیر یخچال اسمگ در تبریز امداد، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید. همین طور امکان ثبت درخواست تعمیر یخچال اسمگ در تبریز برای شما با استفاده از فرم موجود در همین سایت نیز فراهم است. پس از پر کردن فرم، کارشناسان ما برای اعزام تکنسین با شما تماس خواهند گرفت. 

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال اسمگ در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال اسمگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال اسمگ در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297