تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز

تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول یخچال

لیست قیمت تعمیر یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال400 هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر یخچال در تبریز امداد

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر یخچال آدمیرال را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز

نمایندگی یخچال آدمیرال در تبریز

یک وسیله خانگی خاص در خانه همه ما وجود دارد که بسیاری از ما چندین بار در روز از آن استفاده می‌کنیم. چه برای یک لقمه عصرانه، یا یک میان وعده نیمه شب ما مدام در حال استفاده از یخچال آدمیرال خود هستیم. در واقع یخچال واقعاً یکی از حیاتی‌ترین لوازم خانه ما است. اگر یخچال آدمیرال خانه خراب شود. مشکلات زیادی در خانه ایجاد می‌شود از خرابی و فاسد شدن میوه‌ها و سبزیجات گرفته تا هزینه تعمیرات و خدمات سرویس یخچال آدمیرال. نمایندگی یخچال آدمیرال در تبریز به همراه تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر یخچال در بررند های مختلف همواره در خدمت شما همشهریان عزیز می‌باشد.

ما کارکردن مداوم یخچال آدمیرال خانه را امری طبیهی می‌دانیم و تنها زمانی که از کار بیفتد، متوجه می‌شویم که چقدر وجودش در خانه حیاتی است. برای ارائه کمک به شما مصرف‌کنندگان عزیز یخچال آدمیرال در اینجا برخی از مشکلات رایج یخچال و راه حل آن‌ها آورده شده است. برای عیب‌یابی یخچال آدمیرال شما خواه مشکل از سرد نبودن یخچال، سرد بودن بیش از حد، نشتی آب، عدم توزیع آب، عدم ایجاد یخ، تشکیل یخ در مکان‌های نامناسب یا ایجاد صدای زیاد باشد، ما در زیر راه حل‌های زیادی را برای شما شرح داده‌ایم.

نمایندگی-یخچال-آدمیرال-در-تبریز

یخ زدگی یخچال آدمیرال

اگر تعمیر یخچال آدمیرال فقط شامل یک یخ زدگی ساده، تنظیمات محفظه، تمیز کردن کویل‌ها، رفع یک انسداد یا جایگزینی یک قطعه ساده معیوب باشد به راحتی قابل انجام است، و حتی می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید. اما تعویض و تعمیر قطعات پیچیده‌تر مانند برد کنترل اصلی، برد کنترل دما یا کمپرسور حتماً به کمک یک متخصص نیاز دارید. نمایندگی یخچال آدمیرال در تبریز آماده ارائه خدمات فنی به شما عزیزان در زمینه تعمیر و عیب‌یابی یخچال آدمیرال در تبریز می‌باشد.

در مورد تعویض کمپرسور حتماً باید اینکار توسط یک متخصص انجام شود. تعدادی از راه حل‌های ذکر شده در زیر به یک مولتی متر نیاز دارند تا بررسی شود که آیا یک قطعه خاص مشکل دارد یا خیر. اگر مولتی متر ندارید، می‌توانید یک مولتی متر ساده و قابل اعتماد را با قیمت‌های بسیار مناسب از فروشگاه سخت‌افزاری یا الکترونیکی محلی خود یا آنلاین تهیه کنید.

علت خنک نکردن دستگاه

یکی از رایج‌ترین و اساسی‌ترین مشکلاتی که ممکن است در یخچال آدمیرال خود با آن مواجه شوید این است که یخچال آدمیرال شما به خوبی خنک نمی‌کند وباعث فساد مواد غذایی درون محفظه یخچال می‌گردد. بدیهی است که اگر یخچال به درستی خنک نشود، هیچ یک از مواد غذایی به درستی نگهداری نمی‌شوند و در صورت عدم رفع مشکل در اسرع وقت، به سرعت خراب و فاسد می‌شوند.

خوشبختانه، تعدادی از دلایل رایج برای این مشکل با راه حل‌های نسبتاً آسان قابل برطرف شدن است. بنابراین می‌توانید با تشخیص به موقع و رفع مشکل خود در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. نمایندگی یخچال آدمیرال در تبریز آماده ارائه خدمات فنی به شما عزیزان در زمینه تعمیر و عیب‌یابی یخچال آدمیرال در تبریز می‌باشد.

خدمات تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز

بررسی پریز برق

اول از همه، مطمئن شوید که یخچال آدمیرال به درستی به پریز برق وصل شده است و برق دریافت می‌کند. هر زمان که در یخچال آدمیرال را باز می‌کنید، چراغ یخچال باید روشن شود. اگر چراغ یخچال آدمیرال روشن نشد اما یخچال به برق وصل است، ممکن است با پریز برق مشکل داشته باشید.

سعی کنید برای مدت کوتاهی یخچال آدمیرال را از برق بکشید و دستگاه الکتریکی دیگری را که می‌دانید در همان پریز کار می‌کند تست کنید تا ببینید آیا آن پریز در واقع برق می‌گیرد یا خیر. اگر خود پریز کار نمی‌کند، یخچال خود را به پریز دیگری که می‌دانید کار می‌کند وصل کنید. اگر چراغ روشن شد، ممکن است مشکل خنک نشدن یخچال خود را به همین سادگی حل کرده باشید. نمایندگی یخچال آدمیرال در تبریز آماده ارائه خدمات فنی به شما عزیزان در زمینه تعمیر و عیب‌یابی یخچال آدمیرال در تبریز می‌باشد.
البته متأسفانه، رفع مشکل یخچالی که خنک نمی‌شود معمولاً به این سادگی‌ها هم نیست. اگر زمانی که در یخچال آدمیرال را باز می‌کنید، چراغ یخچال روشن می‌شود، این نشان می‌دهد که یخچال در واقع برق می‌گیرد و دلیل آن جای دیگری است. اگر اینطور است، چند مورد دیگر وجود دارد که می‌توانید بررسی کنید:

تنظیمات ترموستات یخچال آدمیرال

به ترموستات یخچال آدمیرال نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که درجه حرارت به درستی تنظیم شده است. اگر شخصی به اشتباه دمای یخچال را خیلی گرم تنظیم کرده باشد، ممکن است خنک نشود. اگر ترموستات روی دمای مناسب تنظیم شده است، اما یخچال هنوز به درستی خنک نمی‌شود، کنترل ترموستات را از پایین‌ترین حالت ممکن به بالاترین درجه ممکن بچرخانید.

 کنترل ترموستات باید صدای کلیک ایجاد کند. اگر این صدای کلیک را می‌شنوید، به احتمال زیاد خود ترموستات یخچال آدمیرال به درستی کار می‌کند و مشکل شما جای دیگری است. اگر ترموستات کلیک نمی‌کند، برای آزمایش ترموستات باید از یک مولتی متر استفاده کنید. ترموستات یخچال آدمیرال شما در صورتی که بدون توجه به تنظیمات آن اتصال نداشته باشد، باید تعویض شود.

ترموستات معیوب از دریافت ولتاژ و عملکرد صحیح کمپرسور، موتور فن اواپراتور و موتور فن کندانسور که سیستم مبرد را تشکیل می‌دهند، جلوگیری می‌کند. بنابراین، اگر ترموستات اتصال نداشته باشد، کار نمی‌کند و برای اینکه یخچال شما دوباره خنک شود، باید حتماً تعویض شود. نمایندگی یخچال آدمیرال در تبریز آماده ارائه خدمات فنی به شما عزیزان در زمینه تعمیر و عیب‌یابی یخچال آدمیرال در تبریز می‌باشد.

تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز

مرکز تخصصی نمایندگی یخچال آدمیرال در تبریز

دفتر تعمیر یخچال در تبریز با استفاده از نیرو‌های کارآمد در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزر‌های آدمیرال آماده ارائه خدمات به شما مصرف‌کنندگان یخچال فریزر‌های آدمیرال در تبریز می‌باشند. چنانچه هر کدام از مشکلات و مواردی که در بالا ذکر کردیم را در یخچال فریزر آدمیرال خود مشاهده کردید حتماً با مشاوران و متخصصان فنی ما در نمایندگی  یخچال آدمیرال در تبریز تماس حاصل فرمایید. با ما در تماس باشید.

رعایت ایمنی در نمایندگی یخچال آدمیرال در تبریز

اول ایمنی بعد کار، هنگامی که می‌خواهید راه حلی برای مشکل یخچال و سایر وسایل برقی خانه خود پیدا کنید، در درجه اول ایمنی را رعایت کنید! یخچال، مانند هر وسیله برقی دیگری، در صورت استفاده نادرست، خطر شوک یا برق گرفتگی را دارد. به طور کلی، قبل از اجرای مراحل ، ممکن است‌ ایده خوبی باشد که قبل از اینکه یخچال را تعمیر کنید، آن را از برق بکشید، به خصوص اگر راه حل مربوط به عملکرد داخلی آن باشد. در چنین حالتی (یا اگر مشکل شدیدتر از حد انتظار شما باشد یا فراتر از محدوده تخصص فنی شما باشد) بهتر است از متخصصان و کارشناسان این حوزه استفاده نمایید. نمایندگی یخچال آدمیرال در تبریز آماده ارائه خدمات فنی به شما عزیزان در زمینه تعمیر و عیب‌یابی یخچال آدمیرال در تبریز می‌باشد.

مراکز تعمیرات یخچال آدمیرال در تبریز

تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز

فرقی نمی‌کند در خانه از چه مدل یخچالی استفاده می‌کنید؛ اما، این تفاوت بزرگ وجود دارد که احتمال ایراد در یخچال شما با توجه به مدل دستگاه افزایش یا کاهش پیدا خواهد کرد. یکی از برندهایی که احتمال ایراد در آن با توجه به کیفیت بالای ساخت، کمتر است، برند آدمیرال است. یک برند آمریکایی که تحت مالکیت یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده یخچال در آمریکا یعنی برند ویرپول مشغول فعالیت است. با توجه به مشکلات مربوط به ورود قطعات این دستگاهها، نگرانی های زیادی برای تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز وجود داشته است. مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، کار تعمیر یخچال آدمیرال را، به کمک تعمیرکار متخصص و مجرب و با استفاده از قطعات فابریک یدک انجام می‌دهد.

مشکلات یخچال آدمیرال

ایراد در یخچال آدمیرال می‌تواند به دلایلی نظیر مشکل در سیستم برق، موتور، برد، سیم کشی ها، نوفراست، شارژ گاز و … به وجود بیاید. اما، یکی از دلایل اصلی ثبت شدن در نمایندگی یخچال آدمیرال در تبریز، مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کم شدن شارژ گاز آن است. اگر شارژ گاز یخچال شما کم شود، موتور دستگاه نمی‌تواند دما را به دمای دلخواه مدنظر شما برساند. به همین خاطر، مجبور است به صورت دائم کار کند که به این حالت، یکسره کار کردن موتور یا اتومات نشدن آن گفته می‌شود. برای رفع مشکلات این چنینی و تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز، لازم است از تعمیرکار مجرب و متخصص کمک بگیرید.

تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز امداد

مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل تبریز امداد، از تعمیرکارانی با حداقل هشت سال سابقه برای تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز بهره می‌برد. همچنین برای تعمیر یخچال آدمیرال از قطعات فابریک یدک استفاده می‌شود. برای اعزام فوری تکنسین به محل برای تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز و کسب اطلاع بیش تر در این خصوص، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز

مدت نگهداری مواد غذایی در یخچال

مواد غذایی در یخچالروز
رب گوجه فرنگی کنسرو2 سال
ترشیجات و شورجات5/1 تا 2 سال
ادویه جات2 سال
سبزی خام بسته بندی3-5 روز
عسل2 تا 3 سال
شکلات1 سال
گندم – جو – ذرت کامل2 سال
تخم مرغ3 تا 4 هفته
روغن جامد2 سال
روغن مایع1 سال
سبزی خرده شده1 سال
ماهی کم چرب4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب3 ماه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال آدمیرال در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال آدمیرال | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال آدمیرال در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297