تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

همراه با تکنسین های مجرب و کار بلد

نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول تعمیر مایکروفر در تبریز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

نوع خدمات تعمیرات مایکروفرهزینه خدمات تعمیر مایکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفراز ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفراز ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفراز ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفراز ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفراز ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفراز ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

مراحل تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر مایکروفر بلک اند دکر را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر مایکروفر بلک اند دکردر تبریز انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

بسیاری از فناوری؜های تولید شده در طول تاریخ باعث راحتی زندگی انسان و در نتیجه عادت به استفاده از این لوازم شده است. صنعت لوازم خانگی با گسترش علم پیشرفت بسزایی داشته است و مایکروفر یکی از لوازم خانگی؜های محبوب در منازل و مراکز است که در گرم نمودن غذاها و پخت آن کاربر موثری دارد. مایکروفر از اتلاف وقت در طبخ غذا جلوگیری می کند. نحوه نگهداری از مایکروفر مهم است و باعث عدم زیان به شما خواهد شد. جهت تعمیر با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز در ارتباط باشید.

استفاده غلط از این دستگاه، روشن بودن بی؜رویه و همچنین فرسایش بر اثر گذر زمان باعث خرابی مایکروفر است که در این مطلب به بررسی مشکلات مختلف مایکروفر، دلایل خرابی آن، نحوه عیب یابی و تعمیر مایکروفر پرداخته خواهد شد. عیب یابی مایکروفر نیاز به دانش سطحی داشته که در این مطلب به آن خواهید رسید اما تعمیر آن نیاز به تخصص در این زمینه دارد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

عدم کارکرد گریل مایکروفر بلک اند دکر

جهت بررسی این مشکل به موارد زیر پرداخته شده است. در صورت بروز این مشکل بهتر است به فکر تعمیر مایکروفر بلک اند دکر باشید که می؜توانید با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز ارتباط برقرار کنید.

  • ترموستات در صورت خرابی باعث ایجاد این مشکل است. جهت کسب اطمینان بیشتر بایستی با کمک یک متخصص ترموستات را چک کنید و در صورت نیاز آن را تعویض یا تعمیر نمایید. این کار را به کمک یک متخصص در زمینه تعمیر مایکروفر انجام دهید.
  • ایراد در برد الکترونیکی باعث ایراد در کارکرد گریل مایکروفر بوده است، پس بهتر این است که این مشکل توسط تعمیرکار بررسی و در صورت نیاز برد الکترونیکی تعویض شود.
  • ایراد در هیتر مایکروفر بلک اند دکر سبب بروز این اختلال شده است بهتر است با کمک یک تعمیرکار المنت را بازبینی و در صورت نیاز تعویض و تعمیر نمایید.

مشکل جرقه زدن مایکروفر بلک اند دکر بر اساس تجربیات نمایندگی بلک اند دکر

موارد موثر در مشکل جرقه زدن مایکروفر بلک اند دکر در زیر آورده شده و به آن پرداخته شده است. جهت تعمیر با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز در ارتباط باشید و از تعمیرکاران کارآزموده در زمینه تعمیر مایکروفر بلک اند دکر بهره ببرید. در صورت مواجه با این مشکل بهتر است هر چه زودتر به فکر تعمیر مایکروفر بلک اند دکر باشید.

  • چک کنید که دهانه سر لامپ مگنترون خراب نشده باشد یا دهانه آن گشاد نکرده باشد. این مشکل سبب جرقه زدن مایکروفر است.
  • به بررسی خود لامپ مگنترون بپردازید. ممکن است مشکل جرقه زدن به علت خرابی این لامپ باشد.
  • خرابی ورق میکا یا ورق نسور در وجود این مشکل بی؜تاثیر نیست و باعث جرقه زدن مایکروفر می؜شود. این قطعات را بررسی و در صورت نیاز تعمیر و تعویض نمایید.
  • ممکن است درون دستگاه فلز قرار داشته باشد. داخل دستگاه را بررسی کنید. جهت تعمیر با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در ارتباط باشید.

مرکز تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

عیب یابی ترانس مایکروفر و موارد مرتبط در صورت سوختگی ترانس مایروفر بلک اند دکر

مراحل عیب یابی ترانس مایکروفر به ترتیب در زیر قرار داده شده است. بهتر است در صورت عدم رفع مشکل با یک متخصص در این زمینه تماس بگیرید.

  • در مرحله اول دستگاه را از برق بکشید،
  • در مرحله دوم پیچ؜های دستگاه بایستی باز شوند تا خازن را دی‌شارژ کنید؛.
  • در مرحله بعد بررسی ولتاژ دستگاه با استفاده از مولتی متر است.
  • به کمک یک متخصص، سوکت‌هایی متصل به ترانس مایکروفر را جدا کنید و به وسیله‌ی مولتی‌متر، مقاومت پایه‌های خروجی با زمین باید بررسی شود. جهت عیب یابی با تکنسین نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز در ارتباط باشید.

سر و صدای زیاد به دلیل خرابی ترانس مایکروفر

صدا درون مایکروفر در شرایط عادی کم بوده و باعث آزار و اذیت نیست همچنین این صدا ثبات دارد اما زمان سر و صدای زیاد در این دستگاه ناراحت کننده است. یکی از موارد اصلی آن خرابی ترانس بوده و شنیدن صدای دل خراش درون مایکروفر نشان دهنده وجود مشکل در این دستگاه  است. به احتمال زیاد ترانس خراب است که بایستی تعمیر یا تعویض گردد. در صورت نیاز به تعمیر با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز در ارتباط باشید.

مرکز تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

دود و بوی سوختگی به دلیل خرابی ترانس بر اساس برآورد نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

قرار دادن مواد فلزی درون مایکروفر سبب جرقه زدن و ایجاد آتش است. همچنین مواردی از جمله پختن بیش از حد غذا، ایجاد اتصالی در مایکروفر و چربی گرفتن المنت باعث ایجاد این مشکل است. بهتر است با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز در ارتباط باشید. نظافت نامناسب درون دستگاه سبب ایجاد بوی دود و سوختگی است که استفاده از درپوش مخصوص حین گرم کردن غذا باعث عدم ایجاد این مشکل می شود. استفاده از لوازم آشپری نادرست نیز در ایجاد این مشکل نقش دارد.

گرم نکردن مایکروفر

گرم نشدن غذا در زمان مورد انتظار یکی از معایبی است که در خرابی ترانس مایکروفر بوجود می؜آید که نیاز به تعویض توسط یک تعمیرکار کارآزموده در این زمینه دارد. جهت کسب راهنمایی بیشتر با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز در ارتباط باشید.

تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

پریدن فیوز

خرابی و قطعی فیوز می تواند به دلیل خرابی ترانس مایکروفر باشد که بهتر است این مشکل را توسط یک تعمیرکار در این زمینه بررسی نمایید و سپس به رفع مشکل پرداخته تا مشکل رفع گردد. در بیشتر موارد دلایل دیگر از جمله خرابی قطعات دیگر سبب این مشکل است و ربطی به ترانس ندارد. در صورت خرابی ترانس با متخصص نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز در ارتباط باشید.

دلیل اصلی خرابی موتور گردان مایکروفر

موتور همیشه توسط چند پیچ زیر کف مایکروفر، سرجایش محکم شده و سیم‌هایی با آن وصل هستند. اگر متوجه این شده اید که سینی مایکروفر دیگر چرخش ندارد اصلی؜ترین دلیل آن خرابی موتور درایو است. در مایکروفرهایی که دارای سینی گردان بوده یک موتور توسط کوپلار به سینی متصل شده است. برای دسترسی به موتور، باید ابتدا برق مایکروفر را قطع کنید و پنل را در آورید. در صورت نیاز به تعمیر مایکروفر در تبریز با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز در ارتباط باشید.

مرکز نمایندگی تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در تبریز

نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک‌اند دکر در تبریز

مایکروفر، در برند‌های مختلف و با توان‌های مختلفی وجود دارد. اما تمام این دستگاه‌ها، کار گرم کردن و پختن غذا‌ها را، با بالا بردن میزان جنب و جوش مولکول‌های غذا انجام می‌دهند. این کار، به کمک امواجی انجام می‌شود که از لامپ مگنترون دستگاه ساطع می‌شوند و به غذا‌ها برخورد می‌کنند. در بسیاری از موارد، ایراد در این لامپ تولید اشعه یعنی لامپ مگنترون، باعث مشکل در فرآیند پخت و پز دستگاه می‌شود. در این مطلب، به بررسی دلایل خرابی و نحوه تعمیر مایکروفر بلک‌اند دکر در تبریز پرداخته‌ایم. اگر شما نیز از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانید برای تعمیر دستگاه خود در شهر تبریز، با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید.

ایراد در سینی مایکروفر

یکی از دلایل رایجی که سبب تماس مشتریان با نمایندگی مایکروفر بلک‌اند دکر در تبریز می‌شود، ایراد در سینی دستگاه است. نچرخیدن سینی، عمدتاً به دلیل مشکل در قطعات سیستم گردش غذا در دستگاه شامل کوپلینگ، سینی، ریل زیر سینی و… است. در زیر این قسمت‌ها، یک موتور گردان یا موتور کف وجود دارد که نیروی لازم برای چرخش غذا در دستگاه را ایجاد می‌کند.
مشکل در سیستم برق دستگاه
اگر برد، پریز، دوشاخه یا سیم‌های برق دستگاه دچار ایراد شده باشند، احتمالاً دستگاه قادر به اجرای برنامه‌ها نباشد و باید برای تعمیر مایکروفر بلک‌اند دکر در تبریز اقدام نمایید. این قسمت‌ها به دلیل وجود جریان برق بسیار بالا در داخل دستگاه می‌توانند خطرناک باشند و حتماً باید توسط فرد متخصص مورد بررسی قرار بگیرند.

تعمیر مایکروفر بلک‌اند دکر در تبریز

بلک‌اند دکر، یکی از برند‌هایی است که کار تعمیر دستگاه‌های ساخت آن در مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد با بهترین کیفیت انجام می‌شود. برای تعمیر مایکروفر بلک‌اند دکر در تبریز، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید. تکنسین‌های مجموعه تبریز امداد، در کوتاهترین زمان پس از تماس شما، به منزل شما مراجعه خواهند کرد تا کار تعمیر دستگاه را در همان محل و بدون خارج کردن دستگاه از محل شما انجام دهند.

مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر در تبریز

در انتها

در این مطلب با نشانه؜های موثر در خرابی ترانس مایکروفر از جمله سر و صدای زیاد، دود و بوی سوختگی، پریدن فیوز و عدم گرم کردن آشنا شدید و همچنین در مورد دلایل عدم کار کردن گریل مایکروفر، مشکل جرقه زدن مایکروفر و دلیل اصلی خرابی موتور گردان صحبت شد.

شما با مطالعه این مقاله به دانش سطحی در ارتباط با عیب یابی و شناسایی مشکلات مایکروفر بلک اند فلر رسیدید و بایستی از تعمیر خودسرانه این دستگاه پرهیز نمایید تا دچار زیان بیشتر نشوید. تعمیر مایکروفر بلک اند دکر  نیاز به تخصص در این زمینه دارد. جهت نیاز به تعمیرکار با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تبریز در ارتباط باشید.

اجزا به کار رفته در مایکروفر بلک اند دکر

مگنترونپنل جلوریل سینی
موج برکیس خارجیسینی
فن خنک کنندهفن همزنلامپ محفظه داخلی
کیس آشپزیکلید ها، رله ها و موتور هاموتورگردان
صفحه گرداندیودکوبل
صفحه کنترلخازن ولتاژ بالافیوز
سیم برقبرد الکترونیکیشیشه درب
ترانسمیکروسوئیچزبانه درب
زبانه دربتاچ پدسنسور حرارتی
ترانس تغذیهپشت دربالمنت کف
المنت بخارترانزیستوردرپوش و پایه ساپورتر
ترانسفورماتور ولتاژ بالادرب

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر و سولاردام | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر و سولاردام در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

تماس با ما: 04191011297