تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز

محتوای جدول

محتوای جدول

لیست قیمت تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مراحل انجام تعمیر لباسشویی در تبریز

مراحل انجام کار در تبریز امداد

ثبت درخواست

می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات دستگاه خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تماس با کارشناسان ثبت کنید.

ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.

هماهنگی و انجام کار

تکنسین جهت هماهنگی های لازمه با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما و زیر نظرتان به محل مورد نظر مراجعه کند.

پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین به مرکز تبریز امداد پرداخت نمایید.

چرا باید تعمیر لباسشویی پاکشوما را به ما بسپارید ؟

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری بالا
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات
۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

چرا تبریز امداد را برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنیم؟

نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز

لباسشویی یکی از ضروریات هر خانه و آشپزخانه است وسیله ای که در هر خانه از جایگاه خوبی برخورداراست و دارای طرفداران بسیار زیادی من جمله خانم ها می باشد. این وسیله امور شستشوی لباس ها در خانه کارها را بسیار آسان کرده است. شرکت پاکشوما یکی از شاخه های تولیدی مربوط به محصولات خانگی می باشد که لباسشویی پاکشوما یکی از محصولات این شرکت است و در زمره بهترین برند ها و جزء با کیفیت ترین ها است. لباسشویی ها جزء پر استفاده ترین وسایل در خانه و آشپزخانه ها می باشند لذا در صورت نبود یا وجود خرابی دراین وسیله در خانه مشکلات زیادی بوجود می آید. این وسیله برقی مثل  تمام وسایل برقی دیگر احتمال خرابی در آن وجود دارد به خصوص هنگامی که به صورت بی وقفه و نادرست از آن استفاده شود. در صورت مشاهده خرابی در لباسشویی خود از تعمیر کاران خبره در این زمینه کمک بگیرید بهتر است به تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز مراجعه نمایید و از متخصصان و کارشناسان این نمایندگی کمک بگیرید.

نمایندگی لباسشویی پاکشومادر تبریز

تعمیر لباسشویی پاکشوما توسط نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تبریز در هنگام روشن نشدن دستگاه

ابتدا کابل برق لباسشویی را از پریز برق مصرفی جدا نمایید و چک کنید کابل برق از دستگاه کنده یا آسیب ندیده باشد. سپس دو شاخه ی کابل را مورد بررسی قرار دهید که دچار خرابی نباشد. در هنگام مواجه خرابی در یکی از این موارد اشاره شده در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردد. این احتمال نیز وجود دارد که برق شهری ساختمان قطع شده باشد بنابراین آن را چک کنید و از عدم قطعی برق اطمینان حاصل کنید و یا ممکن است خرابی در پریز مورد استفاده لباسشویی باشد با یک فاز متر با رعایت ایمنی و دقت بررسی کنید و از درستی آن مطمئن شوید در صورتی که پس از اقدامات لازم مشکل برطرف نگردید توصیه می شود به تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز مراجعه نمایید و از کارشناسان و متخصصان مجرب این نمایندگی کمک بگیرید .

تعمیر لباسشویی پاکشوما توسط نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تبریز در صورت آب گیری نکردن دستگاه

آب گیری نکردن دستگاه علت های مختلفی می تواند داشته باشد که یکی از آن علت ها قطع بودن آب شهری ساختمان و یا بسته بودن شیر آب ورودی به لباسشویی می باشد؛ در این هنگام بررسی کنید از قطع یا باز بودن شیر آب اطمینان حاصل نمایید. علت بعدی که احتمال وجود خرابی در آن است فیلتر ورودی آب سر شلنگ آب است که ممکن است در اثر رسوبات آب مسدود شده باشد و یا خود شلنگ ورودی آب دستگاه دچار پارگی یا پیچ خوردگی بوده باشد. در این هنگام نیاز است بررسی کنید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید و در غیر این صورت قطعات ذکر شده را تعمیر یا تعویض نمایید. یکی دیگر از علت ها ممکن است ایراد در شیر برقی یا مشکل از تایمر دستگاه باشد چک کنید و برای رفع مشکل اقدام نمایید اگربا اقدامات انجام شده مشکل بر طرف نشد توصیه می شود به تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز مراجعه نمایید و از متخصصان و کارشناسان مجرب این نمایندگی کمک بگیرید.تعمیر لباسشویی پاکشومادر تبریز

تعمیر لباسشویی پاکشوما توسط نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تبریز در صورتی که لباسشویی بعد از شستشو آب درون مخزن را تخلیه نمی کند

در این هنگام به بررسی چند علت که باعث عدم تخلیه ی آب درون لباسشویی می شود اشاره می کنیم ابتدا به بررسی فیلتر تخلیه ی آب دستگاه که وظیفه ی آن جلوگیری کردن از ورود رسوبات آب، کرک، مو ویا شیئ به داخل پمپ آب می باشد بپردازید زیرا ممکن است توسط این موارد اشاره شده مسدود گردیده باشد لذا عمل تخلیه ی آب را به درستی انجام ندهد. بررسی کنید و از درستی آن اطمینان حاصل نمایید و در صورت نیاز برای رفع مشکل اقدام نمایید. یکی دیگر از علت ها ممکن است خرابی خود پمپ تخلیه ی آب باشد. در واقع خرابی در فیلتر تخلیه ی آب بوده و وظیفه خود را به درستی انجام نداده است و باعث ورود شیئ یا کرک، مو و…  داخل پمپ شده و باعث خرابی در پمپ گردیده و عمل تخلیه ی آب انجام نمی گیرد چک کنید در صورت خرابی آن را تعمیر یا تعویض نمایید. علت بعدی احتمال دارد گرفتگی در شلنگ خروجی آب یا گرفتگی فاضلاب باشد. این موارد را مورد بررسی قرار دهید در صورت نیاز رفع ایراد نمایید. در صورتی که پس از اقدامات لازم ایراد بر طرف نشد توصیه می شود به تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز مراجعه نمایید و از متخصصان و کار شناسان مجرب این نمایندگی کمک بگیریید.

نمایندگی مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز

تعمیر لباسشویی پاکشوما توسط لباسشویی پاکشوما در تبریز در صورتی که لباسشویی لرزش دارد و یا تکانهای شدید می خورد

احتمال دارد که لباسشویی در مکان ناهموار قرار گرفته باشد و یا تراز نباشد زمانی که دستگاه هنگام کار دچار  لرزش میشود باید چک شود و در صورت نیاز آن را تراز نمایید. یکی دیگر از علت ها این است که یک یا دو تا از پایه ها ی لباسشویی ساییده یا شکسته شده باشد در این صورت دستگاه نا متعادل است وباید مورد بررسی قرار گیرد ویا تعمیر یا تعویض شود در غیر این صورت پیشنهاد می شود به تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز مراجعه نمایید واز کارشناسان و متخصصان این نمایندگی کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تبریز

لباسشویی یکی از اجزای بسیار مهم در آشپزخانه است که کار شستشوی لباس‌ها را به کمک عبور دادن آب گرم از الیاف لباس‌ها انجام می‌دهد. برند‌های داخلی فراوانی کار تولید لباسشویی را انجام می‌دهند و در سال‌های اخیر رقابت در این زمینه نیز افزایش پیدا کرده است. یکی از برند‌های شناخته شده در این حوزه برند پاکشوما است که امکان تعمیر آن نیز به دلیل وجود قطعات یدک فابریک وجود دارد و تنها کافیست فرد متخصص و مجرب این کار را انجام دهد. در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز، توسط افراد خبره و با استفاده از قطعات فابریک یدک، با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تبریز

قسمت‌های مختلف ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی، یکی از دستگاه‌هایی است که قطعات متعدد و پیچیده‌ای در ساخت آن استفاده شده است. خرابی هر کدام از این قسمت‌ها، می‌تواند سبب از کار افتادن کل دستگاه شود. تماس با تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز، عمدتاً به دلایل خرابی یکی از قسمت‌های زیر است.

دیگ ماشین لباسشویی، قسمتی از دستگاه است که لباس‌ها در آن ریخته می‌شوند. در ماشین لباسشویی دو دیگ وجود دارد که دیگ بیرونی وظیفه جلوگیری از نفوذ آب به سایر قسمت‌ها را دارد.

شیر‌های ورودی و خروجی آب از دستگاه، در آغاز و پایان کار در روند آبگیری و تخلیه آب از دستگاه بسیار مهم هستند.

تعمیر این قسمت از لباسشویی پاکشوما در تبریز را می‌توان به راحتی انجام داد.

پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی، قسمتی از دستگاه است که در پایان کار، وظیفه تخلیه آب حاصل از شستشوی لباس‌ها را بر عهده دارد.

برد الکترونیکی دستگاه قسمتی از لباسشویی است که وظیفه هماهنگی قسمت‌های مختلف الکتریکی دستگاه را بر عهده دارد.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز امداد

اگر هر کدام از قسمت‌های بالا یا سایر قسمت‌های دستگاه شما دچار ایراد شد، می‌توانید برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز، در محل خودتان، با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۹۷۴۷۷۲ تماس بگیرید.

مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز

جمع بندی

همان طور که پیش تر ذکر شد ماشین های لباسشویی کاربرد های بسیار گسترده ای در کارهای روزمره دارند. در بین تمامی برند های معروف ماشین لباسشویی، برند پاکشوما جزء معروف ترین برند ها برای ماشین لباسشویی بوده که در سال های اخیر به علت کیفیت بسیار بالای آن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است. اما این لباسشویی نیز مانند تمامی دیگر برند ها ممکن است در مواقعی به علت استفاده ی نادرست و یا استفاده ی طولانی مدت از آن دچار مشکلات و خرابی هایی می شود. در این مواقع نیاز است قطعات لباسشویی به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض شوند. به علت تخصصی بودن برخی از این ایراد ها پیشنهاد می شود تعمیرات آن را به متخصصان مربوط به این کار بسپارید. توصیه می شود تعمیر  لباسشویی در تبریز را به متخصصان و کارشناسان مجرب تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز بسپارید.

برنامه شست و شوی لباسشویی پاکشوما



نوع




Baby care




Easy care




Duvet




Wool




Delicate




Quick 30




cotton eco , Cotton




جنس لباس




لباس نوزاد




پای آمید، آکرلیک، پلی استر




لوازم تخت خواب کتان به جز پوشاک، لباس های حساس، پشمی، ابریشمی، لحاف، پتو، مبل با لایی نازک و انواع روکش




لباس پشمی قابل شستشو با ماشین




لباس های ظریف و حساس




لباس های رنگی نسبتا کثیف




لباس های دارای رنگ ثابت مانند پیراهن و لباس خواب و راحتی و لباس های نخی و لباس زیر




دمای مناسب




درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




40 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




30 درجه سانتی گراد




برای cotton درجه سانتی گراد و برای cotton eco درجه سانتی گراد




گزینه




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




ضد چروک، متمرکز




شستشوی بهداشتی، خیس خوردن، ضد چروک، متمرکز




حداکثر وزن لباس




6 کیلو گرم




4 کیلو گرم




تک سایز




2 کیلو گرم




3 کیلو گرم




2 کیلو گرم




دسته بندی شده


بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تبریز طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی پاکشوما | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

این ممکن است ناشی از بارینگ های خراب، اشیاء غیرعادی درون ماشین، یا مشکلات در موتور باشد. در این صورت، بهتر است به متخصص های تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز مراجعه کنید.

این ممکن است به دلیل لبه های درب کثیف یا چسبیده باشد. لبه ها را تمیز کرده و اطمینان حاصل کنید که درب به درستی بسته شده باشد.

ابتدا از درست بودن اتصال به پریز و کلید روشنایی اطمینان حاصل کنید. همچنین مطمئن شوید که سوئیچ روشن/خاموش ماشین لباسشویی به درستی قرار داده شده باشد.

این ممکن است به دلیل استفاده از مقدار زیادی مواد شوینده، افزودن مواد نابه جا یا مشکلات در موتور ماشین لباسشویی باشد. همچنین، لوله تخلیه ممکن است بسته باشد. بررسی کنید که آیا مقادیر صحیح مواد شوینده استفاده شده و لوله تخلیه آزاد است.

ممکن است به دلیل استفاده از مقدار زیادی مواد شوینده یا استفاده از محصولات شوینده نامناسب برای نوع پارچه باشد. از مقدار مناسب مواد شوینده استفاده کنید و محصولات مخصوص پارچه را انتخاب کنید.

این ارور ممکن است به مشکلات مرتبط با سیستم آب یا حسگرهای دما اشاره داشته باشد. ابتدا مطمئن شوید که آب به میزان کافی وارد ماشین شود و اتصالات آب را چک کنید. اگر مشکل ادامه دارد، تماس با خدمات پشتیبانی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تبریز توصیه می شود.

سوالات متداول

مزیت های مرکز تبریز امداد

سرویس دهی سریع

تبریز امداد در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز تبریز امداد است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز تبریز امداد.

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 04191011297